MOCNE silniki przekładniowe MAC?
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Ostatnio glebor zastanawia się nad sprowadzeniem silników MAC,może więc warto z nim porozmawiać.Bafangi zawsze były w ofercie KONDZIO BIKE z Częstochowy.Bafang 750W z fata,wymaga przemysleń,ale sądzę,że da się w nim zmniejszyć dropout do 135-145mm spokojnie.
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Ale jaki hałas? W pełni potwierdzam słowa Tatara, że bafang bardzo cicho chodzi na sinusie. Oczywiście to nie jest ten poziom co duży hub z sabvotonem, ale na pewno dużo ciszej niż załóżmy 9C z sterownikiem GT
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 gru 2018, 13:39
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Ja też bym był zainteresowany MACiem, glebor zamawiaj miał bym od Ciebie komplet z baterią.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Cześć. Wiem, że obecna cena na zestawy S1000 to 1500zł netto, w tym mamy wyświetlacz LCD KT-3 nowszy, silnik jest czarny, nie czerwony, zaszprychowany, sterownik KT - czekam na odp, czy sinus, czy kwadrat, klamki i wszystkie graty jak w zestawach czerwonych były, co do czerwonych przekładniówek są wyprzedane, informacji odnośnie dostępności nie mam prawdopodobnie nie będzie można już ściągnąć tych czerwonych w starych cenach, jednocześnie widzę, że nikt nie sprzedaje przekładniowców 500W, a te S1000R były bardzo udaną partią, znacznie cichsze niż MXUS MX01C, trwalsze mają sprzęgła i przekładnie, lepiej wykonane łożyska i bębenki. Temat na pewno nie umarł, będę go drążył dalej. W marcu pojawią się czarne zestawy S1000R, chyba, że będzie szansa na czerwone, ale coś na pewno zawita. Co do silników MAC, wcale nie można ich przevoltowywać w nieskończoność. Na forum endless znalazłem dokładne zdjęcia, faktycznie wirnik i średnica wytrzyma większy moment aczkolwiek przekładnia jest dalej kompozytowa i wygląda na cieńszą niż w silnikach S1000R.
Co do MAC, to jeszcze czekam na odpowiedź na zadane pytania i wystosuję jeszcze pytanka do BMC. Fajnie byłoby otrzymać cenę ok 350USD za zestaw ze sterownikiem, LCD KT3 i przesyłką z podatkiem VAT, bo MAC i BMC już nie ściągnie się przez aliexpress i albo idzie kontener drogą morską, albo przesyłka DHL z podatkiem 23% i 3% jest cło od silników. Jak dla mnie to te 1500-1600zł będzie pewnie barierą opłacalności sprzedaży takich zestawów.
Zanim coś ściągnę dopytam o zestawy naprawcze, myślę, że moc 500W ciągła i max tysiąc to wszystko, co te przekładnie dadzą radę przenieść, a reszta na własną odpowiedzialność, ale zapytam czy zestawy naprawcze można od razu ściągnąć do ceny 150zł za komplet 3 ząbki i sprzęgło.
Co do MAC, to jeszcze czekam na odpowiedź na zadane pytania i wystosuję jeszcze pytanka do BMC. Fajnie byłoby otrzymać cenę ok 350USD za zestaw ze sterownikiem, LCD KT3 i przesyłką z podatkiem VAT, bo MAC i BMC już nie ściągnie się przez aliexpress i albo idzie kontener drogą morską, albo przesyłka DHL z podatkiem 23% i 3% jest cło od silników. Jak dla mnie to te 1500-1600zł będzie pewnie barierą opłacalności sprzedaży takich zestawów.
Zanim coś ściągnę dopytam o zestawy naprawcze, myślę, że moc 500W ciągła i max tysiąc to wszystko, co te przekładnie dadzą radę przenieść, a reszta na własną odpowiedzialność, ale zapytam czy zestawy naprawcze można od razu ściągnąć do ceny 150zł za komplet 3 ząbki i sprzęgło.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, 0:19 przez glebor, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 lip 2018, 15:08
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
glebor. Jak postęp w negocjacjach z chińczykami. Będziesz miał jakąś mocną przekładniówkę?
- Misio
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:11
- Lokalizacja: Wrocław
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Hmm a na przykład Bafang 1000W jest ok jako mocna przekładnia? Daje to radę?
Moja Konstrukcja od razu z recenzją
viewtopic.php?f=5&t=2298
viewtopic.php?f=5&t=2298
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Jest przekładniowy Bafang 750W,możesz z niego wyciągnąć i 3kW,tylko szkoda przekładni.Tak w ogóle doskonale daje sobie radę
- Misio
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:11
- Lokalizacja: Wrocław
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
hmm no temat jest ogólnie o silniku BLDC a nie o hubie ale faktycznie, teraz wzmianki o sterownikach mają sens to moje pytania i pochodne można usunąć żeby nie wprowadzać zamieszania
Moja Konstrukcja od razu z recenzją
viewtopic.php?f=5&t=2298
viewtopic.php?f=5&t=2298
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Silnik i cicho i równo pracuje na sinusie jednak 25-30A w zupełności powinno wystarczyć do jazdy nawet w terenie.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
WIdzę, że wywołałem burzę na forum, jak zabrakło przekładniówek... Mam dobre i złe wieści
Dogadałem się z producentem S1000R i silniki będą spowrotem w ofercie w innej cenie, ale i z innym wyposażeniem
- LCD KT-3
(na plus pokazuje moc w watach i napięcie + możliwość blokowania mocy sterownika z poziomu wyświetlacza, w opcji będzie też tempomat, czego nie było w starych KT-1
- silniki w kolorze czarnym, kolor czerwony budził kontrowersje, bo niby rzuca się w oczy, to już nie będzie
pozostałe rzeczy bez zmian.
Muszę jednak zaznaczyć, że cała partia czerwonych silników była zakupiona okazjonalnie, nie sprzedawała się i dystrybutor w niemczech zrezygnował z dostawy kontenera, a całą partię w dobrych pieniądzach wysłał do mnie, dzięki czemu mieliśmy cenę ok 1260zł. W tej chwili cena producenta to 350USD za zestaw + podatek VAT i 3% cła. Dla mnie cena zakupowa to 1684zł + moja jakaś marża, więc ceny będą już "normalne". Dobra informacja jest taka, że każdy zestaw będzie można kupić z fakturą i wrzucić w koszty. Cena końcowa będzie ok 1990zł/zestaw, bo w razie gwarancji muszę ją z czegoś pokryć np. na dodatkowy wyświetlacz, wiązkę jakby któraś przyszła uszkodzona itp. kokosów na tym nie mam Ale pasowałoby, żeby były jakieś mocne przejkładniówki, silniki S1000R jakościowo są nieporównywalne z MXUSem, bardziej ciche, mocniejsze, i mają lepsze przekładnie
Zestawy przybędą w okolicach kwietnia +/-
Dogadałem się z producentem S1000R i silniki będą spowrotem w ofercie w innej cenie, ale i z innym wyposażeniem
- LCD KT-3
(na plus pokazuje moc w watach i napięcie + możliwość blokowania mocy sterownika z poziomu wyświetlacza, w opcji będzie też tempomat, czego nie było w starych KT-1
- silniki w kolorze czarnym, kolor czerwony budził kontrowersje, bo niby rzuca się w oczy, to już nie będzie
pozostałe rzeczy bez zmian.
Muszę jednak zaznaczyć, że cała partia czerwonych silników była zakupiona okazjonalnie, nie sprzedawała się i dystrybutor w niemczech zrezygnował z dostawy kontenera, a całą partię w dobrych pieniądzach wysłał do mnie, dzięki czemu mieliśmy cenę ok 1260zł. W tej chwili cena producenta to 350USD za zestaw + podatek VAT i 3% cła. Dla mnie cena zakupowa to 1684zł + moja jakaś marża, więc ceny będą już "normalne". Dobra informacja jest taka, że każdy zestaw będzie można kupić z fakturą i wrzucić w koszty. Cena końcowa będzie ok 1990zł/zestaw, bo w razie gwarancji muszę ją z czegoś pokryć np. na dodatkowy wyświetlacz, wiązkę jakby któraś przyszła uszkodzona itp. kokosów na tym nie mam Ale pasowałoby, żeby były jakieś mocne przejkładniówki, silniki S1000R jakościowo są nieporównywalne z MXUSem, bardziej ciche, mocniejsze, i mają lepsze przekładnie
Zestawy przybędą w okolicach kwietnia +/-
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, 0:19 przez glebor, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 maja 2018, 12:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Jaki jest obecnie najcięższy i najmocniejszy silnik przekładniowy? MAC v5? Używam u siebie przekładnikówki z Ali mocno stuningowanej że sterownikiem barmala i metalowymi zębatkami. Silnik po dotarciu jest bardzo cichy ale ma raczej szybkobieżny nawój a ja szukam jakiegoś "traktora" w stylu MAC 10T lub 12T do jazdy po górach tak by się nie przegrzał przy 3kW.
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Mac 8T bardziej uniwersalny , odporny na obciążenia prądowe . (u mnie w dwóch e-bike'ach daję po 4kw 14s life A123 72Amper-blokowy ) . Mac to ulepszony klon BMC {BPM to 500w Bafang} .Mac od początku miał niezawodne, jednocz. sprzęgło , BMC je ulepszał w v2 , v3 itd. [jest droższy-Indie , cięższy 1/4kg ,posiada jeden dekiel - wkłady stalowe pod łożyska, od początku jednak miał kompozytowe niezniszcz. zębatki ,natomiast Mac na początku miał białe nylony - głośne i mniej odporne . Mac 12 T przy 3kw szybciej się grzeje-cienkie uzwoj. , a 8T też ma kopa (jestem też motocyklistą. ).Na szarych,kompozytowych zębach obecny Mac do 35km/h jest cichszy od DD (porówn. w realu na spotkaniach) .Nowe Mac'i lubią wyższe napięcia np.18s .Bafanga750W widziałem jednego w ub. roku to miał zębatki białe, to może w szczycie 2kw . Mac'i w dobrej cenie(???) to by było... [ Na silniku chytry dwa razy traci...] Tu porównanie z DD w górach a nie w teorii...https://www.electricbike.com/hubmotor/
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
No i nareszcie ozwał sie ktoś,kto ma do czynienia z silnikiem MAC.Pisanie i porównywanie silnika BPM do MAC-a to jednak małe nieporozumienie i wprowadzanie lekkiej konsternacji wśród psiadaczy MAC-a
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:52
- Lokalizacja: Warszawa
- leszcz
- Forumowicz
- Posty: 767
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
- Lokalizacja: Rumia
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Silniki MAC nie tolerują wszystkich sterowników i może w tym jest przyczyna hałasu
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Cóż "Makiem trzeba obejść się smakiem" a poważnie mówiąc moje S1000R nie są dużo gorsze. Bardzo fajnie to śmiga i co najważniejsze znowu są dostępne. Mam 25 zestawów więc zadowolę sporo osób.
Czarne są zamówione w kolejnym kontenerze, więc szybciej jak w lipcu nie przyjdą, bo chińczyk zastrzegł sobie 45 dni na produkcję 2 miesiące na wysyłkę kontenera i dojdą formalości graniczne.
Cena sezonowa 1490zł przy odbiorze osobistym. Tak są czerwone, VELOFASTA! Po trudnych wielotygodniowych negocjacjach znowu są!!!
Ściągnąłem taki mały rarytas od producenta, wersje szybkoobrotowe S1000R na koła 20".
Nikt nie ma w polsce wersji szybkich w małę koła, to ja mam 3 sztuki i mogę mieć ich więcej
Uprzedzam, że cena za 20" ejst dużo wyższa, ale udało mi się wynegocjować, żeby zrobili przekładnię 1:3 a nie 1:5 Także będzie to fajnie napędzać wasze składane dahony
Czarne są zamówione w kolejnym kontenerze, więc szybciej jak w lipcu nie przyjdą, bo chińczyk zastrzegł sobie 45 dni na produkcję 2 miesiące na wysyłkę kontenera i dojdą formalości graniczne.
Cena sezonowa 1490zł przy odbiorze osobistym. Tak są czerwone, VELOFASTA! Po trudnych wielotygodniowych negocjacjach znowu są!!!
Ściągnąłem taki mały rarytas od producenta, wersje szybkoobrotowe S1000R na koła 20".
Nikt nie ma w polsce wersji szybkich w małę koła, to ja mam 3 sztuki i mogę mieć ich więcej
Uprzedzam, że cena za 20" ejst dużo wyższa, ale udało mi się wynegocjować, żeby zrobili przekładnię 1:3 a nie 1:5 Także będzie to fajnie napędzać wasze składane dahony
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, 0:18 przez glebor, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
To jest Alex S i jego nie trafione poszukiwania sterownika 36v , pisał o tym na forach . Tematu Mac'a nie ma co rozwijać i tak poszedł na bok ...
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Raczej nie poszedł,warto pisać,bo to bardzo dobry silnik ,godny polecenia tym,którzy nie chcą dżwigać zbędnych kilogramów w kole i chcą mieć możliwość jazdy w zasadzie na samej manetce w trudnym terenie.
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:52
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 12:35
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Jaki jest najlżejszy przekłądniowiec do 35km/h ale by jechał na manetce od zera na 28 cali?
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
lekkie (~2kg tył, 1.2kg przód) i jednocześnie tanie (nie w kraju) seria Cute ( Q100,Q75... itd...) i chyba najpopularniejsze przy light'owaniu e-bika -używam.
-
- Forumowicz
- Posty: 122
- Rejestracja: 03 cze 2018, 8:10
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
@glebor
masz może S1000R, które odpowiadały by MAC 8T? interesuje mnie vmax ok. 50km/h przy 48V
ewentualnie wie ktoś, czy jest w EU jakiś sklep sprzedający MAC 8T? (albo jakiś odpowiednik)
masz może S1000R, które odpowiadały by MAC 8T? interesuje mnie vmax ok. 50km/h przy 48V
ewentualnie wie ktoś, czy jest w EU jakiś sklep sprzedający MAC 8T? (albo jakiś odpowiednik)
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 kwie 2019, 18:11
- Lokalizacja: Józefów k/Otwocka
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Obawiam się że tylko aliexpress, ale są na forum osoby które zamawiały z tego źródła i jak rozumiem nie było problemu
- Misio
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:11
- Lokalizacja: Wrocław
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
https://www.ebay.co.uk/itm/Mac-Motor-eB ... 2409341971
Znalazłem coś takiego w europie. Co prawda nie ma informacji jak z dostawą do Polski, trzeba spytać sprzedającego.
Przy obecnym Kursie wychodzi jakieś 1400zł + przesyłka. Jak z gwarancją i innymi rzeczami trzeba poczytać.
Wyliczenie dla t6 bez sterownika.
U Chińczyka w tej cenie jest dużo więcej gratów.
Znalazłem coś takiego w europie. Co prawda nie ma informacji jak z dostawą do Polski, trzeba spytać sprzedającego.
Przy obecnym Kursie wychodzi jakieś 1400zł + przesyłka. Jak z gwarancją i innymi rzeczami trzeba poczytać.
Wyliczenie dla t6 bez sterownika.
U Chińczyka w tej cenie jest dużo więcej gratów.
Moja Konstrukcja od razu z recenzją
viewtopic.php?f=5&t=2298
viewtopic.php?f=5&t=2298
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Obecnie chyba najkorzystniej pod względem cena/jakość wychodzi przekładniówka Bafanga 500W
- Misio
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:11
- Lokalizacja: Wrocław
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
[/quote]
Powiedz Tatar jak miałeś skonfigurowanego tego swojego bafanga na zlocie? to było 48V?
cytuję bo nie wiem jak Cię oznaczyć w Poście
Powiedz Tatar jak miałeś skonfigurowanego tego swojego bafanga na zlocie? to było 48V?
Moja Konstrukcja od razu z recenzją
viewtopic.php?f=5&t=2298
viewtopic.php?f=5&t=2298
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Ja odkopuję temat MAC.
Mam ochotę sobie takiego sprawić
Lubię kiedy rower jest lekki i dość szybki. Zamówiłem silnik MAC 8T do wnikliwych testów bo jest to najlepszy, najmocniejszy i dość lekki (i najdroższy) silnik przekładniowy dostępny do elektryfikacji, a miałem już kilkanaście zapytań o porządne silniki MAC.
Zastanawiam się do dużego bidonu na 91 ogniw, czy konfiguracja 48V 35A będzie wystarczająca? Producent deklaruje moc ciągłą 1000W i moc maksymalną 2600W do 5 minut obciążenia.
* można podłączyć sterownik KT 48V35A z LCD? Testował to ktoś? Tatar miałeś doczynienia z nim?, leszcze z jakim kontrolerem tak ci hałasuje ten silnik?
* mogę zamówić go z kontrolerem ASI BAC800 cena jest zbliżona oraz z sabvotonem 72045 z LCD H6. Do asi nie widzę LCDka i blokady do 25km/h oraz obsługi PAS.
można wziąć ASI + LCD750 color z pasem z 9 stopniową regulacją mocy i wtedy taka impreza kosztuje +1000zł
Ogólnie nie jest to tania impreza, bo za podstawową wersję trzeba liczyć za zestawik od 2,5k z KT48V35A, przez 3500 z asi i podobny hajs z sabkiem mini z pasem i lcd.
Mam ochotę sobie takiego sprawić
Lubię kiedy rower jest lekki i dość szybki. Zamówiłem silnik MAC 8T do wnikliwych testów bo jest to najlepszy, najmocniejszy i dość lekki (i najdroższy) silnik przekładniowy dostępny do elektryfikacji, a miałem już kilkanaście zapytań o porządne silniki MAC.
Zastanawiam się do dużego bidonu na 91 ogniw, czy konfiguracja 48V 35A będzie wystarczająca? Producent deklaruje moc ciągłą 1000W i moc maksymalną 2600W do 5 minut obciążenia.
* można podłączyć sterownik KT 48V35A z LCD? Testował to ktoś? Tatar miałeś doczynienia z nim?, leszcze z jakim kontrolerem tak ci hałasuje ten silnik?
* mogę zamówić go z kontrolerem ASI BAC800 cena jest zbliżona oraz z sabvotonem 72045 z LCD H6. Do asi nie widzę LCDka i blokady do 25km/h oraz obsługi PAS.
można wziąć ASI + LCD750 color z pasem z 9 stopniową regulacją mocy i wtedy taka impreza kosztuje +1000zł
Ogólnie nie jest to tania impreza, bo za podstawową wersję trzeba liczyć za zestawik od 2,5k z KT48V35A, przez 3500 z asi i podobny hajs z sabkiem mini z pasem i lcd.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Podpinam się do pytań glebora.
Przemawia do mnie ten MAC, na chwilę obecną ze wszystkich dotychczasowych podpowiedzi i analiz.
Przemawia do mnie ten MAC, na chwilę obecną ze wszystkich dotychczasowych podpowiedzi i analiz.
Mateusz
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5833
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
No ale czy ktoś od nas wogóle miał ten silnik w rękach lub w rowerze?
-
- Forumowicz
- Posty: 186
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:01
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Parę osób miało i na starym forum i tutaj. Ja pamiętam jednego forumowicza Zygmakos, zdaje się.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Ja też mam już zapłacone za próbkę
Tyle że te cholerne korona wirusy są i chce przeciągnąć wysyłkę tym bardziej że teraz w Chinach nowy rok i mają wolne do połowy lutego
Tyle że te cholerne korona wirusy są i chce przeciągnąć wysyłkę tym bardziej że teraz w Chinach nowy rok i mają wolne do połowy lutego
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5833
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 maja 2018, 12:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
"Mam smaka na maca"
A samego silnika nie da rady nigdzie kupić? Sterownik u mnie będzie Barmal XA2.
Mogę się podpiąć pod zamówienie jak ktoś będzie zamawiał.
A samego silnika nie da rady nigdzie kupić? Sterownik u mnie będzie Barmal XA2.
Mogę się podpiąć pod zamówienie jak ktoś będzie zamawiał.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
sam silnik się nie opłaca ściągać. Jak ja teraz zamawiałem próbkę, to ceny są następujące:
- motor 215USD
- wysyłka DHL 115USD
- odprawa celna DHL 79zł netto
- cło 2,7%
i mamy fajną kwotę 1725zł za sam silnik. (bez obręczy) z moją zerową marżą.
Zestaw żeby to się w jakikolwiek sposób opłacało ze sterownikiem KT, szprychami musi kosztować co najmniej 2,5tys.
Każdy może sobie sam ściągnąć łudząc się, że vatu nie zapłaci, ja importuję wyłącznie na firmę i vat płacę z automatu, a jeżeli mam zapewnić gwarancję i obsługę klienta muszę wziąć 20% marży na obsługę księgowości, częsci zamienne itp, bo inaczej temat się nie opłaca... Producent od którego kupuję daje mi roczną gwarancję a w realu przysyła części jak coś się zepsuje, to wrzuca mi w gratisie przy kolejnym zamówieniu do paczki i za przesyłkę nie muszę płacić, ostatnio dostałem cały środek do silnika XOFO jako część zamienna zupełnie gratis na aliexpress to jak klikniesz confirm good received czyli potwierdziłem dostarczenie to praktycznie na tym ochrona się kończy Te maki to w ogóle średnio opłacalny temat, bo kupując w chinach silnik RH205 za 55$ i za 3,5tys kontener można ich wsadzić 250szt i wychodzą jakieś 250zł netto reszta (ponad 300zł) to marża polskich sklepów ... kontra MAC za 215$ to różnica jest kolosalna, za jednego maca mamy netto 4 mxusy 30h np, dla tego w sklepach raczej ich nie będzie. Nie sądzę również, aby było w tej cenie wielu chętnych, więc ściągam 2szt i niech sobie leżą. Jak ktoś będzie chętny to albo będę miał, albo mogę ściągnąć pod zamówienie. W większości raczej będą XOFO to są też bardzo dobre silniki a 2 letnia praktyka pokazała, że moment obrotowy jaki generują jest w stanie bez większych problemów zniszczyć markową aluminiową obręcz aleksrimsa (wyrywa kapsle) a z silnikiem się absolutnie nic nie dzieje. Teraz wziąłem próbkę do testów xofo z czujnikiem temepratury NTC10K i sterownik KT12mos 30A, wcześniej były 20A, więc momentu będzie około 100 niuta i od razu mają przyjść w obręczy sunringle MTX39 na 26" bo inna obręcz się podda dość szybko. Xofo wg mnie są nieporównywalnie lepsze od MXUSa MX01C i również Bafanga. Teraz będę je konfrontował z makiem. Temperaturowo XOFO 500tki wypadały lepiej pod względem temperatury od bafanga 750 FAT i wydaje mi się, że również lepiej przyspieszają, ale żeby to ostatecznie zweryfikować niedługo pomęczę je w terenie na tych 30A zobaczymy czy sprzęgło i przekładnia wytrzyma Z tych XOFO, które miałem ostatnio na sterowniku 20A mimo braku zabezpieczenia termicznego nikt nie spalił podczas normalnej eksploatacji, a niejeden jeździ w krakowie, w okolicach ojcowa, w okolicy jury KR-CZ, w kudowie słone też coś jest, tam raczej tereny są wymagające dosyć i wszystko śmiga nic się nie poddaje.
A tak nawiasem, to kiedyś myślałem silnik przekładniowy to jest awaryjny, słaby, malutki ale nic z tych rzeczy dobra przekładniówka naprawdę daje radę często tam, gdzie szybki hub wymięka NIestety stereotyp o awaryjnych przekładniówkach wziął się stad, że silniki 24V puszczaliśmy na 36 jak i 48V ilu forumowiczów pamięta te czasy każdy był zadowolony, że przekładniówka 250W leci 50km/h, ale trwało to krótko. Silniki o budowie 500 czy 1000W mają zupełnie inną przekładnię, szerokie tryby o 2x większej średnicy głębsze zęby, większy zapas termiczny, również sprzęgło ma inną konstrukcję, od 2 lat wioski są takie, żeby nie puszczać przekładniówek na wyższe napięcie. Każdy silnik jest przystosowany konstrukcyjnie do danej prędkości. 250W jedzie 25km/h bezawaryjnie przez 25-30tys. Podniesiemy prędkość do 35km/h i zrobi bezawaryjnie tylko kilka tysięcy, a w nerwralgicznych sytuacjach, jak miałem golden motora w matixie poddłl się po 300km (padło sprzęgło) przekładnia i uzwojenia lux. Być może trafiłem na gorszy egzemplarz, tego nie wiem, ale smutno mi sie zrobiło jak silnik za 500zł po 3 dniach wyzionął ducha, a gwarancja nie została uwzględniona, był to mój pierwszy nowy silnik kupiony w sklepie ... Dostałęm informację, że nie możemy być pewni z jakim sterownikiem silnik faktycznie był używany, więc uszkodzenie mogło powstać z winy urzytkownika, dla tego nie możemy uwzględnić naprawy w ramach gwarancji... Użyty na steronwiku 48V 17A, w roli ścisłości, więc poszło trochę więcej niż 250W, ale bardzo krótko działał...
500tki seryjnie powinny jeździć ok 40km/h (jeżeli zamówimy szybsze uzwojenie do 50km/h, to będą problemy, bo moc na 50km/h jest 800W ciągła, a przy 40 jest ok 500W), tysiączki jak MAC, BMC, XOFO, można z powodzeniem kręcić na 48-55km/h i powinny śmigać bezproblemowo.
Wybaczcie, ostatnio nie wnosiłem nic ciekawego na forum, bo nie było czasu, ale chętnie podzielę się swoim 5 letnim doświadczeniem w dziedzinie przekładniówek
A nawiązując do samych silników, to temat jest bardzo trudny. Do momentu konfiguracji optymalnej przez producenta wszystko śmiga przez 20tys km na razie nikt nie zrobił chyba więcej, Sprzedając sam silnik jeżeli ktoś zastosuje mocniejszy sterownik, silnik się zepsuje i się robi problem, niepotrzebne napięcie, być może pójdzie kilka słów złych pod moim adresem, nauczony doświadczeniem jeżeli zostawiam użytkownikowi silnik do własnej konfiguracji nigdy nie wiem, co tam podłącza, a w zwiazku z tym nie mogę udzielic gwarancji, dlatego też samych silników w ofercie nie będzie.
Rozpisałem się, ale co do maków:
będziemy sprawdzać poprawność działania z:
- KT 48V 35A
- ASI BAC 400 albo 800 w każdym razie z tą mniejszą serią
- sabvoton
- jeżeli barmal będzie w stanie podesłać mi do testów jeden sterownik od siebie na testy, to sprawdzę również, czy MAC działa z barmalem, chyba, że już są sprawdzone info, że działa
- motor 215USD
- wysyłka DHL 115USD
- odprawa celna DHL 79zł netto
- cło 2,7%
i mamy fajną kwotę 1725zł za sam silnik. (bez obręczy) z moją zerową marżą.
Zestaw żeby to się w jakikolwiek sposób opłacało ze sterownikiem KT, szprychami musi kosztować co najmniej 2,5tys.
Każdy może sobie sam ściągnąć łudząc się, że vatu nie zapłaci, ja importuję wyłącznie na firmę i vat płacę z automatu, a jeżeli mam zapewnić gwarancję i obsługę klienta muszę wziąć 20% marży na obsługę księgowości, częsci zamienne itp, bo inaczej temat się nie opłaca... Producent od którego kupuję daje mi roczną gwarancję a w realu przysyła części jak coś się zepsuje, to wrzuca mi w gratisie przy kolejnym zamówieniu do paczki i za przesyłkę nie muszę płacić, ostatnio dostałem cały środek do silnika XOFO jako część zamienna zupełnie gratis na aliexpress to jak klikniesz confirm good received czyli potwierdziłem dostarczenie to praktycznie na tym ochrona się kończy Te maki to w ogóle średnio opłacalny temat, bo kupując w chinach silnik RH205 za 55$ i za 3,5tys kontener można ich wsadzić 250szt i wychodzą jakieś 250zł netto reszta (ponad 300zł) to marża polskich sklepów ... kontra MAC za 215$ to różnica jest kolosalna, za jednego maca mamy netto 4 mxusy 30h np, dla tego w sklepach raczej ich nie będzie. Nie sądzę również, aby było w tej cenie wielu chętnych, więc ściągam 2szt i niech sobie leżą. Jak ktoś będzie chętny to albo będę miał, albo mogę ściągnąć pod zamówienie. W większości raczej będą XOFO to są też bardzo dobre silniki a 2 letnia praktyka pokazała, że moment obrotowy jaki generują jest w stanie bez większych problemów zniszczyć markową aluminiową obręcz aleksrimsa (wyrywa kapsle) a z silnikiem się absolutnie nic nie dzieje. Teraz wziąłem próbkę do testów xofo z czujnikiem temepratury NTC10K i sterownik KT12mos 30A, wcześniej były 20A, więc momentu będzie około 100 niuta i od razu mają przyjść w obręczy sunringle MTX39 na 26" bo inna obręcz się podda dość szybko. Xofo wg mnie są nieporównywalnie lepsze od MXUSa MX01C i również Bafanga. Teraz będę je konfrontował z makiem. Temperaturowo XOFO 500tki wypadały lepiej pod względem temperatury od bafanga 750 FAT i wydaje mi się, że również lepiej przyspieszają, ale żeby to ostatecznie zweryfikować niedługo pomęczę je w terenie na tych 30A zobaczymy czy sprzęgło i przekładnia wytrzyma Z tych XOFO, które miałem ostatnio na sterowniku 20A mimo braku zabezpieczenia termicznego nikt nie spalił podczas normalnej eksploatacji, a niejeden jeździ w krakowie, w okolicach ojcowa, w okolicy jury KR-CZ, w kudowie słone też coś jest, tam raczej tereny są wymagające dosyć i wszystko śmiga nic się nie poddaje.
A tak nawiasem, to kiedyś myślałem silnik przekładniowy to jest awaryjny, słaby, malutki ale nic z tych rzeczy dobra przekładniówka naprawdę daje radę często tam, gdzie szybki hub wymięka NIestety stereotyp o awaryjnych przekładniówkach wziął się stad, że silniki 24V puszczaliśmy na 36 jak i 48V ilu forumowiczów pamięta te czasy każdy był zadowolony, że przekładniówka 250W leci 50km/h, ale trwało to krótko. Silniki o budowie 500 czy 1000W mają zupełnie inną przekładnię, szerokie tryby o 2x większej średnicy głębsze zęby, większy zapas termiczny, również sprzęgło ma inną konstrukcję, od 2 lat wioski są takie, żeby nie puszczać przekładniówek na wyższe napięcie. Każdy silnik jest przystosowany konstrukcyjnie do danej prędkości. 250W jedzie 25km/h bezawaryjnie przez 25-30tys. Podniesiemy prędkość do 35km/h i zrobi bezawaryjnie tylko kilka tysięcy, a w nerwralgicznych sytuacjach, jak miałem golden motora w matixie poddłl się po 300km (padło sprzęgło) przekładnia i uzwojenia lux. Być może trafiłem na gorszy egzemplarz, tego nie wiem, ale smutno mi sie zrobiło jak silnik za 500zł po 3 dniach wyzionął ducha, a gwarancja nie została uwzględniona, był to mój pierwszy nowy silnik kupiony w sklepie ... Dostałęm informację, że nie możemy być pewni z jakim sterownikiem silnik faktycznie był używany, więc uszkodzenie mogło powstać z winy urzytkownika, dla tego nie możemy uwzględnić naprawy w ramach gwarancji... Użyty na steronwiku 48V 17A, w roli ścisłości, więc poszło trochę więcej niż 250W, ale bardzo krótko działał...
500tki seryjnie powinny jeździć ok 40km/h (jeżeli zamówimy szybsze uzwojenie do 50km/h, to będą problemy, bo moc na 50km/h jest 800W ciągła, a przy 40 jest ok 500W), tysiączki jak MAC, BMC, XOFO, można z powodzeniem kręcić na 48-55km/h i powinny śmigać bezproblemowo.
Wybaczcie, ostatnio nie wnosiłem nic ciekawego na forum, bo nie było czasu, ale chętnie podzielę się swoim 5 letnim doświadczeniem w dziedzinie przekładniówek
A nawiązując do samych silników, to temat jest bardzo trudny. Do momentu konfiguracji optymalnej przez producenta wszystko śmiga przez 20tys km na razie nikt nie zrobił chyba więcej, Sprzedając sam silnik jeżeli ktoś zastosuje mocniejszy sterownik, silnik się zepsuje i się robi problem, niepotrzebne napięcie, być może pójdzie kilka słów złych pod moim adresem, nauczony doświadczeniem jeżeli zostawiam użytkownikowi silnik do własnej konfiguracji nigdy nie wiem, co tam podłącza, a w zwiazku z tym nie mogę udzielic gwarancji, dlatego też samych silników w ofercie nie będzie.
Rozpisałem się, ale co do maków:
będziemy sprawdzać poprawność działania z:
- KT 48V 35A
- ASI BAC 400 albo 800 w każdym razie z tą mniejszą serią
- sabvoton
- jeżeli barmal będzie w stanie podesłać mi do testów jeden sterownik od siebie na testy, to sprawdzę również, czy MAC działa z barmalem, chyba, że już są sprawdzone info, że działa
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 31 paź 2018, 1:43
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Chyba się powoli leczę z MACa. Chociaż zostaje jeszcze opcja kupna zestawu (koło, sterownik - jakość?, klamki etc.) za 1900 zł plus opłaty z Euonrau (Ali).
https://www.aliexpress.com/item/3282508 ... b201603_53
Jakie są koszty/kiedy będziesz miał te XOFO? Na placu boju zostaje jeszcze stosunkowo tani AKM Q128H.
EDYTA
Chyba doczytałem, czy
XOFO = Velofast = MG VOLT S1000R ?
https://www.aliexpress.com/item/3282508 ... b201603_53
Jakie są koszty/kiedy będziesz miał te XOFO? Na placu boju zostaje jeszcze stosunkowo tani AKM Q128H.
EDYTA
Chyba doczytałem, czy
XOFO = Velofast = MG VOLT S1000R ?
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Czy to jest jakaś nowa wersja Mxusa ?
https://pl.aliexpress.com/item/40005378 ... a147772e10
https://pl.aliexpress.com/item/40005378 ... a147772e10
- tas
- Administrator
- Posty: 2992
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Tak, mxus wprowadził do sprzedaży przekładniowy silnik o mocy znamionowej około 1000W, tzn udoskonalił poprzedni w sumie.
Co prawda przekłądniowe silniki nie są w teren, ale do takiego turystycznego mocniejszego elektryka 48V 30A jak znalazł
Co prawda przekłądniowe silniki nie są w teren, ale do takiego turystycznego mocniejszego elektryka 48V 30A jak znalazł
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
30A w przekładni będzie robiło robotę do lekkiego elektryka jak znalazł
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5833
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- tas
- Administrator
- Posty: 2992
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Opisze go za jakis czas bo beda w nexunie w fajnych pieniadzach
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Pozwolę się nie zgodzić. Przy takim stosunku momentu 100Nm! do masy bike-a można wjechać tam gdzie bezprzekladniowy pojazd z powodu masy wysiada .
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5833
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
ja swojego q128h miałem w terenie , podjazdy , piachy itd i uważam ze super silnik . co prawda mid na 14a lepszy dlatego ze może być mniejsza bateria (zależy mi na zdejmowanej łatwo i bez narzędzi wiec skrzynki odpadają) ale q128h karmiony 30a zachowywał się bardzo przyzwoicie w terenie , miałem go na gt500 wiec niewiem jak by śmigał na KT
- tas
- Administrator
- Posty: 2992
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
szkuba, cos Ci sie pomylily silniki
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 186
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:01
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Jeżdżę fatem z przekładniowcem Bafang 750W w takim terenie o jakim się niektórym nie śniło...
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Jakiś czas temu porównywałem sobie w terenie leśnym mojego ebike'a z firmowym midem. W lesie pod strome upady, piachy, korzenie itd. mój bez szans. Mid na dużej zębatce z tyłu wjeżdża niemalże wszędzie z prędkością 5km/h i nic się nie grzeje. Ciekawe doświadczenie ale i tak nie zamieniłbym się za niego. Jednak zasięg + manetka + prędkość i ogólny fun na plus dla huba.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- tas
- Administrator
- Posty: 2992
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Ale wiecie, ze mowimy tu o przekladniowym hubie?
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 186
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:01
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5833
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MOCNE silniki przekładniowe MAC?
Stary ale to jak porównywać lancera i defendera oba w kicie fabrycznym ale na camel trophy...Vegasnight9 pisze: ↑28 mar 2020, 19:54
Jakiś czas temu porównywałem sobie w terenie leśnym mojego ebike'a z firmowym midem. W lesie pod strome upady, piachy, korzenie itd. mój bez szans. Mid na dużej zębatce z tyłu wjeżdża niemalże wszędzie z prędkością 5km/h i nic się nie grzeje. Ciekawe doświadczenie ale i tak nie zamieniłbym się za niego. Jednak zasięg + manetka + prędkość i ogólny fun na plus dla huba.
spójrz na jego przełożenie, z takimi zebatkami ten scott pewnie pociągnie jelcza po asfalcie . Dwa że to full i sama praca zawieszenia w terenie bardzo wpływa na trakcję . Tam gdzie on przepływa przez korzeń tobie podskakuje cała dupa , pomijam w tym momencie 7kilo w tylnym kole...to są nieporównywalne rowery , z naciskiem że twój to bardziej motorower. Pisanie w tym porównaniu o zasięgu również się mija a celem, nie macie tych samych baterii .on z twoją bateria ma zasięg 300km ?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5833
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice