Strona 4 z 12

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 10 lip 2018, 9:52
autor: Vegasnight9
Nadal nie jest jasne czy w kwestii stricte przyspieszenia coś się poprawi względem wolnobrotowego 7x9 30h... Grzanie i prędkość max dla mnie nie mają znaczenia.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 25 lip 2018, 0:01
autor: maki1000
Można już w Poslce dostać ten silnik ?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 29 sie 2018, 10:09
autor: piwko7
Jakiej długosci powinny byc szprychy pod ten silnik dla obreczy 26 cali ?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 29 sie 2018, 11:27
autor: Marek
W moim przypadku 164mm dla obręczy Dartmoor Raider v2 26 cali

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 29 sie 2018, 12:19
autor: piwko7
Ok dzięki
E: A jeszcze jaką grubosc szprych braleś 2,3 czy 2,6 mm ? I jaką średnice nypla ?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 29 sie 2018, 15:14
autor: Marek
Wziąłem Sapimy 2.3mm z nyplami ø4mm/14mm. Jak na razie 700km przejechane i jestem zadowolony

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 29 sie 2018, 15:30
autor: piwko7
Ok dzięki serdeczne

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 30 sie 2018, 11:52
autor: elektrotonus
Tylko do dławnicy skręcanej musisz otwór powiększyć. Czasem plusem jest jak przewód lekko w dół się zawija tak jak u Ciebie. Wszelka woda spływa w najniższe miejsce nie dostając się w okolice wpustu do skrzynki.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 05 wrz 2018, 23:26
autor: Vegasnight9
Testował ktoś ten silnik na 60A ? Jak wtedy z grzaniem?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 16 wrz 2018, 16:47
autor: wladek312
Silnik z tematu zamówiłem w Czechach i równo po tygodniu miałem go już u siebie. Do obręczy Mach 1 mad szprychy 164mm pasowały idealnie.
Jak tylko będę miał blokady to porównam go z Giant syncdrive 7x9 na tym samym sterowniku.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 17 wrz 2018, 13:12
autor: MateuszSz
Testowaliśmy go na sinusie 60a i kopyto miał dobre :)
Można powiedzieć że bardzo chwilowe 60a znosił bez problemu . Kable fazowe lekko letnie. Ale to w miarę po równym. W terenie 60a by go zniszczyło,ale przy 45a wytestowane i daje rade . Gdyby zapodać mu chłodzenie w postaci oleju albo fero to 60a były by idealne .

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 17 wrz 2018, 14:45
autor: piwko7
@Up,
Odnosnie sinusa, jaki trzeba mu dac parametr P1 aby dobrze pokazywał prędkość ? (Ilosc magnesów)

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 17 wrz 2018, 15:09
autor: MateuszSz
23 pary - wartość 46

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 17 wrz 2018, 15:44
autor: piwko7
OK, dzięki serdeczne

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 17 wrz 2018, 15:44
autor: piwko7
OK, dzięki serdeczne

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 21 wrz 2018, 13:16
autor: piwko7
Jeszcze jedno pytanko:
W silniku jest czujnik temperatury KTY83
Mam sterownik Sinus 60V 60A. W instrukcji jest ze działa on z NTC10k. Pytanie jak bedzie w tym przypadku wskazywać ? Czy trzeba jakos to korygować rezytorem ?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 21 wrz 2018, 13:27
autor: MateuszSz
Musisz w tym głupim przypadku wymienić czujnik na NTC10k . Zazwyczaj to silniki mają NTC10k i wymienia się na KTY83 :D

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 21 wrz 2018, 14:42
autor: piwko7
Kurde lipa :)
Dzieki za pomoc

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 23 wrz 2018, 14:57
autor: Cruiser
Siema , jest możliwość zamontowania w nim 9 rzędów ?czy tylko 7?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 23 wrz 2018, 21:37
autor: Marek
U mnie weszło 8. Musiałem dać kilka podkładek od strony haka i rozgiąć dropout o jakieś 20mm

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 wrz 2018, 10:07
autor: MateuszSz
Będzie problem z tym 9 rzędowym wolnobiegiem ,nie wiem czy starczy osi .
7 rzędów wchodzi tak idealnie że wykorzystuje się oryginalną podkładkę .

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 wrz 2018, 13:34
autor: piwko7
@Up ?
Na jakim sterowniku odpalales ten silnik ? Bo mam problem na sinusie,
zrobiłem podłączenie według tego:
http://ebike.nexun.pl/wp-content/upload ... titled.jpg
I owszem kręci płynnie ale do tył :)
A jak robię zamianę faz i halli z ostatniego obrazka na dole zaczyna hałasować, skakac

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 wrz 2018, 14:10
autor: wladek312
Miałem podobny problem z podłączeniem tego silnika do sterownika sinus, chyba z godzinę mieszałem kablami aż znalazłem to jedyne podłączenie. Zamieniaj kable fazowe i po każdej zmianie faz sprawdzaj wszystkie możliwe opcje halli, jeśli nie będzie pożądanego efektu znowu zmień fazy i dalej mieszaj hallami.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 wrz 2018, 14:12
autor: piwko7
OK dzieki za rade :)

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 03 paź 2018, 22:42
autor: Vegasnight9
wladek312 pisze:
24 wrz 2018, 14:10
Miałem podobny problem z podłączeniem tego silnika do sterownika sinus, chyba z godzinę mieszałem kablami aż znalazłem to jedyne podłączenie. Zamieniaj kable fazowe i po każdej zmianie faz sprawdzaj wszystkie możliwe opcje halli, jeśli nie będzie pożądanego efektu znowu zmień fazy i dalej mieszaj hallami.
Szkoda że nie zrobiłeś zdjęcia jaki kolor do jakiego. Mielibyśmy gotowca :D

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 04 paź 2018, 10:26
autor: Marek
u mnie z sinusem 60V 45A jest tak:

niebieski - niebieski
zielony - zolty
zolty - zielony

(dotyczy faz oraz halli)

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 04 paź 2018, 21:55
autor: mate
Co myślicie o połączeniu tego silnika, ze sterownikiem 30A, czy to nie za mało?
Czy różnica 30A vs 45A jest tak duża, że warto rozważyć zmianę ogniw i sterownika?

Ogranicza mnie wydajność prądowa akumulatora, miałem w planie 16s10p ogniw Samsung 29e (max ~4A / ogniwo, więc dla 10p, sterownik 40-45A dałby radę), ale muszę zmniejszyć ilość ogniw o 1/3, do około 7p, co da bezpieczne ok 30A. Mam też akurat sterownik sinus 30A, który mógłbym wykorzystać.

Dla kontekstu, to będzie mój pierwszy e-bike, kona stinky, zamierzam jeździć 50/50 miasto/las - miasto ok 30km do pracy w tam i z powrotem, a las to żadne górki, co najwyżej lekkie wzniesienia łódzkie.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 06 paź 2018, 0:40
autor: Sietas
Różnica między 30A a 45A wynosi 50% w realu tak jak wynika z teorii. Jeżeli masz 7p z samsungów 29E to nie masz nawet zbytniego wyboru

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 12 paź 2018, 1:46
autor: Vegasnight9
Panowie jest ktoś z Dolnośląskiego w posiadaniu tego QS'a ? Mam Mxusa 30H 7x9 na 45A. Może mały wyścig i porównanie przyspieszenia :)

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 06 lis 2018, 8:47
autor: piwko7
Hej,
Czy do tego silnika da sie zalożyc wolobieg 8s ?
Chciałbym założyć wolobieg z zebatka 11t i tutaj tanio mozna dostac:
https://allegro.pl/wolnobieg-8-rz-sram- ... lsrc=aw.ds

Wolnobieg 7rz i 11t to juz koszt ~135 zł
https://pl.aliexpress.com/item/DNP-11-t ... 1e4e9513-2

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 06 lis 2018, 10:27
autor: djmarcin56
Pierwszy link to kaseta i to badziewna raczej, u dołu aukcji masz napisane że typ kaseta, w tytule jest błąd. Spojrzysz na zdjęcie to zaraz widać że małe zebatki są osobno to kaseta

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 06 lis 2018, 10:36
autor: piwko7
O kurde,
Rzeczywiscie masz racje :)
Nic biore od Pana chinczyka

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 28 lut 2019, 21:08
autor: K2M7L
Myślicie, że dobrałbym wolbieg 10-rzędowy pod ten silnik? Nie chciałbym rezygnować z przerzutek, które mam...

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 28 lut 2019, 21:39
autor: GrzegorzS
Ten silnik jest pod 7-rzędowy.
Chcesz 10s szukaj innego silnika, najlepiej na kasete.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 04 kwie 2019, 10:32
autor: midi
Hej, kupiłem ten silnik i mam z nim problem ( pewnie błąd produkcyjny) po przekroczeniu 20A z aku i 100A w fazy zaczyna wariować, stuka, duka, nie może płynnie pracować. Czy ktoś z Was wie dokładnie co jest z nim nie tak, słyszałem że w uzwojeniu na którejś z wypustek stojana jest o jeden nawój mniej co powoduje problem z pomiarem pola i sterownik głupieje. Bardzo proszę o info od kogoś kto przerabiał ten problem.
Pozdrawiam serdecznie.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 04 kwie 2019, 13:11
autor: Mitar
Sietas to chyba najodpowiedniejsza osoba w sprawie tego silnika :)

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 04 kwie 2019, 15:47
autor: Sietas
Reklamacja u sprzedawcy albo przewijanie silnika. Jest jeszcze opcja że to z winy sterownika choć mało prawdopodobne

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 04 kwie 2019, 17:22
autor: midi
Wina sterownika już wykluczona, co do zwrotu do sprzedawcy to hehehehehe ( kupiony od słabo lubianego tutaj gościa w jego sklepie ) ale nie z jego winy tylko już w nim kable wymieniłem i zamontowałem czujnik temp. Sprawa wygląda tak, albo zwarcie na uzwojeniu albo fabrycznie źle nawinięty, jeśli to fabryka to ma na stojanie charakterystyczny opis coś ala 5x2x5 czy jakoś tak, dziś go ponownie otworzę i sprawdzę, zobaczę jeszcze czy nie ma zwarcia.
Już mam umówione przezwojenie go na 15x5 więc kilka stów do tyłu ale finał powinien być pozytywny, może mu na koniec jeszcze ferrofluid dołożę by jakiś pozytyw do tego dopisać. Zbudowałem nowy rower a tu taki zonk, jak wróci silnik z przezwajania pochwalę się co zbudowałem.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 18 maja 2019, 19:29
autor: glebor
Siema ;) Mamy jakąś zależność RPM od nawoju? Bo nigdzie nie widzę...
Zaczyna mnie interesować ten temat QSów, bo te inne silniki nie sązbyt dobre jakościowo...
Stare kwadratowe continenty robiły robotę. Silniki 35H na typowy rozstaw 135mm robią super robotę ;)

Zamontowałem do kony swojego chińczyka 35H i... zaqurwia robrze :) Nawet chłopaki byli zdziwieni na zlocie, że to tak dobrze zapodaje do przodu.
Borykam się trochę z problemem łożysk,a silniki nie są tańsze niż9C, czy QS jakoś znacznie.

Pomyślałem sobie, żeby fajnie było mieć takie QSy + sterownik KT 48V 45A oraz wersja słabsza do bidonów 30A :)
Te silniki 35H to mocowo jest przepaść między zwykłym 30H...

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 18 maja 2019, 23:46
autor: grafffik
Tylko bez softstartu bo zabiera cała zabawę.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 19 maja 2019, 13:36
autor: glebor
same silniki QSa mnie interesują. Do wersji 1000W na pewno będzie soft start i będzie PAS.
Do 205 nie będzie żadnych sterowników jeżeli coś wezmęto 72150 i 72200. Z QSem jest taki problem, że ma grube solidne uzwojenia i grube kable, co stanowi duży opór w nieprzystosowanych sterownikach np sabek 80A przy oryginalnych 205 lecą końcówki mocy, sterowniki się przegrzewają i tak jak np. przy 3K turbo i podróbkach 45H sabek działa wyśmienicie np.80A, takdo QS musi być więcej mosfetów żeby była niższa temperatura końcówki mocy...

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 maja 2019, 16:05
autor: Sietas
glebor pisze:
19 maja 2019, 13:36
same silniki QSa mnie interesują. Do wersji 1000W na pewno będzie soft start i będzie PAS.
Do 205 nie będzie żadnych sterowników jeżeli coś wezmęto 72150 i 72200. Z QSem jest taki problem, że ma grube solidne uzwojenia i grube kable, co stanowi duży opór w nieprzystosowanych sterownikach np sabek 80A przy oryginalnych 205 lecą końcówki mocy, sterowniki się przegrzewają i tak jak np. przy 3K turbo i podróbkach 45H sabek działa wyśmienicie np.80A, takdo QS musi być więcej mosfetów żeby była niższa temperatura końcówki mocy...
Przecież sabek 72080 ma tyle samo fetów co 72150. Różnią się rodzajem mosfetów, wielkością kondensatorów i plecioniką miedzianą na szynach prądowych

Grube kable I przewody nie mają dużego oporu tylko niski przez często gęsto na sabku 72080 z fazowym max 100 wywalało overcurrent. Trza było robić ruskiego moda żeby działał na tych 80A

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 maja 2019, 19:35
autor: grafffik
Grube kable - duża oporność ?
Gleborowi chyba chodziło o to że końcówki na kablach nie wyrabiają i się topia, bo oporność jest mała ale fabryczna końcówka nie ma takiego przepływu jak mieć powinna, dlatego też wszystko się pali i impedancja rośnie.
Przejęzyczył się tylko. Czeski błąd

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 maja 2019, 20:03
autor: Sietas
Jakie końcówki na kablach znowu?

Mowa o końcówkach mocy. Mam dwa spalone 72080 przez duże silniki. Może nie to po elektrycznemu, że chodzi o to że qs czy 5k ma dużo wyższy prąd fazowy przy 80A z aku aniżeli mxus 3k I stąd się wypalają. W jednym sprawdziłem co siedzi I były irf 4410. Trochę za duże rdson mają

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 01 cze 2019, 0:13
autor: grafffik
Fazowych

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 01 cze 2019, 10:07
autor: Sietas
W qs'ie 205 końcówki kabli fazowych nie wyrabiają i się topią przy 80A? Czory jakieś

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 03 cze 2019, 11:48
autor: glebor
Mam pytanko wersja 6T poleci 45km/h na kole 28" na 48V?
Zastanawiam się, czy zamówić 5T czy 6T na 26/28" na 48V.

Fajnie, żeby to miało moc na sterowniku 45A i żeby leciało w miarę.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 03 cze 2019, 21:43
autor: Tooropek
glebor pisze:
03 cze 2019, 11:48
Mam pytanko wersja 6T poleci 45km/h na kole 28" na 48V?
Zastanawiam się, czy zamówić 5T czy 6T na 26/28" na 48V.

Fajnie, żeby to miało moc na sterowniku 45A i żeby leciało w miarę.
Ja dziś trochę testowałem qs205 6T na kole 29" 2,1 ze sterownikiem gt1500 na 13S 48V na pełnej baterii poszedł 55km/h i na 20S 84V bałem się więcej niż 70km/h to wszystko oczywiscie w trybie 120%. Na sinusie pewnie 50km/h pojedzie przy 48V, nie sprawdzę tego bo nie mam sinusa.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 03 cze 2019, 23:30
autor: glebor
super. Czyli na sinusie na 28" przy 13S te 45 się na pewno bujnie, a to już coś. Fajnej jakości są te QSy, przy takich pakietach 13-14S nie trzeba tego zabezpieczać termicznie nawet na 13S45A powinno fajnie latać :) Planuję je mieć na przełomie listopada. Od 2 tygodni trwają zawzięte negocjacje...

I mam rozkminę, który wziąć, ale już chyba wiem:
- 6T na 28"
- 5T na 26"
To będzie chyba optymalny wybór...

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 04 cze 2019, 9:46
autor: Mitar
Ja już śmigam na nim 2 rok na 20S i 42A i tylko raz udało mi się go zagrzać prawie do odcięcia na Górze Żar ale to raczej nie dziwne.
Na barmalu 6T leci do 70km/h