QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
- MateuszSz
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
- Lokalizacja: Koniaków
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Testowaliśmy go na sinusie 60a i kopyto miał dobre
Można powiedzieć że bardzo chwilowe 60a znosił bez problemu . Kable fazowe lekko letnie. Ale to w miarę po równym. W terenie 60a by go zniszczyło,ale przy 45a wytestowane i daje rade . Gdyby zapodać mu chłodzenie w postaci oleju albo fero to 60a były by idealne .
Można powiedzieć że bardzo chwilowe 60a znosił bez problemu . Kable fazowe lekko letnie. Ale to w miarę po równym. W terenie 60a by go zniszczyło,ale przy 45a wytestowane i daje rade . Gdyby zapodać mu chłodzenie w postaci oleju albo fero to 60a były by idealne .
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
@Up,
Odnosnie sinusa, jaki trzeba mu dac parametr P1 aby dobrze pokazywał prędkość ? (Ilosc magnesów)
Odnosnie sinusa, jaki trzeba mu dac parametr P1 aby dobrze pokazywał prędkość ? (Ilosc magnesów)
- MateuszSz
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
- Lokalizacja: Koniaków
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jeszcze jedno pytanko:
W silniku jest czujnik temperatury KTY83
Mam sterownik Sinus 60V 60A. W instrukcji jest ze działa on z NTC10k. Pytanie jak bedzie w tym przypadku wskazywać ? Czy trzeba jakos to korygować rezytorem ?
W silniku jest czujnik temperatury KTY83
Mam sterownik Sinus 60V 60A. W instrukcji jest ze działa on z NTC10k. Pytanie jak bedzie w tym przypadku wskazywać ? Czy trzeba jakos to korygować rezytorem ?
- MateuszSz
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
- Lokalizacja: Koniaków
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Musisz w tym głupim przypadku wymienić czujnik na NTC10k . Zazwyczaj to silniki mają NTC10k i wymienia się na KTY83
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 mar 2018, 21:25
- Lokalizacja: Lipsko
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Siema , jest możliwość zamontowania w nim 9 rzędów ?czy tylko 7?
- Marek
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 maja 2018, 19:40
- Lokalizacja: Gdynia
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
U mnie weszło 8. Musiałem dać kilka podkładek od strony haka i rozgiąć dropout o jakieś 20mm
- MateuszSz
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
- Lokalizacja: Koniaków
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Będzie problem z tym 9 rzędowym wolnobiegiem ,nie wiem czy starczy osi .
7 rzędów wchodzi tak idealnie że wykorzystuje się oryginalną podkładkę .
7 rzędów wchodzi tak idealnie że wykorzystuje się oryginalną podkładkę .
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
@Up ?
Na jakim sterowniku odpalales ten silnik ? Bo mam problem na sinusie,
zrobiłem podłączenie według tego:
http://ebike.nexun.pl/wp-content/upload ... titled.jpg
I owszem kręci płynnie ale do tył
A jak robię zamianę faz i halli z ostatniego obrazka na dole zaczyna hałasować, skakac
Na jakim sterowniku odpalales ten silnik ? Bo mam problem na sinusie,
zrobiłem podłączenie według tego:
http://ebike.nexun.pl/wp-content/upload ... titled.jpg
I owszem kręci płynnie ale do tył
A jak robię zamianę faz i halli z ostatniego obrazka na dole zaczyna hałasować, skakac
-
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Miałem podobny problem z podłączeniem tego silnika do sterownika sinus, chyba z godzinę mieszałem kablami aż znalazłem to jedyne podłączenie. Zamieniaj kable fazowe i po każdej zmianie faz sprawdzaj wszystkie możliwe opcje halli, jeśli nie będzie pożądanego efektu znowu zmień fazy i dalej mieszaj hallami.
Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Szkoda że nie zrobiłeś zdjęcia jaki kolor do jakiego. Mielibyśmy gotowcawladek312 pisze: ↑24 wrz 2018, 14:10Miałem podobny problem z podłączeniem tego silnika do sterownika sinus, chyba z godzinę mieszałem kablami aż znalazłem to jedyne podłączenie. Zamieniaj kable fazowe i po każdej zmianie faz sprawdzaj wszystkie możliwe opcje halli, jeśli nie będzie pożądanego efektu znowu zmień fazy i dalej mieszaj hallami.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Marek
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 maja 2018, 19:40
- Lokalizacja: Gdynia
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
u mnie z sinusem 60V 45A jest tak:
niebieski - niebieski
zielony - zolty
zolty - zielony
(dotyczy faz oraz halli)
niebieski - niebieski
zielony - zolty
zolty - zielony
(dotyczy faz oraz halli)
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 lut 2018, 23:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Co myślicie o połączeniu tego silnika, ze sterownikiem 30A, czy to nie za mało?
Czy różnica 30A vs 45A jest tak duża, że warto rozważyć zmianę ogniw i sterownika?
Ogranicza mnie wydajność prądowa akumulatora, miałem w planie 16s10p ogniw Samsung 29e (max ~4A / ogniwo, więc dla 10p, sterownik 40-45A dałby radę), ale muszę zmniejszyć ilość ogniw o 1/3, do około 7p, co da bezpieczne ok 30A. Mam też akurat sterownik sinus 30A, który mógłbym wykorzystać.
Dla kontekstu, to będzie mój pierwszy e-bike, kona stinky, zamierzam jeździć 50/50 miasto/las - miasto ok 30km do pracy w tam i z powrotem, a las to żadne górki, co najwyżej lekkie wzniesienia łódzkie.
Czy różnica 30A vs 45A jest tak duża, że warto rozważyć zmianę ogniw i sterownika?
Ogranicza mnie wydajność prądowa akumulatora, miałem w planie 16s10p ogniw Samsung 29e (max ~4A / ogniwo, więc dla 10p, sterownik 40-45A dałby radę), ale muszę zmniejszyć ilość ogniw o 1/3, do około 7p, co da bezpieczne ok 30A. Mam też akurat sterownik sinus 30A, który mógłbym wykorzystać.
Dla kontekstu, to będzie mój pierwszy e-bike, kona stinky, zamierzam jeździć 50/50 miasto/las - miasto ok 30km do pracy w tam i z powrotem, a las to żadne górki, co najwyżej lekkie wzniesienia łódzkie.
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Różnica między 30A a 45A wynosi 50% w realu tak jak wynika z teorii. Jeżeli masz 7p z samsungów 29E to nie masz nawet zbytniego wyboru
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Panowie jest ktoś z Dolnośląskiego w posiadaniu tego QS'a ? Mam Mxusa 30H 7x9 na 45A. Może mały wyścig i porównanie przyspieszenia
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Hej,
Czy do tego silnika da sie zalożyc wolobieg 8s ?
Chciałbym założyć wolobieg z zebatka 11t i tutaj tanio mozna dostac:
https://allegro.pl/wolnobieg-8-rz-sram- ... lsrc=aw.ds
Wolnobieg 7rz i 11t to juz koszt ~135 zł
https://pl.aliexpress.com/item/DNP-11-t ... 1e4e9513-2
Czy do tego silnika da sie zalożyc wolobieg 8s ?
Chciałbym założyć wolobieg z zebatka 11t i tutaj tanio mozna dostac:
https://allegro.pl/wolnobieg-8-rz-sram- ... lsrc=aw.ds
Wolnobieg 7rz i 11t to juz koszt ~135 zł
https://pl.aliexpress.com/item/DNP-11-t ... 1e4e9513-2
-
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 19 lut 2018, 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Pierwszy link to kaseta i to badziewna raczej, u dołu aukcji masz napisane że typ kaseta, w tytule jest błąd. Spojrzysz na zdjęcie to zaraz widać że małe zebatki są osobno to kaseta
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 mar 2018, 21:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Myślicie, że dobrałbym wolbieg 10-rzędowy pod ten silnik? Nie chciałbym rezygnować z przerzutek, które mam...
-
- Forumowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
- Lokalizacja: Lubliniec
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ten silnik jest pod 7-rzędowy.
Chcesz 10s szukaj innego silnika, najlepiej na kasete.
Chcesz 10s szukaj innego silnika, najlepiej na kasete.
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 22 lut 2018, 14:25
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Hej, kupiłem ten silnik i mam z nim problem ( pewnie błąd produkcyjny) po przekroczeniu 20A z aku i 100A w fazy zaczyna wariować, stuka, duka, nie może płynnie pracować. Czy ktoś z Was wie dokładnie co jest z nim nie tak, słyszałem że w uzwojeniu na którejś z wypustek stojana jest o jeden nawój mniej co powoduje problem z pomiarem pola i sterownik głupieje. Bardzo proszę o info od kogoś kto przerabiał ten problem.
Pozdrawiam serdecznie.
Pozdrawiam serdecznie.
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Sietas to chyba najodpowiedniejsza osoba w sprawie tego silnika
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Reklamacja u sprzedawcy albo przewijanie silnika. Jest jeszcze opcja że to z winy sterownika choć mało prawdopodobne
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 22 lut 2018, 14:25
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Wina sterownika już wykluczona, co do zwrotu do sprzedawcy to hehehehehe ( kupiony od słabo lubianego tutaj gościa w jego sklepie ) ale nie z jego winy tylko już w nim kable wymieniłem i zamontowałem czujnik temp. Sprawa wygląda tak, albo zwarcie na uzwojeniu albo fabrycznie źle nawinięty, jeśli to fabryka to ma na stojanie charakterystyczny opis coś ala 5x2x5 czy jakoś tak, dziś go ponownie otworzę i sprawdzę, zobaczę jeszcze czy nie ma zwarcia.
Już mam umówione przezwojenie go na 15x5 więc kilka stów do tyłu ale finał powinien być pozytywny, może mu na koniec jeszcze ferrofluid dołożę by jakiś pozytyw do tego dopisać. Zbudowałem nowy rower a tu taki zonk, jak wróci silnik z przezwajania pochwalę się co zbudowałem.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.
Już mam umówione przezwojenie go na 15x5 więc kilka stów do tyłu ale finał powinien być pozytywny, może mu na koniec jeszcze ferrofluid dołożę by jakiś pozytyw do tego dopisać. Zbudowałem nowy rower a tu taki zonk, jak wróci silnik z przezwajania pochwalę się co zbudowałem.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Siema Mamy jakąś zależność RPM od nawoju? Bo nigdzie nie widzę...
Zaczyna mnie interesować ten temat QSów, bo te inne silniki nie sązbyt dobre jakościowo...
Stare kwadratowe continenty robiły robotę. Silniki 35H na typowy rozstaw 135mm robią super robotę
Zamontowałem do kony swojego chińczyka 35H i... zaqurwia robrze Nawet chłopaki byli zdziwieni na zlocie, że to tak dobrze zapodaje do przodu.
Borykam się trochę z problemem łożysk,a silniki nie są tańsze niż9C, czy QS jakoś znacznie.
Pomyślałem sobie, żeby fajnie było mieć takie QSy + sterownik KT 48V 45A oraz wersja słabsza do bidonów 30A
Te silniki 35H to mocowo jest przepaść między zwykłym 30H...
Zaczyna mnie interesować ten temat QSów, bo te inne silniki nie sązbyt dobre jakościowo...
Stare kwadratowe continenty robiły robotę. Silniki 35H na typowy rozstaw 135mm robią super robotę
Zamontowałem do kony swojego chińczyka 35H i... zaqurwia robrze Nawet chłopaki byli zdziwieni na zlocie, że to tak dobrze zapodaje do przodu.
Borykam się trochę z problemem łożysk,a silniki nie są tańsze niż9C, czy QS jakoś znacznie.
Pomyślałem sobie, żeby fajnie było mieć takie QSy + sterownik KT 48V 45A oraz wersja słabsza do bidonów 30A
Te silniki 35H to mocowo jest przepaść między zwykłym 30H...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
same silniki QSa mnie interesują. Do wersji 1000W na pewno będzie soft start i będzie PAS.
Do 205 nie będzie żadnych sterowników jeżeli coś wezmęto 72150 i 72200. Z QSem jest taki problem, że ma grube solidne uzwojenia i grube kable, co stanowi duży opór w nieprzystosowanych sterownikach np sabek 80A przy oryginalnych 205 lecą końcówki mocy, sterowniki się przegrzewają i tak jak np. przy 3K turbo i podróbkach 45H sabek działa wyśmienicie np.80A, takdo QS musi być więcej mosfetów żeby była niższa temperatura końcówki mocy...
Do 205 nie będzie żadnych sterowników jeżeli coś wezmęto 72150 i 72200. Z QSem jest taki problem, że ma grube solidne uzwojenia i grube kable, co stanowi duży opór w nieprzystosowanych sterownikach np sabek 80A przy oryginalnych 205 lecą końcówki mocy, sterowniki się przegrzewają i tak jak np. przy 3K turbo i podróbkach 45H sabek działa wyśmienicie np.80A, takdo QS musi być więcej mosfetów żeby była niższa temperatura końcówki mocy...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Przecież sabek 72080 ma tyle samo fetów co 72150. Różnią się rodzajem mosfetów, wielkością kondensatorów i plecioniką miedzianą na szynach prądowychglebor pisze: ↑19 maja 2019, 13:36same silniki QSa mnie interesują. Do wersji 1000W na pewno będzie soft start i będzie PAS.
Do 205 nie będzie żadnych sterowników jeżeli coś wezmęto 72150 i 72200. Z QSem jest taki problem, że ma grube solidne uzwojenia i grube kable, co stanowi duży opór w nieprzystosowanych sterownikach np sabek 80A przy oryginalnych 205 lecą końcówki mocy, sterowniki się przegrzewają i tak jak np. przy 3K turbo i podróbkach 45H sabek działa wyśmienicie np.80A, takdo QS musi być więcej mosfetów żeby była niższa temperatura końcówki mocy...
Grube kable I przewody nie mają dużego oporu tylko niski przez często gęsto na sabku 72080 z fazowym max 100 wywalało overcurrent. Trza było robić ruskiego moda żeby działał na tych 80A
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Grube kable - duża oporność ?
Gleborowi chyba chodziło o to że końcówki na kablach nie wyrabiają i się topia, bo oporność jest mała ale fabryczna końcówka nie ma takiego przepływu jak mieć powinna, dlatego też wszystko się pali i impedancja rośnie.
Przejęzyczył się tylko. Czeski błąd
Gleborowi chyba chodziło o to że końcówki na kablach nie wyrabiają i się topia, bo oporność jest mała ale fabryczna końcówka nie ma takiego przepływu jak mieć powinna, dlatego też wszystko się pali i impedancja rośnie.
Przejęzyczył się tylko. Czeski błąd
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jakie końcówki na kablach znowu?
Mowa o końcówkach mocy. Mam dwa spalone 72080 przez duże silniki. Może nie to po elektrycznemu, że chodzi o to że qs czy 5k ma dużo wyższy prąd fazowy przy 80A z aku aniżeli mxus 3k I stąd się wypalają. W jednym sprawdziłem co siedzi I były irf 4410. Trochę za duże rdson mają
Mowa o końcówkach mocy. Mam dwa spalone 72080 przez duże silniki. Może nie to po elektrycznemu, że chodzi o to że qs czy 5k ma dużo wyższy prąd fazowy przy 80A z aku aniżeli mxus 3k I stąd się wypalają. W jednym sprawdziłem co siedzi I były irf 4410. Trochę za duże rdson mają
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
W qs'ie 205 końcówki kabli fazowych nie wyrabiają i się topią przy 80A? Czory jakieś
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mam pytanko wersja 6T poleci 45km/h na kole 28" na 48V?
Zastanawiam się, czy zamówić 5T czy 6T na 26/28" na 48V.
Fajnie, żeby to miało moc na sterowniku 45A i żeby leciało w miarę.
Zastanawiam się, czy zamówić 5T czy 6T na 26/28" na 48V.
Fajnie, żeby to miało moc na sterowniku 45A i żeby leciało w miarę.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2028
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ja dziś trochę testowałem qs205 6T na kole 29" 2,1 ze sterownikiem gt1500 na 13S 48V na pełnej baterii poszedł 55km/h i na 20S 84V bałem się więcej niż 70km/h to wszystko oczywiscie w trybie 120%. Na sinusie pewnie 50km/h pojedzie przy 48V, nie sprawdzę tego bo nie mam sinusa.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
super. Czyli na sinusie na 28" przy 13S te 45 się na pewno bujnie, a to już coś. Fajnej jakości są te QSy, przy takich pakietach 13-14S nie trzeba tego zabezpieczać termicznie nawet na 13S45A powinno fajnie latać Planuję je mieć na przełomie listopada. Od 2 tygodni trwają zawzięte negocjacje...
I mam rozkminę, który wziąć, ale już chyba wiem:
- 6T na 28"
- 5T na 26"
To będzie chyba optymalny wybór...
I mam rozkminę, który wziąć, ale już chyba wiem:
- 6T na 28"
- 5T na 26"
To będzie chyba optymalny wybór...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ja już śmigam na nim 2 rok na 20S i 42A i tylko raz udało mi się go zagrzać prawie do odcięcia na Górze Żar ale to raczej nie dziwne.
Na barmalu 6T leci do 70km/h
Na barmalu 6T leci do 70km/h
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2028
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jaka waga całkowita i aku? Moj narazie wazy 24kg i dojdzie 12kg pakiet + skrzynka i przy tej wadze rwie na koło, więc myślę, ze jak dojdzie kolejna masa w ramę to się trochę uspokoi, bo przy lekkim nacisnieciu manetki idzie jak kogut w kurnik
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
~35kg ebike + moje 96kg, nie ma szans na podniesienie koła
Nie będę chwalił ,że jest to jakiś kozak mocy bo watownica zabrania , jest to lepsza alternatywa dla starego poczciwego Nine Continenta.
Pytanie tez czy piszemy o tym samym silniku bo QS205 3000W to inna liga niz QS 1000W z tego tematu
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2028
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
O to sporo wieksza waga jak u w moim przypadku, około 20kg wiecej... Czas pokaze jak to bedzie chodzic, ale wydaje mi się, że przy tej wadze całości i zasilaniu 20S bedzie dobry odpał.Mitar pisze: ↑04 cze 2019, 12:13~35kg ebike + moje 96kg, nie ma szans na podniesienie koła
Nie będę chwalił ,że jest to jakiś kozak mocy bo watownica zabrania , jest to lepsza alternatywa dla starego poczciwego Nine Continenta.
Pytanie tez czy piszemy o tym samym silniku bo QS205 3000W to inna liga niz QS 1000W z tego tematu
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ma ktoś może porównanie który silnik jest zrywniejszy przy tym samym prądzie QS 35h 6t czy Mxus 3k turbo 16x4?
Zastanawiam się nad zmianą silnika w przyszłości, aktualnie mam QSa i i tak sobie myślę że 3k turbo chyba nie będzie zrywniejszy ze względu na szybszy nawój. To by było za różowo gdyby Mxus był nie dość że szybszy to jeszcze i zrywniejszy.
Zastanawiam się nad zmianą silnika w przyszłości, aktualnie mam QSa i i tak sobie myślę że 3k turbo chyba nie będzie zrywniejszy ze względu na szybszy nawój. To by było za różowo gdyby Mxus był nie dość że szybszy to jeszcze i zrywniejszy.
Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Oczywiście, że mxus 3K jest zrywniejszy. 10mm szersze magnesy robią robotę.Trudno porównywać silnika 1000W do silnika o mocy 3000w...
Jak masz ten sam nawój QS i 3K, to 3K będzie mocniejszy znacznie. Jak masz tego pseudo 3K z ...poznania..., to może być porównywalny z QSem 35H.
Ja testowałem wersję 6T QSa i prędkość wygląda na ok 40km/h pod obciążeniem na 48V z sinusem. 60V to ok 50km/h średnio oczywiście na max naładowanym aku może 56 poleci...
Ciekawi mnie wersja 5T, bo ma ok 13% szybszy i wydaje mi się że będzie to idealny motor do zestawów na 48V 13S 52km/h na full naładowany i będzie schodził do 42km/h przy max rozładowanej baterii nie będzie się grzał zbytnio. Na 60V jak ktoś chce latać 60-65km/h to lepiej brać 5T. Jeżeli 6T to raczej 72V.
Zastanawiam się nad kontrolerem. Sabki są kompatybilne z tym czujnikiem temperatury kt83y, Sterowniki KT3 są 4x tańsze niż sabek 7280 przy czym motor QS205 nie wydaje mi się, aby przyjął więcej jak 60V 45A... Przydałoby się jakieś zabezpieczenie termiczne. Najptościej byłoby pootwierać silniki wywalić KT83Y i wpakować 10K do środka... Drugą opcją jest prosty wyświetlacz temperatury na arduino nano ch40 + wyświetlacz 1602 Byłoby 6 wejść analogowych więc można by zapodać 3 czujniki temp. (silnik, sterownik, bateria)
Jak masz ten sam nawój QS i 3K, to 3K będzie mocniejszy znacznie. Jak masz tego pseudo 3K z ...poznania..., to może być porównywalny z QSem 35H.
Ja testowałem wersję 6T QSa i prędkość wygląda na ok 40km/h pod obciążeniem na 48V z sinusem. 60V to ok 50km/h średnio oczywiście na max naładowanym aku może 56 poleci...
Ciekawi mnie wersja 5T, bo ma ok 13% szybszy i wydaje mi się że będzie to idealny motor do zestawów na 48V 13S 52km/h na full naładowany i będzie schodził do 42km/h przy max rozładowanej baterii nie będzie się grzał zbytnio. Na 60V jak ktoś chce latać 60-65km/h to lepiej brać 5T. Jeżeli 6T to raczej 72V.
Zastanawiam się nad kontrolerem. Sabki są kompatybilne z tym czujnikiem temperatury kt83y, Sterowniki KT3 są 4x tańsze niż sabek 7280 przy czym motor QS205 nie wydaje mi się, aby przyjął więcej jak 60V 45A... Przydałoby się jakieś zabezpieczenie termiczne. Najptościej byłoby pootwierać silniki wywalić KT83Y i wpakować 10K do środka... Drugą opcją jest prosty wyświetlacz temperatury na arduino nano ch40 + wyświetlacz 1602 Byłoby 6 wejść analogowych więc można by zapodać 3 czujniki temp. (silnik, sterownik, bateria)
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Najlepszy set z qs'em 35H to 6T na 20s plus sabek mini lub barmal. 5T fajnie szarpie ale w małym kółku, na 26 calach jakoś tak średnio wypada pod względem grzania
Co do porównania vs mxus 3k to wiadomo, że im większy silnik tym większa sprawność więc przy porwnywlanym kV wypadnie sporo lepiej plus można w niego załadować znacznie więcej
Co do porównania vs mxus 3k to wiadomo, że im większy silnik tym większa sprawność więc przy porwnywlanym kV wypadnie sporo lepiej plus można w niego załadować znacznie więcej
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cieszę się, że los ostatecznie sprawił , że nie mam QS'a 205, tylko właśnie Mxusa V3 z customowym nawojem od Szopenia
Co nie oznacza , że QS wogóle nie porządam. A jakże . Ale QS'a 205 lub 273 i też z magicznym , customowym nawojem
Co nie oznacza , że QS wogóle nie porządam. A jakże . Ale QS'a 205 lub 273 i też z magicznym , customowym nawojem
- krzychu666
- Forumowicz
- Posty: 148
- Rejestracja: 19 lut 2018, 19:52
- Lokalizacja: wiskitki
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Czy możesz schować i przestać
elektryczna damka MXUS 3K 18S 35ah 50 A, MAXIM -MXUS 500W 14S 20ah 25A
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Za kilka dni będę testował 6t w 28 cali z sinusem 45A dam znać co jak. Qs się właśnie zaplata