Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Z ceną Bafanga nie ma tragedii-720 zł.,przesyłka darmowa plus cło ok.180zł.Mocny i oszczędny.Żadna góra mu nie straszna,wreszcie od czego są pedały,aby wspomóc.Naprawdę z miejsca stawia na koło-sprawdzone.
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Rower uniwersalny zaczyna się od dużych mocy.
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Pytanie;czy to naprawdę jeszcze jest rower?
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Wg prawa moje "maleństwo" to też nie rower
Ja jestem zwolennikiem mida i huba, w góry z chęcią pośmigał bym na tym pierwszym bo coś pokroju 9c to pomyłka ale na miasto i las uwielbiam śmigać 60kph na swoim małym QSie
Ja jestem zwolennikiem mida i huba, w góry z chęcią pośmigał bym na tym pierwszym bo coś pokroju 9c to pomyłka ale na miasto i las uwielbiam śmigać 60kph na swoim małym QSie
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Tatar myślałem ze masz bafanga mida dlatego mówiłem o cenie, czyli taki bafang hub 500w przekładniowy będzie lepiej sobie radził na podjazdach ?
Swoją drogą 9c jest bardzo fajnym i mocnym silnikiem do miasta i bezdroża taki troche uniwersalny ale górki to nie jego żywioł. Muszę się przejechać bafangiem midem i przekładniowym mocnym hubem aby mieć porównanie.
Narazie to chyba po prostu kupie mxusa 3k-turbo i wzmocnie lekko sterownik tak na 40A i się zobaczy. Jak nie będzie działać to zrobie konstrukcje typu Falcon silnik już będę miał a obecną konstrukcję przerobię na lekką 250-500w przekładniówkę do miasta i lekkiego lasu.
Swoją drogą 9c jest bardzo fajnym i mocnym silnikiem do miasta i bezdroża taki troche uniwersalny ale górki to nie jego żywioł. Muszę się przejechać bafangiem midem i przekładniowym mocnym hubem aby mieć porównanie.
Narazie to chyba po prostu kupie mxusa 3k-turbo i wzmocnie lekko sterownik tak na 40A i się zobaczy. Jak nie będzie działać to zrobie konstrukcje typu Falcon silnik już będę miał a obecną konstrukcję przerobię na lekką 250-500w przekładniówkę do miasta i lekkiego lasu.
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 20 cze 2018, 17:56
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Wydaje mi się że masz wstawiony w silnik zły wyłącznik termiczny i za wcześnie wyłącza. Testowałem teraz w górach 9c 10x6 na 45A i bez problemu zrobiłem 15km podjazd 6-8% (ponad 700m przewyższenia) i silnik nawet 100C nie miał (mam odczyt temperatury na CA3), ale średnia prędkość to ~20km/h i nie było to na mocy maksymalnej (500-1200W z silnika + około 200W z nóg). Gorzej było na krótszych ale stromych podjazdach rzędu 10-15% nachylenia, gdzie prędkość podjazdu to około 5-10km/h z wspomaganiem i w palnik ciągle pełna moc ~2000W i 2-3 minuty takiego podjazdu i silnik ma 125C (ale powyżej 100C CA3 mi ogranicza moc) - w takich przypadkach bardziej się opłaca ograniczać moc np. do 800W i można naprawdę strome podjazdy robić bez przegrzewania silnika. Moim zdaniem to nie silnik jest przyczyną. Pytanie jest jeszcze ile ważysz i jak bardzo się obijasz . Zauważ że nawet 200W wspomagania nogami na niskiej prędkości to tak jakbyś zaoszczędził silnikowi 800W (1000W*20% sprawność = 800W strat w ciepło), a włącz suszarkę 800W i zobacz jak szybko się nagrzeje.
Tutaj możesz sobie porównać oba silniki: http://www.ebikes.ca/tools/simulator.html
MXUS 3k będzie się grzał około 2x wolniej dla niskich prędkości.
Tutaj możesz sobie porównać oba silniki: http://www.ebikes.ca/tools/simulator.html
MXUS 3k będzie się grzał około 2x wolniej dla niskich prędkości.
Kariwa Lite 21s15p 12kW
Trek 13s9p 50A barmal x4
Trek 13s9p 50A barmal x4
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
W tym symulatorze nie mogę znalezc mxusa 3k.
Co do podjazdów, to ważę około 75, daje w palnik z nóg ile wejdzie ale z przodu mam tylko blat 40 zębów a z tyłu 32 żeby więc ciężko pomaga się na niskiej kadencji. Z tym wyłącznikiem to nie wiem, silnik taki już kupiłem ale być może ma jakiś niższy zamontowany. Bo nawet jak latam po lesie i nie ma podjazdów tylko lekkie wzniesienia, moc 800-1500w jazda 20-30km/h to 10-15 minut takiej jazdy i odcinka. Obudowa to ledwo ciepła jest. Szkoda że nie mam czujnika zamontowanego.
Co do podjazdów, to ważę około 75, daje w palnik z nóg ile wejdzie ale z przodu mam tylko blat 40 zębów a z tyłu 32 żeby więc ciężko pomaga się na niskiej kadencji. Z tym wyłącznikiem to nie wiem, silnik taki już kupiłem ale być może ma jakiś niższy zamontowany. Bo nawet jak latam po lesie i nie ma podjazdów tylko lekkie wzniesienia, moc 800-1500w jazda 20-30km/h to 10-15 minut takiej jazdy i odcinka. Obudowa to ledwo ciepła jest. Szkoda że nie mam czujnika zamontowanego.
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 20 cze 2018, 17:56
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
W symulatorze musisz zjechać na dół, kliknąć "show all" i wybrać MXUS 45xx gdzie xx to nawój silnika, np. MXUS 4504 to 16x4
Kariwa Lite 21s15p 12kW
Trek 13s9p 50A barmal x4
Trek 13s9p 50A barmal x4
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Zamontowalem mxusa 3k na feldze rowerowej 24 i balon 2.6. sterownik ten sam moc ta sama. Efekt nieporownywalny. Czasami kolo podnosi przy starcie, ciagnie nieprzerwalnie mocno do 50km/h. 9c 7x9 ciagnal tylko przez chwile i pozniej coraz slabiej przyspieszal. Przy niskich predkosciach jestem zaskoczony jak elastyczny i mocny jest ten silnik. Zyzycie przy 25 km/h takie samo lub mniejsze, masę czuc wieksza i taki szum wentylatorowy z silnika dobiega w 9c tego nie bylo. W sumie to calkiem przyjemny dzwiek.
Narazie jest 30A ciekawe co sie dzieje przy 60-80A
Narazie jest 30A ciekawe co sie dzieje przy 60-80A
-
- Forumowicz
- Posty: 224
- Rejestracja: 17 mar 2018, 22:34
- Lokalizacja: Łódź
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Dużo się dzieje przy 80 ale i tak się człowiek przyzwyczaja i potem jest meh
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 21 mar 2018, 16:06
- Lokalizacja: Iława
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Ja mam przy jednym rowerze 9c 7x9 a przy drugim Mxus 3k-turbo akumulatory 16s i sterowniki GT 1500 45A, koła 26" i do 30 km/h idą równo a potem Mxus wysówa się na prowadzenie. Z tym że podczas testów jeździec plus rower z Mxusem był cięższy o 28 kg od roweru z 9c.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
pytanie, czy 3K turbo zniesie 72V 60A czy niezbyt? Nie chodzi tutaj o doświadczonych forumowiczach, tylko o normalnym kowalskim, który wciska manetkę i jedzie...
Są 2 opcje:
72V 45A
72V 60A
Co zostroić do takiej codziennej eksploatacji, zeby potem nie wróciło spalone po tygodniu
Są 2 opcje:
72V 45A
72V 60A
Co zostroić do takiej codziennej eksploatacji, zeby potem nie wróciło spalone po tygodniu
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 421
- Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Glebor 72v * 60A to jest 4300 watów, co przy silniku gdzie moc znamionowa jest 3000w nie powinno robić problemu. Zauważ, że ludzie pompują w 9c który ma znamionowo 1000w, 3000w i jezdzą W nexunie podają 7000w PEAK i 5000w ciągłej dla 3k turbo.
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Cyklon pisał w innym temacie, że 3k przegrzewa się po 15 minutach na 50A..
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Pytanie w jakim zestawie. Custom na oponach moto gotuje mxusa 3k. W fullu na oponach rowerowych radzi sobie spoko choć są przypadki spaleń tych silników. W ogóle nie wolno ufać połączeniu mxus plus kontrola temperatury przez sabka
Jeździłem trochę Falconem klienta gdzie był mxus 21x3 ustawione na 60A, opony 24 cale rowerowe po mieście ze 100 stopni nie schodziłem. Obudowa silnika była permanentnie gorąca (tu chodzi o wniosek że nawój też ma duże znaczenie)
Jeździłem trochę Falconem klienta gdzie był mxus 21x3 ustawione na 60A, opony 24 cale rowerowe po mieście ze 100 stopni nie schodziłem. Obudowa silnika była permanentnie gorąca (tu chodzi o wniosek że nawój też ma duże znaczenie)
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Znaczenie też ma teren. Na sterowniku 30A sinus przy podjeździe na skrzyczne ze stromszej strony nagrzałem silnik do 130 stopni.
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Tak czy inaczej odpowiadając na pytanie jak ktoś ma dylemat 9c a 3K bez wątpienia brałbym 3k. Tak czy inaczej większość userów chwyci watownica. 3k ma jednak wyższy potencjał.
3k na takim samy prądzie i podobnym nawoju będzie lepiej przyspieszał.
3k na takim samy prądzie i podobnym nawoju będzie lepiej przyspieszał.
- Misio
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:11
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
I jak się po czasie sprawuje cały zestaw ?
Moja Konstrukcja od razu z recenzją
viewtopic.php?f=5&t=2298
viewtopic.php?f=5&t=2298
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 lut 2019, 22:24
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
siema do Kony Kikapu jaki silnik proponujecie 9c czy 3k nie wiem ile ta rama zniesie i mam dylemat
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
9C. Kikapu to nie ta liga pancerności co Coiler/Stinky
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 lut 2019, 22:24
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
czyli w gre wchodzi tylko 9c a czy to najlepsza opcja czy moze jakis inny
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 lut 2019, 22:24
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
ktos ma moze jeszcze jakies propozycje co do silnika do kony kikapu
- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 1323
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Jak podali przedmówcy kikapu jest słabsza co jednak nie znaczy że nie można dać 3k. Mój nędzny giant nrs2 jakoś znosi ten silnik ale raczej nie skaczę nim
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Wytrzymałość wahacza i jego konstrukcja ,determinuje moc i ciężar zastosowanego silnika,jednak mając świadomość tego można użytkować rower z mocnym i ciężkim silnikiem bez konsekwencji uszkodzeń mechanicznych.Zgoda,że mogą się przydarzyć wypadki losowe,ale tego w żadnym rowerze się nie uniknie chociaż tu ryzyko jest większe.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 lut 2019, 22:24
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
ok dzieki czyli przesadzone bedzie 9c 7x9
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Mariusz a jest sens wymieniać Mxus'a 30h 7x9 na V3 Turbo 16x4 (nawój z nexun'a) w rowerze z kołami 28" ?
Mam 16s + SINUSA KT 45a. Poprawi się przyspieszenie i start od zera czy tylko prędkość wzrośnie?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Prąd będziesz miał ten sam, a nawój "szybszy", więc przyspieszenie nie wzrośnie, a delikatnie zmaleje.
Prędkość trochę wzrośnie, ale przede wszystkim mniej będzie się grzał.
Prędkość trochę wzrośnie, ale przede wszystkim mniej będzie się grzał.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 lut 2019, 17:55
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Do kony kikapu spokojnie możesz wrzucić 9c 7x9 i najlepiej 24" koło Mocniejszy silnik raczej będzie wymagał zrobienia wzmocnień tylnego wachacza. Może wytrzyma, a może nie...
Nie ma sensu zaplatać silnik V3 turbo 16x4 w koła 28".
Według mnie zrobienie 3k turbo na sterownikach równych bądź poniżej 45A oznacza nie wykorzystanie potencjału tego silnika.
Nie ma sensu zaplatać silnik V3 turbo 16x4 w koła 28".
Według mnie zrobienie 3k turbo na sterownikach równych bądź poniżej 45A oznacza nie wykorzystanie potencjału tego silnika.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
No a jeśli kupię V3 turbo z wolnym nawojem 5T to wtedy w kole 28" powinna być poprawa względem 30h 7x9...
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 lut 2019, 17:55
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Ok, jak ci długie szprychy wytrzymają moment obrotowy to próbuj. Jeśli zależy ci na dużej prędkości i w miarę dobrym przyspieszeniu na dość prostym terenie to lepiej wrzucić mxus 30h 10x6 albo 12x5 na 28". Raczej 10x6, bo wtedy na dużym kole uzyskasz duży v-max i zarazem moment będzie dość wysoki. Silniki mxus 30H wystarczają na prosty teren.
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
LesnyJezdziec pisze: ↑20 mar 2019, 9:19Do kony kikapu spokojnie możesz wrzucić 9c 7x9 i najlepiej 24" koło Mocniejszy silnik raczej będzie wymagał zrobienia wzmocnień tylnego wachacza. Może wytrzyma, a może nie...
Nie ma sensu zaplatać silnik V3 turbo 16x4 w koła 28".
Według mnie zrobienie 3k turbo na sterownikach równych bądź poniżej 45A oznacza nie wykorzystanie potencjału tego silnika.
Jest, jest. Oczywiście, że nie wykorzystujesz w pełni możliwości, ale z 3K potrafi poderwać koło do góry o co w 9C cięzko. Zapytaj kolegi BlueWings, któremu mocno zalecałem ten silnik. Miał potem okazję przejechać się na podbnym setupie, ale bez 3k tylko z silnkiem klasy 9C i mówił, że to nie jedzie.
Z koła 28 cali bym zrezygnował, to fakt.
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Ten silnik ma zbyt duży moment do koła 28". Im dłuższe szprychy tym częściej pękają przy dużych obciążeniach. Mi pękały już przy 26". W jakim celu chcesz go zmieniać?
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 lut 2019, 17:55
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
To zależy jak na to spojrzeć i co kto lubi. W sumie ja swoim 9c 10x6 też poderwe koło do góry. Nawet normalnym rowerem się da Racja, że 3k nie ma porównania do 9C.Mariusz_p pisze: ↑20 mar 2019, 11:25
Jest, jest. Oczywiście, że nie wykorzystujesz w pełni możliwości, ale z 3K potrafi poderwać koło do góry o co w 9C cięzko. Zapytaj kolegi BlueWings, któremu mocno zalecałem ten silnik. Miał potem okazję przejechać się na podbnym setupie, ale bez 3k tylko z silnkiem klasy 9C i mówił, że to nie jedzie.
Z koła 28 cali bym zrezygnował, to fakt.
- BluesWings
- Forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
nie dość, że nie jedzie to ruszyć pode mną nie chciało
Do 20km/h musiałem ostro pedałować bo chodził jak przeładowana taczka
Nie wiem tylko, co za sterownik tam był,,, podobno jakiś chinol z aliexpress i stawiałbym, że miał w tym swój duży udział.
Na dniach będę miał okazję przetestować 10x6
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
3K: +3 kg na masie na tylnym kole + większy ~10% moment + sporo większy drop-out . Nie wszystkie wahacze/ramy/koła polubią takie zmiany. Jak ktoś ma solidną ramę i nie nosi roweru po schodach to czemu nie
- BluesWings
- Forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Faktycznie pierwsza dłuższa jazda wyraźnie pokazała konieczność zmian w sposobie jazdy przy większej prędkości. Ciężar widocznie zauważalny. Nawet był moment, że sie zastanawiałem, czy nie było błędem montowanie 3k zamiast 10x6.
Dzisiaj wiem, że błędem byłaby rezygnacja z 3k
Jednak decydując sie na silnik - tak jak piszesz - ważna jest świadomość wytrzymałościowa ramy i wahacza jeśli jest.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 lut 2019, 17:55
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Wina sterownika. Moja taczka 10x6 sterownik blokowy pod górę gdzie jedzie się zwykłym rowerem na przełożeniu 2-3 mocno pedałując spokojnie wylatuje na pełnej manetce 50km/h. Waga rower 35kg - jeździec 70kg. Więc taka taczka chyba z turbinąBluesWings pisze: ↑20 mar 2019, 11:42
nie dość, że nie jedzie to ruszyć pode mną nie chciało
Do 20km/h musiałem ostro pedałować bo chodził jak przeładowana taczka
Nie wiem tylko, co za sterownik tam był,,, podobno jakiś chinol z aliexpress i stawiałbym, że miał w tym swój duży udział.
Na dniach będę miał okazję przetestować 10x6
Jak na proste tereny to doliczyłbym większy opór silnika 3k turbo w porównaniu do 9c. Pod tym względem 9c lepszy + większa możliwość manewru przerzutkami mniejszy drop-out silnika. Zależy do jakich celów przeróbka
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Przekonaliście mnie do pozostania przy 30h 7x9. Następna konstrukcja będzie na kołach max 26".
Jednak faktycznie to nie ma sensu. Różnica w kołach 26 vs 28 jest spora i nie będę ryzykował zrywania szprych
image hosting
Jednak faktycznie to nie ma sensu. Różnica w kołach 26 vs 28 jest spora i nie będę ryzykował zrywania szprych
image hosting
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
LesnyJezdziec pisze: ↑20 mar 2019, 12:07Wina sterownika. Moja taczka 10x6 sterownik blokowy pod górę gdzie jedzie się zwykłym rowerem na przełożeniu 2-3 mocno pedałując spokojnie wylatuje na pełnej manetce 50km/h. Waga rower 35kg - jeździec 70kg. Więc taka taczka chyba z turbinąBluesWings pisze: ↑20 mar 2019, 11:42
nie dość, że nie jedzie to ruszyć pode mną nie chciało
Do 20km/h musiałem ostro pedałować bo chodził jak przeładowana taczka
Nie wiem tylko, co za sterownik tam był,,, podobno jakiś chinol z aliexpress i stawiałbym, że miał w tym swój duży udział.
Na dniach będę miał okazję przetestować 10x6
Jak na proste tereny to doliczyłbym większy opór silnika 3k turbo w porównaniu do 9c. Pod tym względem 9c lepszy + większa możliwość manewru przerzutkami mniejszy drop-out silnika. Zależy do jakich celów przeróbka
bardzo dużo zależy od wagi użytkownika
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Mój Giant fabrycznie był na kołach 27,5 cala i wsadzilem na tył Mxus 3k z 26" felgą i jest git malina. Wjeżdża pod każdą górkę w okolicy i silnik ledwo letni. Wzniesienia u mnie mają nawet po 600m wysokości.Vegasnight9 pisze: ↑20 mar 2019, 17:58Przekonaliście mnie do pozostania przy 30h 7x9. Następna konstrukcja będzie na kołach max 26".
Jednak faktycznie to nie ma sensu. Różnica w kołach 26 vs 28 jest spora i nie będę ryzykował zrywania szprych
image hosting
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Zmiana silnika 9c 7x9 na MXUS 3k-turbo bez zmiany mocy.
Generalnie teraz jezdze na ramie custom i pakuje 60A z mxus 3k. Tak jak pisal ktos przedemna na 30A nie wykorzystywalem jego potencjalu. Tera to dopiero idzie!! Z grzaniem jeszcze nie wiem, bo nie mam na czym robic odczytu temperatury ale czuc po silniku ze jest cieplejszy jak troche pocisne po lesie.