Ultra lekka elektryfikacja
: 23 wrz 2018, 13:15
Witam
Od niedawna, bo od dwóch miesięcy śmigam na elektryku praktycznie codziennie i wszędzie
Watowica dopadła natychmiast wiem, że na obecnym "zestawie" się nie skończy na pewno i w planach
jest zmiana na Mxus`a 3k, ale nie o tym chciałem teraz...
Jeżdżąc na co dzień zaczęła doskwierać mi czasem waga (30kg), bez manetki straaasznie ciężko się kręci, ale co najważniejsze,
przyciąganie uwagi innych więc wpadłem na pomysł, aby na wypady do biedronki po bułki - dosłownie , bądź gdziekolwiek blisko pójść w
"downsizing" - tak to się chyba obecnie nazywa
Dawca ma zostać Kross Trans Alp, rama mała 17" ale to nieistotne, bo zależy mi na ultra lekkiej elektryfikacji.
Założenia:
- jak najniższa waga,
- jak najciszej,
- jak najmniej rzucająca się w oczy elektryfikacja,
- jak najniższy koszt
- zasięg max ~25km na samej manetce,
- prędkość maksymalna ~30km/h,
- napęd w tylnym kole,
- PAS
W planie, pakiet ~10s2p VTC5, bateria ze sterownikiem w torbie pod ramą i właśnie jaki silnik do tego? oraz sterownik?
z małych ~36-48V są jakieś sinusy do ~350W?
No i silnik, małe tylko przekładniowe? czy może są jakieś DD? j.w. zależy mi na ciszy.
Doradźcie coś proszę
Od niedawna, bo od dwóch miesięcy śmigam na elektryku praktycznie codziennie i wszędzie
Watowica dopadła natychmiast wiem, że na obecnym "zestawie" się nie skończy na pewno i w planach
jest zmiana na Mxus`a 3k, ale nie o tym chciałem teraz...
Jeżdżąc na co dzień zaczęła doskwierać mi czasem waga (30kg), bez manetki straaasznie ciężko się kręci, ale co najważniejsze,
przyciąganie uwagi innych więc wpadłem na pomysł, aby na wypady do biedronki po bułki - dosłownie , bądź gdziekolwiek blisko pójść w
"downsizing" - tak to się chyba obecnie nazywa
Dawca ma zostać Kross Trans Alp, rama mała 17" ale to nieistotne, bo zależy mi na ultra lekkiej elektryfikacji.
Założenia:
- jak najniższa waga,
- jak najciszej,
- jak najmniej rzucająca się w oczy elektryfikacja,
- jak najniższy koszt
- zasięg max ~25km na samej manetce,
- prędkość maksymalna ~30km/h,
- napęd w tylnym kole,
- PAS
W planie, pakiet ~10s2p VTC5, bateria ze sterownikiem w torbie pod ramą i właśnie jaki silnik do tego? oraz sterownik?
z małych ~36-48V są jakieś sinusy do ~350W?
No i silnik, małe tylko przekładniowe? czy może są jakieś DD? j.w. zależy mi na ciszy.
Doradźcie coś proszę