Witam, panowie mam problem z gt1500 na początku myślałem że pada silnik opisywałem to tutaj
http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=14&t=1108
trochę czasu minęło ale nie pisałem tylko szukałem przyczyny ale nie znalazłem, objawy mam następujące
1 przy ruszaniu silnik szarpie tak jakby obracała sie oś w widłach ale to niemożliwe i ustalone
szarpanie jest mocne, sytuacja - ruszam delikatnie czuć pykniecie, ruszam ostro czuć 3-4 szarpnięcia rozpędzam rower hamuję przednim hamulcem czyli bez regena zatrzymuje się daje gaz i znowu szarpnięcia
2 kolejny objaw, przy baterii naładowanej na max i rozpędzeniu sie do maksymalnej prędkości sterownik przerywa podawanie prądu na silnik ,szarpie,
trzymam manetkę na max a on sobie szarpie watomierz pokazuje 45a -0a jak wyjadę baterie o 1-2v sytuacja powraca do normy - BMSu brak
3 unoszę tylne kolo do góry daję cały gaz silnik momentalnie wchodzi na obroty i słychać "pyk" pojawia się usterka jak opisywana w linku powyżej wszystko sie cholernie grzeje niema mocy/prędkości muszę robić samo naukę
o co chodzi ??
problem z GT 1500
- Przemek
- Forumowicz
- Posty: 1008
- Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
- Lokalizacja: Katowice
- tas
- Administrator
- Posty: 2999
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: problem z GT 1500
Prawdopodobnie awaria czujników halla w silniku lub objaw podobny do zwarcia międzyfazowego lub zaniku zasilania 1 fazy w skutek błędów montażowych typu stosowanie złączek na przewodach fazowych, być może obtarte przewody fazowe.
Sterownik stara się sterować silnikiem ale traci synchronizacje, robi pyk i sterownik awaryjnie odłącza napęd.
Wskazuje to na problem nie ze sterownikiem tylko silnikiem lub jego przewodami.
Sterownik stara się sterować silnikiem ale traci synchronizacje, robi pyk i sterownik awaryjnie odłącza napęd.
Wskazuje to na problem nie ze sterownikiem tylko silnikiem lub jego przewodami.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Przemek
- Forumowicz
- Posty: 1008
- Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
- Lokalizacja: Katowice
Re: problem z GT 1500
halle sprawdzone "komputerkiem" do sprawdzania kontrolerów i silników, funkcja 3 speed działa na 120% rower przyspiesza prawidłowo i ma ten typowy przeskok "doładowania"
silnik otwierany przy ustalaniu poprzedniej awarii wszystko przepikane fazy rozlutowane druciki rozdzielone przepikane wszystkie kombinacje wszystko sprawne
wszystko lutowane
sprawdzone ostatnim razem wszystko si senior
trop może prowadzić do sytuacji max naładowanego aku 16s dlaczego po osiągnięciu max prędkości są przerwy z podawaniem prądu a po rozładowaniu o 1-2 V jest ok
dodam że jak szarpie przy max prędkości a odpuszczę odrobinę manetkę to pracuje normalnie tylko prze max otwartej manetce
elektronik ze mnie slaby ale może to coś z kondkami sterownika ? czy czymś czymś..
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: problem z GT 1500
Ja miałem raz podobne objawy ale u mnie to był przerywający przewód w manetce.
Skoro jesteś z Katowic to może wybierz się do chłopaków z Bielska, oni mają sprzęt mogą ci sprawdzić każdą część z osobna.
Skoro jesteś z Katowic to może wybierz się do chłopaków z Bielska, oni mają sprzęt mogą ci sprawdzić każdą część z osobna.
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- Przemek
- Forumowicz
- Posty: 1008
- Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
- Lokalizacja: Katowice
Re: problem z GT 1500
mam takie przeładowane robotą tygodnie ze ciężko mi znaleźć czas na dniu żeby się wysi..ć
a po drugie jakby chłopaki z Bielska zobaczyli mojego nomada to by sie ze śmiechu odsik..i za mnie
PS> pozdrawiam chłopaków z Bielska
a po drugie jakby chłopaki z Bielska zobaczyli mojego nomada to by sie ze śmiechu odsik..i za mnie
PS> pozdrawiam chłopaków z Bielska