Strona 1 z 1

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 26 cze 2018, 23:27
autor: kobu
nie mam za bardzo podpięcia innej baterii/ sterownika.
Przetestuje ten pakiet pod zewnętrznym obciążeniem +350W i zobaczymy, dam znać.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 27 cze 2018, 21:51
autor: djmarcin56
Na moje masz źle podlaczone fazy, hale i masz tylko część dostepnej mocy silnika, chinczyki pewnie kolory zamienili na sinusie musisz miec idealnie bo inaczej nie będzie dobrze dzialać. Są 3 możliwości że wogole będzie działać do przodu maks moc, do przodu część mocy oraz tak samo z mocami do tylu.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 11 lip 2018, 11:24
autor: kobu
Wczoraj w końcu znalazłem chwile czasu na testy. Bateria sprawdzona na pobór ciągły +25A, więc w niej i BMS nie leży problem.
Dziś postaram się rozkręcić sterownik. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, gdy ustawie ograniczenie prędkości na lcd do 10km/h to i tak nie działa i bez problemu mogę się rozpędzić do tych 25km/h.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 11 lip 2018, 12:39
autor: tas
fabrycznie ograniczenie działą tylko na PAS, tzreba przestawić aby działało także/tylko na manetkę

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 26 lip 2018, 7:28
autor: Gregs
Żeby wykluczyć wpływ wyświetlacza LCD na działanie silnika należy odpiąć wtyczkę od wyświetlacza i założyć dwa mostki. Pierwszy mostek między przewodem 1- czerwonym i przewodem 2- niebieskim i drugi mostek między przewodem 3- czarnym i przewodem 5- żółtym. Z mostkami na wtyczce w sterowniku silnik działa pełną mocą niezależnie od ustawień na wyświetlaczu KT-LCD.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 26 lip 2018, 21:07
autor: kobu
Sprawdziłem na zmostkowanym LCD i dalej nie uzyskuje pełnej mocy. Zewnętrzny watomierz pokazuje maks 350-400W przy przyspieszaniu.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 27 lip 2018, 8:29
autor: Gregs
Czyli coś jest w sterowniku albo w silniku. Ale raczej w sterowniku.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 27 sie 2018, 19:55
autor: kobu
Tematu ciąg dalszy. Próbowałem różnych konfiguracji przewodów fazowych i hali, niestety bez rezultatu.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 27 sie 2018, 21:01
autor: GrzegorzS
kobu pisze:
27 sie 2018, 19:55
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze
Prosty blokowiec to poczciwy sterownik, przestaje działać dopiero jak go spalisz.
Od jakiegoś czasu nastała moda na sinusy, które lubią fochy :)

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 11 wrz 2018, 9:59
autor: andy101
kobu pisze:
27 sie 2018, 19:55
Tematu ciąg dalszy. Próbowałem różnych konfiguracji przewodów fazowych i hali, niestety bez rezultatu.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.
Mam prośbę, w jaki sposób bezpośrednio podpiąłeś gt 1500 zamiast sinusa ? Można go podłączyć bez wyświetlacza ? Mam również padnięte halle i chcę wymienić sterownik. Jak go podłączyć bez halli ? Tylko manetka i stacyjka.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 11 wrz 2018, 21:13
autor: andy101
kobu pisze:
27 sie 2018, 19:55
Tematu ciąg dalszy. Próbowałem różnych konfiguracji przewodów fazowych i hali, niestety bez rezultatu.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.
W jaki sposób podłączyć sterownik blokowy zamiast sinusa aby używać tylko manetki i stacyjki bez podłączenia halli ? Podobno ten sterownik ma taką możliwość. Czy konieczne jest użycie dodatkowego przycisku czy też sama stacyjka wystarczy ?
Których wyjść jedynie użyć ?
gt1500.jpg

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 11 wrz 2018, 21:24
autor: Goliath
Na obrazku który sam wrzuciłeś wszystko masz opisane.

Opis przewodów: /informacje zassane z nexun.pl :D

Czarny, Czerwony - główne zasilanie sterownika :!:

Żółty, Zielony, Niebieski - główne zasilanie silnika :!:

Czerwony [+5V], Czarny [GND], Niebieski, Zielony, Żółty - złącze czujników halla silnika

Czarny [GND], zielony [SYG], czerwony [+5V] - manetka :!:

Czarny (GND), Czerwony (VCC), zielony (Sygnał) (czarne złącze) - PAS - podłączanie czujnika pedałowania

Fioletowy[+stacyjka], czerwony[+BATT] - stacyjka - połączenie tych przewodów podaje napięcie +BATT na fioletowy przewód stacyjki i sterownik się uruchamia :!:

Czarny [GND], Różowy [Tempomat] - po połączeniu aktywuje tempomat w sterowniku

Pomarańczowy - czarny - Niebieski - przełączanie 3 speed. Połączenie [Pomarańczowy-czarny]=Prędkość3 - najszybsza, [Przewody rozwarte]=Prędkość2 - średnia, [Czarny-Niebieski]=Prędkość1 - najwolniejsza.

Zielony [impuls] - wyjście impulsów na licznik prędkości stosowany w skuterach elektrycznych

Pomarańczowy, pomarańczowy - połączenie aktywuje hamowanie regeneracyjne

Żółty - przewód Brake-HI

Czarny, Biały - przewody hamulcowe - połączenie powoduje odłączenie pracy silnika.

Brązowy, czarny - Wsteczny - połączenie zmienia kierunek obrotów silnika.

Biały + Biały - tryb samo nauki sterownika.

Do testowego uruchomienia podłączasz tylko te przewody które zaznaczyłem czcionką pochyłą :D
andy101 pisze:
11 wrz 2018, 21:13
Czy konieczne jest użycie dodatkowego przycisku czy też sama stacyjka wystarczy ?
wystarczy zewrzeć fioletowy z czerwonym... czy przyciskiem czy też stacyjką, co masz pod ręką ;)

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 12 wrz 2018, 5:53
autor: andy101
Dzięki serdeczne, nie ukrywam że co do spraw techniczych jestem zupełnie zielony z angielskim również. Dla początkujących będzie to niezła pomoc.

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

: 19 kwie 2021, 11:34
autor: kanar3330
Witam czy temat został rozwiązany? Mam podobny problem