Silnik na tą sytuację pewnie nie ma wpływu, zobacz z innym watomierzem czy sterownik nie daje tylko 30A.
30A jak na wolny silnik (podatny na udar cieplny) i 20s to nie mało.
Kilka pytań o sterownik GT1500
-
- Forumowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
- Lokalizacja: Lubliniec
- PoulN
- Forumowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
- Lokalizacja: Miasto Wież i Róż
Re: Kilka pytań o sterownik GT1500
Tak podepne sie do tematu aby nie zasmiecac..
Nurtuje mnie jedna rzecz, jestem u progu zmiany gt1500 na X2 (etap robienia chlodzenia), ale mam jeszcze szybkie pytanie odn. GT, sa trzy tryby: na pierwszym jedzie cos ponad 50, drugim 60, trzeci max tj. 70km/h,.. Jak to w końcu jest, to sa tylko ograniczniki obrotów? Skąd pytanie, dzis zrobilem test: górka - taka parkowa, ale dosc stroma, na pierwszym trybie ciągnął pod nią tak samo jak na trzecim czyli niezmienila sie w ogóle moc. Jesli jest to ograniczenie obrotow to zarazem napiecia? blokowiec - napiecie = obroty, jesli tak, to na pierwszym trybie po plaskim terenie wciskajac manetke w opor jeżdżąc dynamicznie powinno zżerać mniej bateri niz na trzecim? bo napiecie x 45A = moc i pobór, wiec pierwszy tryb jest najbardziej ekonomiczny?
Praktycznie 90% jeździłem na pierwszym, wiec nie mam porównania, trzeci to tylko gdzie mozna bylo v-max'em pocisnąć bo innej różnicy miedzy nimi nie zauważyłem.
Nurtuje mnie jedna rzecz, jestem u progu zmiany gt1500 na X2 (etap robienia chlodzenia), ale mam jeszcze szybkie pytanie odn. GT, sa trzy tryby: na pierwszym jedzie cos ponad 50, drugim 60, trzeci max tj. 70km/h,.. Jak to w końcu jest, to sa tylko ograniczniki obrotów? Skąd pytanie, dzis zrobilem test: górka - taka parkowa, ale dosc stroma, na pierwszym trybie ciągnął pod nią tak samo jak na trzecim czyli niezmienila sie w ogóle moc. Jesli jest to ograniczenie obrotow to zarazem napiecia? blokowiec - napiecie = obroty, jesli tak, to na pierwszym trybie po plaskim terenie wciskajac manetke w opor jeżdżąc dynamicznie powinno zżerać mniej bateri niz na trzecim? bo napiecie x 45A = moc i pobór, wiec pierwszy tryb jest najbardziej ekonomiczny?
Praktycznie 90% jeździłem na pierwszym, wiec nie mam porównania, trzeci to tylko gdzie mozna bylo v-max'em pocisnąć bo innej różnicy miedzy nimi nie zauważyłem.
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>