Wyświetlacz z manetką GT-100
: 06 sie 2020, 14:26
Czy ma ktoś może instrukcję do takiego wyświetlacza z manetką GT-100?
https://pl.aliexpress.com/item/40001433 ... 5c0frRNF03
https://pl.aliexpress.com/item/40001433 ... 5c0frRNF03
Forum poświęcone tematyce rowerów i innych pojazdów elektrycznych
https://pojazdyelektryczne.org/
Znalazłeś może więcej danych na temat tego zestawu ? Montowałeś i testowałeś już ten zestaw ? Właśnie dotarł do mnie, lecz nie mam na razie silnika by go przetestować. Jedyne dodatkowe info o nim które znalazłem, to poniższa "instrukcja". Jak mniemam, wyświetlacz jest zintegrowany z manetką, no chyba że ten "dzyndzel" służy do wyboru PAS'a.ZimnyPlacek pisze: ↑06 sie 2020, 14:26Czy ma ktoś może instrukcję do takiego wyświetlacza z manetką GT-100?
https://pl.aliexpress.com/item/40001433 ... 5c0frRNF03
Kłopot w tym że z wyświetlacza wychodzi pięć przewodów wyświetlacza do sterownika (typowe połączenie), i dwa przewody (biały, brązowy) prawdopodobnie do stacyjki/wł sterownika. Brak jest złączki manetki w wyświetlaczu, bo w sterowniku jest.
Możesz bez problemu włączyć tempomat Co do wygody używania, to myślę że jest porównywalna do manetki kciukowej, a być może i nawet wyższa.
"P 15", to jest minimalna wartość wyłączania sterownika przy rozładowaniu (już poprawiłem wpis)mariooo pisze: ↑12 cze 2021, 0:10Mam sterownik w wersji z prostokątnym wyświetlaczem, zauważyłem problem z ustawieniem wspomagania jazdy z czujnika PAS. Rower ma podłączony czujnik PAS, niestety kręcenie korbą nie powoduje uruchomienia silnika. Manetka działa prawidłowo i rower jeździ.
Wchodząc do ustawień mogę zmieniać wszystkie inne parametry i dane są zapamiętywane, parametr P15 (procent wspomagania) mam ustawiony na 39 przestawiając wartość po ponownym wejściu parametr dalej ma wartość 39, czasem jest tak, że jest np 39,3 lub 39,1 nie ma pojęcia od czego to zależy. Po przestawieniu parametru odczekiwałem, aż wyświetlacz wejdzie w tryb użytkowania, wyłączałem na chwilę system, nic nie pomaga, zawsze jest powrót do wartości 39
Może ktoś miał podobny problem?
Kod: Zaznacz cały
Masz prawdopodobnie jakiś problem z samym czujnikiem PAS, źle podłączone przewody, uszkodzony czujnik lub odwrotnie założoną tarczę. Sprawdź czy przypadkiem obrót korby do tyłu nie uruchamia PAS'a.
Po pierwsze, o maksymalnym prądzie decyduje sterownik (to ile ma A). Dla sterownika 250 wat, 36V będzie to ~15A. Dla 350 wat będzie to ~20A.
Możesz wrzucić zdjęcie displaya i przewodów sterownika, być może masz wersję do hulajnóg, albo źle ustawioną prędkość maksymalną.Kayaman pisze: ↑02 cze 2022, 20:54Też mam problem z PAS, czujnik łapie po zakręceniu supportem ze zdjętym łańcuchem który napędza silnik.
Gdy założę łańcuch kręcę korbą, pas nie działa gdy silnik jest napędzany łańcuchem.
Druga sprawa na wyświetlaczu nie mam pozycji P13 czyli ilość magnesów w pas, może to świadczyć o złym podłączeniu pas? Mogę zamienić kabel masy z sygnałowym?(bo mają różne kolory w czujniku i pasie) czerwonego 5+ raczej nie ruszać?
Zestawy GT nie mają żadnych blokad prędkości, ani sprzętowych jak programowych. Pośrednio można jedynie zmniejszyć moc wspomagania zestawu zmieniając parametr "P08"
Przy sterowniku 36 V, 15 A, 250 wat, maksymalna średnia prędkość na manetce/tempomacie ~23 km/godz.
Można, np. podwyższając napięcie zasilania, np. zmienić silnik na mocniejszy z wyższym RPM, np. zwiększyć średnicę koła itd, ale, jak mniemam, te zmiany nie wchodzą w rachubę, wiec by zwiększyć prędkość trzeba użyć nóg, wówczas prędkość wzrośnie powyżej 30 km/godz.