HUB vs MID

Piszta co chceta ;)
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: HUB vs MID

Post autor: tatar »

Tobie @sannis równie wesołych :D
sannis
Forumowicz
Posty: 186
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:01

Re: HUB vs MID

Post autor: sannis »

Dzięki, wzajemnie.
TOFT
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 20 lut 2018, 21:39

Re: HUB vs MID

Post autor: TOFT »

Kolego sannis:) (i poniekąd kolego Mixhal).
Aby mieć odczucia czysto rowerowe - a więc odpowiednią kadencję (pomijam pasy i czujniki momentu) wystarczy zejść z napięcia do około 24-30V. W prawdzie moc spada wówczas o połowę do jakiś niecałych 900 W jednak moment produkowany prundem pozostaje niezmienny. Podjeżdża toto te same górki w zasadzie (nie licząc opcji rozpędu) co na 2x większym napięciu.Co ciekawe silnik również podobnie się grzeje. To ograniczenie powoduje, że już kręcimy przy zestawie 11x42 jakieś max 40 45 kmh i jest fajnie...
A tak pozatym KOCHAM midy:)
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: HUB vs MID

Post autor: MixhaL »

Zapomniałem o jeszcze jednym fajnym midzie i w nim pokładam największe nadzieje.
Niestety na razie cisza w temacie, projektant nie daje żadnych info, mam nadzieję że projekt nie umarł bo parametry ma super:
• 11 kW peak power
• 29 kg with the low center of gravity
• 80 km hard off-road driving range
• 1,6 kWh removable battery
• fully configurable regenerative braking • built-in 2.6 “IPS LCD display

Jako że jest z Chorwacji cena może być rónież konkurencyjna bo LMX zaraz będzie kosztował tyle co auto kompaktowe z salonu...

Obrazek
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: HUB vs MID

Post autor: Inc0 »

i taki mid ma sens , tyle że to juz praktycznie motocykl , nawet zamiast pedałów ma podnóżki, jeśli by kosztować miał tyle co falcon o zbliżonych parametrach(moc, zasięg) biore go od razu o ile będzie mieć homologacje .Ta konstrukcja nijak ma sie do dyskusji w temacie zestawu do elektryfikacji roweru i nic to nie zmienia, dla mnie bilans zalet i wad wypada korzystniej dla huba BP.
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: HUB vs MID

Post autor: MixhaL »

Inc0 pisze:
01 sty 2019, 10:00
o ile będzie mieć homologacje.
Wypluj te słowa, za homologacje byś musiał dodatkowo zapłacić kilka tysięcy.
Taki LMX ma homologacje, co z tego skoro zdrożał chyba z 1000 euro.
Nawet motocykle typu cross nie mają homologacji do poruszania się po drogach publicznych.
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: HUB vs MID

Post autor: Inc0 »

kilka tysi więcej za możliwość poruszania sie po publicznych bez stersu..biore:P
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
equid
Forumowicz
Posty: 783
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: HUB vs MID

Post autor: equid »

Jak juz jesteśmy w temacie takiego mida to dal mnie jak narazie jedyna prawilna konstrukcja jest od firmy Alta motors.
https://www.altamotors.co/#the-future-of-fast
Obrazek
KTM to nawet niema co porównywać do tego cacka a sa za podobne pieniądze
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 930
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: HUB vs MID

Post autor: TomaS »

A ile to ma zasięgu na poszczególnych trybach mocy bo nie mogę się doczytac
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
equid
Forumowicz
Posty: 783
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: HUB vs MID

Post autor: equid »

Z tego co widziałem to tylko podają czas ile można przejechać na danym trybie. Ale aku 5,8kwh na trochę wystarczy ;)
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: HUB vs MID

Post autor: tatar »

I tak front burzowy pod nazwą ,,HUB vs MID'' coraz bardziej przesuwa się w neutralną stronę motocykli... :D
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: HUB vs MID

Post autor: radasss »

Taki MID powstaje -
warsztatmotocykli.pl
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: HUB vs MID

Post autor: MixhaL »

Jest jeszcze jeden fajny mid godny polecenia tylko cena zabija :!:

Obrazek
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: HUB vs MID

Post autor: MixhaL »

Kolejny, w cenie...nowego samochodu klasy kompakt:
Obrazek

Ps. Smacznie brzmiąca nazwa.
Awatar użytkownika
leszcz
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
Lokalizacja: Rumia

Re: HUB vs MID

Post autor: leszcz »

Jakiś murarz to projektował 🤣
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG

Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: HUB vs MID

Post autor: tatar »

huby też są inspirujące :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ