Kilka pytań o sterownik GT1500

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2995
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: tas »

najlepiej ustawić te 72V
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Awatar użytkownika
exmotech
Forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: exmotech »

Melduję, że zlutowałem ze sobą pady od 72V i pomimo napięcia 74-75V regen chodzi bez problemu. Czyli oficjalnie można stwierdzić, że przy instalacji 18S działa. Szkoda tylko, że działanie jest tak drastyczne: po wciśnięciu przycisku, jest niezłe pierdyknięcie w koło i gwałtowne zwalnianie. Jednak mam świadomość, że nie ma co wymagać finezji po sterowniku blokowym w tej cenie :-)
Frizz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 08 maja 2018, 20:29
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: Frizz »

Też ostatnio uruchomiłem regen w GT1500. Mam wrażenie że w tym sterowniku siła jest zależna od prędkości z jaką się poruszasz. Przy dużych prędkościach rzeczywiście jest dość gwałtowny. Mając na liczniku ponad 30 kmh potrafi wręcz na szutrze przyblokować na chwilę koło, a nie odpowietrzyłem jeszcze hamulcy więc mam na tyle praktycznie sam regen :).
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: Sietas »

To uderzenie przy załączeniu regena oznacza brak porządnego torque arm'a - prosta droga do rozbicia haków w ramie
lwilk
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 08 maja 2018, 22:34

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: lwilk »

Witam, czy udało się komuś w sterowniku GT1500 podłączyć tempomat? Jeśli tak, to proszę o wskazanie padów na PCB.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: Inc0 »

tak ale ci nie podam z których miejscówek wychodza kable od tempomatu bo musiałbym pół roweru rozbebeszyc poprostu podłaczyłem kable do przycisku i nim włanczam
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
tomekS
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 22 maja 2018, 21:23

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: tomekS »

Czy dla sterownika tego sterownika, poza ingerencją techniczną, jest możliwość jego przeprogramowania ?
Kellys Clif 90 | MXUS 30H (7X9) | 16s11p
bombel150
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 29 lip 2018, 9:40
Lokalizacja: Lublin

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: bombel150 »

Czesc
Podlacze sie pod temat, posiadam sterownik gt 1500 instalacja 20s, watomierz pokazuje ze sterownik oddaje maks. 30A (3 bieg) a powinien 45. Czy moglem cos zle podlaczyc? czy przy 20s sterownik ogranicza prad?

Pozdrawiam
Mariusz
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1320
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: Goliath »

bombel150 pisze:
21 paź 2018, 22:08
Czy moglem cos zle podlaczyc? czy przy 20s sterownik ogranicza prad?
Sam jeździłem na GT1500 przy 20S... i mi potrafił pociągnąć nawet 47A przy starcie lub agresywnym przyśpieszaniu.
Może watomierz masz złe skalibrowany... :|
Jakiego używasz... bo może wyświetla dane z opóźnionym odczytem kiedy prąd już maleje :roll:
bombel150
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 29 lip 2018, 9:40
Lokalizacja: Lublin

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: bombel150 »

Cześć
Dziękuję za odpowiedz watomierz to Juntek vat-1100 pomiar do 100A, Watomierz skalibrowany z innym miernikiem więc jest ok. Może to przez silnik MXUS H30 kaseta 7x9 wiem że dla niego te 45A to za dużo ale i tak sterownik nie daje więcej na niego niż 30A.

Mariusz
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: GrzegorzS »

Silnik na tą sytuację pewnie nie ma wpływu, zobacz z innym watomierzem czy sterownik nie daje tylko 30A.
30A jak na wolny silnik (podatny na udar cieplny) i 20s to nie mało.
Awatar użytkownika
PoulN
Forumowicz
Posty: 366
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Kilka pytań o sterownik GT1500

Post autor: PoulN »

Tak podepne sie do tematu aby nie zasmiecac..

Nurtuje mnie jedna rzecz, jestem u progu zmiany gt1500 na X2 (etap robienia chlodzenia), ale mam jeszcze szybkie pytanie odn. GT, sa trzy tryby: na pierwszym jedzie cos ponad 50, drugim 60, trzeci max tj. 70km/h,.. Jak to w końcu jest, to sa tylko ograniczniki obrotów? Skąd pytanie, dzis zrobilem test: górka - taka parkowa, ale dosc stroma, na pierwszym trybie ciągnął pod nią tak samo jak na trzecim czyli niezmienila sie w ogóle moc. Jesli jest to ograniczenie obrotow to zarazem napiecia? blokowiec - napiecie = obroty, jesli tak, to na pierwszym trybie po plaskim terenie wciskajac manetke w opor jeżdżąc dynamicznie powinno zżerać mniej bateri niz na trzecim? bo napiecie x 45A = moc i pobór, wiec pierwszy tryb jest najbardziej ekonomiczny?
Praktycznie 90% jeździłem na pierwszym, wiec nie mam porównania, trzeci to tylko gdzie mozna bylo v-max'em pocisnąć :) bo innej różnicy miedzy nimi nie zauważyłem.
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
ODPOWIEDZ