Strona 1 z 1

Re: Parę pytań na początek.

: 09 cze 2018, 9:37
autor: Dzjohnyj
Silnik bezprzekładniowy poprawnie zlicza dystans w takim przypadku.

Re: Parę pytań na początek.

: 09 cze 2018, 9:56
autor: djpawelo
Dzjohnyj pisze:
09 cze 2018, 9:37
Silnik bezprzekładniowy poprawnie zlicza dystans w takim przypadku.
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź :)

Re: Parę pytań na początek.

: 13 cze 2018, 16:04
autor: Batory
zeeltom pisze:
09 cze 2018, 9:07
O ile pamiętam, to można podpiąć pod wyświetlacz zwykły kontaktron i wtedy liczy prawidłowo, tylko trzeba przeprogramować wyświetlacz.
Tak zrobiłem i rzeczywiście działa, wykorzystałem magnes na szprychy i czujnik, dzięki za podpowiedź. Wreszcie prędkość i dystans się zgadzają.

Re: Parę pytań na początek.

: 24 lip 2018, 21:03
autor: Batory
Pozwolę sobie zadać kolejne pytanie nowicjusza :-)

Czy do silnika przekładniowego 36V 250W na przód, można podłączyć baterię 48V? Oczywiście sterownik też na 48V.
Nie pamiętam gdzie ale kiedyś coś podobnego czytałem, ale nie mam pewności czy dobrze zrozumiałem?
A może już ktoś coś takiego spróbował i działa?

I drugie pytanie:
Jakiś czas temu oglądałem poradnik w którym ktoś mówił iż do silnika z zestawu S1000 można podać smar strzykawką przez jeden z otworów śrub mocujących tarczę hamulcową? To by oszczędziło mi otwierania silnika celem przesmarowanie zębatek w przekładni? Co Wy o tym sądzicie? Ktoś korzystał już może z takiej metody?

Re: Parę pytań na początek.

: 28 lip 2018, 9:54
autor: djmarcin56
Oczywiście, że można ale to sterownik w wersji najsłabszej na 48v bo inaczej spalisz silnik jak będzie za dużo amperków.

Re: Parę pytań na początek.

: 28 lip 2018, 10:54
autor: Batory
djmarcin56 pisze:
28 lip 2018, 9:54
Oczywiście, że można ale to sterownik w wersji najsłabszej na 48v bo inaczej spalisz silnik jak będzie za dużo amperków.
Ok rozumiem, a czy sterownik 48V do 15A jest już uznawany za słabszy czy można odrobinę więcej lub raczej mniej?