Witam szanowne grono.
Myślę nad dodatkową "awaryjną" baterią do swojego roweru i tu mam dylemat czy zlecić złożenie ponownie 13S4P (bo taką mam na LG MG1) czy raczej pójść w 10S5P przy sterowniku KT 7/15A. Zastanawia mnie czy pakiet 10S z tym sterownikiem znacznie ograniczy moc "pompowaną" do silnika. Obecnie przy w pełni naładowanej baterii LCD3 na 5 biegu wspomagania potrafi pokazywać nawet 650W ale podpierając się wzorem na moc (P=U * I) wynika że gdy tak znacząco zmniejszę napięcie na pakiecie a sterownik ograniczy prąd do 15A to automatycznie też spadnie moc "pompowana" do silnika. No chyba że to działa jakoś inaczej i ktoś mnie oświeci
Pozdrawiam.
13S4P czy 10S5P do silnika 250W
- RadQ
- Forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 01 paź 2020, 22:56
- Lokalizacja: Miasto grzejników
-
- Forumowicz
- Posty: 534
- Rejestracja: 16 mar 2018, 14:41
- Lokalizacja: podkarpackie
Re: 13S4P czy 10S5P do silnika 250W
Przy tym samym sterowniku co masz zmieniłem 10s5p na 13s4p.
Osiągi bez porównania lepsze. Większa moc, większa prędkość, większa frajda. Zasięg trochę mniejszy o ile z tej zwiększonej mocy korzystasz. Jak jedziesz normalnie to zasięg podobny bo ilość Wh podobne (10s to 50 ogniw, 13s to 52 ogniwa)
Osiągi bez porównania lepsze. Większa moc, większa prędkość, większa frajda. Zasięg trochę mniejszy o ile z tej zwiększonej mocy korzystasz. Jak jedziesz normalnie to zasięg podobny bo ilość Wh podobne (10s to 50 ogniw, 13s to 52 ogniwa)
- RadQ
- Forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 01 paź 2020, 22:56
- Lokalizacja: Miasto grzejników
Re: 13S4P czy 10S5P do silnika 250W
Dzięki. Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Tak więc składamy drugi pakiet 13S4P
-
- Forumowicz
- Posty: 5056
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: 13S4P czy 10S5P do silnika 250W
Tyle że przy maksymalnym obciążeniu przy "13S", ten 250 watowy silnik/sterownik może dostać i z 800 wat. Pytanie jak długo wytrzyma takie moce.
- RadQ
- Forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 01 paź 2020, 22:56
- Lokalizacja: Miasto grzejników
Re: 13S4P czy 10S5P do silnika 250W
Na razie wytrzymał 1,3k km i nigdy nie był nawet ciepły bo ja jeżdżę z "nóg" i standardowo mam wspomaganie na poziomie 80-120W a te 650W to było na manetce którą notabene zdemontowałem bo wolę PAS. Taba w podobny silnik pakował 2,5kW i dopiero po dwóch latach go "usmażył"