Czy warto kupić (używka, hub przekładniowy)

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
igorczarnecky
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 09 cze 2023, 14:50

Czy warto kupić (używka, hub przekładniowy)

Post autor: igorczarnecky »

Witam,

Mam możliwość zakupu używanej przeróbki Cube AMS pro za ok. 8tys.
Silnik z tyłu - przekładniowy hub bafanga SWX02 48v 500w (ponoć podkręcony do 900w), Sterownik YCSV126-017-48T 48V taki jak tutaj: https://sklepebike.pl/pl/p/Kontroler-48V-Bafang/2654. Bateria ponoć w stanie b dobrym. Będę sprawdzał rower przed zakupem oczywiście.
Pytania:
1. Czy warto za tą kasę - chodzi o silnik i sterownik? Sam chciałem robić przeróbkę na tej ramie, na przekładniowym hubie, tutaj miałbym na gotowo. Sprzedający imo zna się na rzeczy, przeróbka wygląda profesjonalnie.
2. Jestem zielony z elektryków - na co z grubsza zwrócić uwagę podczas zakupu?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :).
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Czy warto kupić (używka, hub przekładniowy)

Post autor: pxl666 »

dowóz czy z twojej okolicy. można się umówić na tygodniowy okres próbny żeby sprawdzić zasięg i pracę zestawu ?
igorczarnecky
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 09 cze 2023, 14:50

Re: Czy warto kupić (używka, hub przekładniowy)

Post autor: igorczarnecky »

200km ode mnie. Jazda próbna, możliwość sprawdzenia w serwisie itd. Opcji wypożyczenia na tydzień nie ma, to prywatna osoba.

Bardziej mi chodzi o to czy silnik i sterownik się nadają wg Was? Nie mogłem znaleźć wiele info o tym silniku.
Druga sprawa, to na co zwrócić uwagę podczas jazdy próbnej?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Czy warto kupić (używka, hub przekładniowy)

Post autor: pxl666 »