Kilka pytań o sterownik GT1500

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: GrzegorzS »

Silnik na tą sytuację pewnie nie ma wpływu, zobacz z innym watomierzem czy sterownik nie daje tylko 30A.
30A jak na wolny silnik (podatny na udar cieplny) i 20s to nie mało.
Awatar użytkownika
PoulN
Forumowicz
Posty: 366
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: PoulN »

Tak podepne sie do tematu aby nie zasmiecac..

Nurtuje mnie jedna rzecz, jestem u progu zmiany gt1500 na X2 (etap robienia chlodzenia), ale mam jeszcze szybkie pytanie odn. GT, sa trzy tryby: na pierwszym jedzie cos ponad 50, drugim 60, trzeci max tj. 70km/h,.. Jak to w końcu jest, to sa tylko ograniczniki obrotów? Skąd pytanie, dzis zrobilem test: górka - taka parkowa, ale dosc stroma, na pierwszym trybie ciągnął pod nią tak samo jak na trzecim czyli niezmienila sie w ogóle moc. Jesli jest to ograniczenie obrotow to zarazem napiecia? blokowiec - napiecie = obroty, jesli tak, to na pierwszym trybie po plaskim terenie wciskajac manetke w opor jeżdżąc dynamicznie powinno zżerać mniej bateri niz na trzecim? bo napiecie x 45A = moc i pobór, wiec pierwszy tryb jest najbardziej ekonomiczny?
Praktycznie 90% jeździłem na pierwszym, wiec nie mam porównania, trzeci to tylko gdzie mozna bylo v-max'em pocisnąć :) bo innej różnicy miedzy nimi nie zauważyłem.
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
ODPOWIEDZ