KT60SVPRCK, 60V, 45A + TURBO :lol:

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1320
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: KT60SVPRCK, 60V, 45A + TURBO :lol:

Post autor: Goliath »

TwojeAuto pisze:
11 cze 2018, 23:39
liczyłem na odpowiedź od osoby ,która wcześniej poczyniła podobne ekscesy na tym sterowniku
... niestety nie mam tak fajnego sterownika ;) ale podobny zabieg robiłem w modelarstwie RC
Mój Subaru miał załączane TURBO dodatkowym 4 kanałem :D właśnie poprzez dorzucenie dodatkowych 2 ogniw do pakietu zasilającego /6 ogniw Ni-Mh :lol:
Kontroler łykał to bez problemu i nigdy nie miałem z tym problemu... za to mina brata była bezcenna przy wyścigach :lol: :D
Myślę że kontroler ma bezpieczny zapas... i napięciowo nie powinien mieć z tym problemów.
Zastanawiam się tylko... czy przy ograniczniku mocy /o ile taka opcja jest/ sterownik nie pogubi się jeżeli przy danym napięciu ogranicza prąd, i nagle dostanie o 20% większe napięcie. Co wtedy zrobi... czy zdąży zmniejszyć prąd by dalej utrzymać max. ustawioną moc :?: :|
Remigiusz
Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 04 maja 2018, 18:35
Lokalizacja: Kartuzy / Gdańsk

Re: KT60SVPRCK, 60V, 45A + TURBO :lol:

Post autor: Remigiusz »

Tas ,wiem :P i dzięki , prościej dorzucić te 3 s do pakietu , taniej i praktyczniej , modernizując pakiet pchnąłbym się w koszta , silnik nie ten , bms i tak pętla się zamyka , budowałem z myślą o trekingowych trasach , rzadko kiedy ale jednak się przydaje prędkośc 60+ , siebie znam i mam pełną świadomość sprawności nc , sam doskonale wiesz ,że upalić go nie sztuką jest tym bardziej przy tych prądach , chodzi mi jedynie o to , czy w miarę bezpiecznie dla sterownika mogę zmienić napięcie w górę. O przekaźnik jestem spokojny , taki prąd mu nie straszny i dzięki za cenną uwagę na temat VTC6 (ew. co proponujesz z 20A w peeku ) , odnośnie BMS-a manetki także rozjaśniłeś , wiec przyjmuję ,że w grę wchodzi opcja on0off0on ,a tak gwoli wyjaśnienia Tas , z pełną świadomości wybrałem silnik NC 7x9 do ramy trekingowej w zaakceptowaniu jego za i przeciw :P Co do aluzji o mocy, spokojna Twoja , czekam na uzupełnienie stanu u Ciebie i lecimy dalej , obecny projekt uznaję po lekturze Twojego bloga jako egzamin praktyczny :p ,a z racji tego ,że wedle mojej opini zdałem , szkoda mi go odstawić , i tak kombinuje jak go usprawnić ,a nie upalić przy 19s na sztywno ,a przy pojemności 3p dodatkowego pakietu muszę trzymać w ryzach fantazję i brać poprawkę na ułomność silnika .
Rugos
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27

Re: KT60SVPRCK, 60V, 45A + TURBO :lol:

Post autor: Rugos »

Z 3p w 18650 ciężko będzie ciągnąć 15A. Najwydajniejsze prądowo są VTC5A i VTC4. Ja osobiście dorzucił bym chociaż 1p lub kupił jedną kostkę popularnych turnigiów 4s 5Ah HC.
Remigiusz
Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 04 maja 2018, 18:35
Lokalizacja: Kartuzy / Gdańsk

Re: KT60SVPRCK, 60V, 45A + TURBO :lol:

Post autor: Remigiusz »

dziękuję za wszelaką pomoc , już po testach , zrobione ok 500 km, póki co zdało egzamin ogniowa vtc4 3s3p , przełączanie przebiega płynnie , sterownik przyjmuje to bez zbędnego protestu oczywiście zmiana napięcia przy odpuszczonej manetce
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1320
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: KT60SVPRCK, 60V, 45A + TURBO :lol:

Post autor: Goliath »

Jak duży masz wzrost prędkości ?? i ile razy przy przejechaniu tych 500km załączałeś tryb TURBO ??
ODPOWIEDZ