Kilka pytań o sterownik GT1500
- tas
- Administrator
- Posty: 2989
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
najlepiej ustawić te 72V
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Melduję, że zlutowałem ze sobą pady od 72V i pomimo napięcia 74-75V regen chodzi bez problemu. Czyli oficjalnie można stwierdzić, że przy instalacji 18S działa. Szkoda tylko, że działanie jest tak drastyczne: po wciśnięciu przycisku, jest niezłe pierdyknięcie w koło i gwałtowne zwalnianie. Jednak mam świadomość, że nie ma co wymagać finezji po sterowniku blokowym w tej cenie
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 maja 2018, 20:29
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Też ostatnio uruchomiłem regen w GT1500. Mam wrażenie że w tym sterowniku siła jest zależna od prędkości z jaką się poruszasz. Przy dużych prędkościach rzeczywiście jest dość gwałtowny. Mając na liczniku ponad 30 kmh potrafi wręcz na szutrze przyblokować na chwilę koło, a nie odpowietrzyłem jeszcze hamulcy więc mam na tyle praktycznie sam regen .
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
To uderzenie przy załączeniu regena oznacza brak porządnego torque arm'a - prosta droga do rozbicia haków w ramie
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 maja 2018, 22:34
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Witam, czy udało się komuś w sterowniku GT1500 podłączyć tempomat? Jeśli tak, to proszę o wskazanie padów na PCB.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
tak ale ci nie podam z których miejscówek wychodza kable od tempomatu bo musiałbym pół roweru rozbebeszyc poprostu podłaczyłem kable do przycisku i nim włanczam
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- tomekS
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 maja 2018, 21:23
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Czy dla sterownika tego sterownika, poza ingerencją techniczną, jest możliwość jego przeprogramowania ?
Kellys Clif 90 | MXUS 30H (7X9) | 16s11p
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 lip 2018, 9:40
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Czesc
Podlacze sie pod temat, posiadam sterownik gt 1500 instalacja 20s, watomierz pokazuje ze sterownik oddaje maks. 30A (3 bieg) a powinien 45. Czy moglem cos zle podlaczyc? czy przy 20s sterownik ogranicza prad?
Pozdrawiam
Mariusz
Podlacze sie pod temat, posiadam sterownik gt 1500 instalacja 20s, watomierz pokazuje ze sterownik oddaje maks. 30A (3 bieg) a powinien 45. Czy moglem cos zle podlaczyc? czy przy 20s sterownik ogranicza prad?
Pozdrawiam
Mariusz
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Sam jeździłem na GT1500 przy 20S... i mi potrafił pociągnąć nawet 47A przy starcie lub agresywnym przyśpieszaniu.
Może watomierz masz złe skalibrowany...
Jakiego używasz... bo może wyświetla dane z opóźnionym odczytem kiedy prąd już maleje
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 lip 2018, 9:40
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Cześć
Dziękuję za odpowiedz watomierz to Juntek vat-1100 pomiar do 100A, Watomierz skalibrowany z innym miernikiem więc jest ok. Może to przez silnik MXUS H30 kaseta 7x9 wiem że dla niego te 45A to za dużo ale i tak sterownik nie daje więcej na niego niż 30A.
Mariusz
Dziękuję za odpowiedz watomierz to Juntek vat-1100 pomiar do 100A, Watomierz skalibrowany z innym miernikiem więc jest ok. Może to przez silnik MXUS H30 kaseta 7x9 wiem że dla niego te 45A to za dużo ale i tak sterownik nie daje więcej na niego niż 30A.
Mariusz
-
- Forumowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
- Lokalizacja: Lubliniec
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Silnik na tą sytuację pewnie nie ma wpływu, zobacz z innym watomierzem czy sterownik nie daje tylko 30A.
30A jak na wolny silnik (podatny na udar cieplny) i 20s to nie mało.
30A jak na wolny silnik (podatny na udar cieplny) i 20s to nie mało.
- PoulN
- Forumowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
- Lokalizacja: Miasto Wież i Róż
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Tak podepne sie do tematu aby nie zasmiecac..
Nurtuje mnie jedna rzecz, jestem u progu zmiany gt1500 na X2 (etap robienia chlodzenia), ale mam jeszcze szybkie pytanie odn. GT, sa trzy tryby: na pierwszym jedzie cos ponad 50, drugim 60, trzeci max tj. 70km/h,.. Jak to w końcu jest, to sa tylko ograniczniki obrotów? Skąd pytanie, dzis zrobilem test: górka - taka parkowa, ale dosc stroma, na pierwszym trybie ciągnął pod nią tak samo jak na trzecim czyli niezmienila sie w ogóle moc. Jesli jest to ograniczenie obrotow to zarazem napiecia? blokowiec - napiecie = obroty, jesli tak, to na pierwszym trybie po plaskim terenie wciskajac manetke w opor jeżdżąc dynamicznie powinno zżerać mniej bateri niz na trzecim? bo napiecie x 45A = moc i pobór, wiec pierwszy tryb jest najbardziej ekonomiczny?
Praktycznie 90% jeździłem na pierwszym, wiec nie mam porównania, trzeci to tylko gdzie mozna bylo v-max'em pocisnąć bo innej różnicy miedzy nimi nie zauważyłem.
Nurtuje mnie jedna rzecz, jestem u progu zmiany gt1500 na X2 (etap robienia chlodzenia), ale mam jeszcze szybkie pytanie odn. GT, sa trzy tryby: na pierwszym jedzie cos ponad 50, drugim 60, trzeci max tj. 70km/h,.. Jak to w końcu jest, to sa tylko ograniczniki obrotów? Skąd pytanie, dzis zrobilem test: górka - taka parkowa, ale dosc stroma, na pierwszym trybie ciągnął pod nią tak samo jak na trzecim czyli niezmienila sie w ogóle moc. Jesli jest to ograniczenie obrotow to zarazem napiecia? blokowiec - napiecie = obroty, jesli tak, to na pierwszym trybie po plaskim terenie wciskajac manetke w opor jeżdżąc dynamicznie powinno zżerać mniej bateri niz na trzecim? bo napiecie x 45A = moc i pobór, wiec pierwszy tryb jest najbardziej ekonomiczny?
Praktycznie 90% jeździłem na pierwszym, wiec nie mam porównania, trzeci to tylko gdzie mozna bylo v-max'em pocisnąć bo innej różnicy miedzy nimi nie zauważyłem.
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>