HUB vs MID
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 186
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:01
-
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 20 lut 2018, 21:39
Re: HUB vs MID
Kolego sannis:) (i poniekąd kolego Mixhal).
Aby mieć odczucia czysto rowerowe - a więc odpowiednią kadencję (pomijam pasy i czujniki momentu) wystarczy zejść z napięcia do około 24-30V. W prawdzie moc spada wówczas o połowę do jakiś niecałych 900 W jednak moment produkowany prundem pozostaje niezmienny. Podjeżdża toto te same górki w zasadzie (nie licząc opcji rozpędu) co na 2x większym napięciu.Co ciekawe silnik również podobnie się grzeje. To ograniczenie powoduje, że już kręcimy przy zestawie 11x42 jakieś max 40 45 kmh i jest fajnie...
A tak pozatym KOCHAM midy:)
Aby mieć odczucia czysto rowerowe - a więc odpowiednią kadencję (pomijam pasy i czujniki momentu) wystarczy zejść z napięcia do około 24-30V. W prawdzie moc spada wówczas o połowę do jakiś niecałych 900 W jednak moment produkowany prundem pozostaje niezmienny. Podjeżdża toto te same górki w zasadzie (nie licząc opcji rozpędu) co na 2x większym napięciu.Co ciekawe silnik również podobnie się grzeje. To ograniczenie powoduje, że już kręcimy przy zestawie 11x42 jakieś max 40 45 kmh i jest fajnie...
A tak pozatym KOCHAM midy:)
- MixhaL
- Forumowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56
Re: HUB vs MID
Zapomniałem o jeszcze jednym fajnym midzie i w nim pokładam największe nadzieje.
Niestety na razie cisza w temacie, projektant nie daje żadnych info, mam nadzieję że projekt nie umarł bo parametry ma super:
• 11 kW peak power
• 29 kg with the low center of gravity
• 80 km hard off-road driving range
• 1,6 kWh removable battery
• fully configurable regenerative braking • built-in 2.6 “IPS LCD display
Jako że jest z Chorwacji cena może być rónież konkurencyjna bo LMX zaraz będzie kosztował tyle co auto kompaktowe z salonu...
Niestety na razie cisza w temacie, projektant nie daje żadnych info, mam nadzieję że projekt nie umarł bo parametry ma super:
• 11 kW peak power
• 29 kg with the low center of gravity
• 80 km hard off-road driving range
• 1,6 kWh removable battery
• fully configurable regenerative braking • built-in 2.6 “IPS LCD display
Jako że jest z Chorwacji cena może być rónież konkurencyjna bo LMX zaraz będzie kosztował tyle co auto kompaktowe z salonu...
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: HUB vs MID
i taki mid ma sens , tyle że to juz praktycznie motocykl , nawet zamiast pedałów ma podnóżki, jeśli by kosztować miał tyle co falcon o zbliżonych parametrach(moc, zasięg) biore go od razu o ile będzie mieć homologacje .Ta konstrukcja nijak ma sie do dyskusji w temacie zestawu do elektryfikacji roweru i nic to nie zmienia, dla mnie bilans zalet i wad wypada korzystniej dla huba BP.
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- MixhaL
- Forumowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56
Re: HUB vs MID
Wypluj te słowa, za homologacje byś musiał dodatkowo zapłacić kilka tysięcy.
Taki LMX ma homologacje, co z tego skoro zdrożał chyba z 1000 euro.
Nawet motocykle typu cross nie mają homologacji do poruszania się po drogach publicznych.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: HUB vs MID
kilka tysi więcej za możliwość poruszania sie po publicznych bez stersu..biore:P
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- equid
- Forumowicz
- Posty: 783
- Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
- Lokalizacja: zory
Re: HUB vs MID
Jak juz jesteśmy w temacie takiego mida to dal mnie jak narazie jedyna prawilna konstrukcja jest od firmy Alta motors.
https://www.altamotors.co/#the-future-of-fast
KTM to nawet niema co porównywać do tego cacka a sa za podobne pieniądze
https://www.altamotors.co/#the-future-of-fast
KTM to nawet niema co porównywać do tego cacka a sa za podobne pieniądze
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 930
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
- equid
- Forumowicz
- Posty: 783
- Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
- Lokalizacja: zory
Re: HUB vs MID
Z tego co widziałem to tylko podają czas ile można przejechać na danym trybie. Ale aku 5,8kwh na trochę wystarczy
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: HUB vs MID
I tak front burzowy pod nazwą ,,HUB vs MID'' coraz bardziej przesuwa się w neutralną stronę motocykli...
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- MixhaL
- Forumowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56
- MixhaL
- Forumowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56
- leszcz
- Forumowicz
- Posty: 767
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
- Lokalizacja: Rumia
Re: HUB vs MID
Jakiś murarz to projektował
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa