KT-LCD3 ustawienia manetki i odzysku energii

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

KT-LCD3 ustawienia manetki i odzysku energii

Post autor: andy101 »

Proszę o pomoc i poradę, nie mogę pojąć w jaki sposób reaguje manetka w zależności od ustawień
P4 i C4.

Posiadam silnik Nine Continent RH2809 D (7x9) Tył, KASETA
i sterownik sinus KT36/48SVPRCL, 36-48V, 30A (SINUS)
Bateria 13s11p 31Ah
W instrukcji jest napisane:


C4 Handlebar Function Setting
The C4 parameter setting will display on the meter after C3 settings.
The KT-LCD3 will display as follows:

C4 Display C4 settings are for the handlebar functions. The setting range is 0-4. This is accompanied by a table below, defining each value.

Kod: Zaznacz cały

C4 Throttle startup Mode P4 = 0     		Throttle Startup Mode P4 = 1
0 Zero startup handlebar 			Non-zero startup 
1 Zero startup, throttle speed limited to 6km/h Throttle limited to 6km/h before pedaling and provides full speed after pedal assist 
2 Zero startup, throttle speed limited to 
	rider's specification 			Non-zero startup, throttle speed limited to rider's specification 
3 Zero startup, zero gear effectively 		Retain 
4 Throttle gears is distinguished according to 
	the display meter 			Throttle gears is distinguished according to the display meter 
5 Retain 					Retain

Czy funkcja C3 ma jakikolwiek wpływ na ustawienia parametru C4 jeżeli używamy tylko manetki ?
W jednym przypadku zaobserwowałem po przekręceniu kluczyka w stacyjce, że rower samoczynnie ruszył. Czyli ostrzeżenie jest faktem

C3=6 WARNING! Bike starts running forward on it’s own at power up!)


C3 = 8 (Power Assist Ratio Gear Initialization Mode, 0 - 8 ) (C3=6 WARNING! Bike starts running forward on it’s own at power up!)

Proszę o podanie z własnego doświadczenia w jaki sposób ustawić parametry C4 i P4. Obecnie Przy moim ustawieniu P4 = 0 i C4 = 0 manetka reaguje od ok 1/3 wychylenia.

Kilka pytań odnośnie parametru C13:

Czy sterownik KT36/48SVPRCL, 36-48V, 30A (SINUS) obsługuje tę funkcję?
Czy jest wymagany dodatkowy przełącznik fizyczny aby zadziałała ?
Czy ustawienie parametru C13 = 1 aktywuje funkcję bez dodatkowego przełącznika ?


C13 parameters are settings for the ABS braking strength and anti-charge control. Refer to the following table for definitions of each C13 value.
The recommended value for the C13 parameter is 1. Other options should be selected with caution for use. Seek professional advice for assistance. Be sure to note: the higher the braking intensity level, the higher the braking strength will be which results in greater damage to the motor shaft.

U kolegi marcina w komentarzach pod filmem znalazłem



"sa jeszcze parametry L1 L2 L3 do czego one są ? wchodzi się do nich przytrzymując strzałki góra i dól po parametrze C14

Najprościej ujmując parametrami tymi można zmniejszyć lub zwiększyć ogólną moc sterownika 1 najmniejsza moc, 3 największa, 2 to standard. Przydaje się to gdy mamy np. zbyt mocny sterownik w stosunku do silnika."



Czyli dla silnika Nine Continent RH2809 D (7x9), sterownika KT36/48SVPRCL, 36-48V, 30A (SINUS) i baterii 13s11p jak ma być ustawiony parametr L ?


C14 is the parameters for power assist tuning. The default value is 2. Refer to the following table for definition of each value.

Kod: Zaznacz cały

C14 Value 		Assist Strength of Pedal Assist 
1 			Weaker 
2 			General 
3 			Stronger
Instrukcje zamieszczone pod linkami nic dokładniej nie podają, jeżeli jest to możliwe proszę o porady z własnego doświadczenia.



https://880b28d3d003e6b1c176-ee9159906b ... T-LCD3.pdf

https://sondorsforum.com/topic/3-sondor ... tructions/
Awatar użytkownika
Popeye
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 14 sie 2018, 15:24

Re: KT-LCD3 ustawienia manetki i odzysku energii

Post autor: Popeye »

C14 raczej dużo nie wnosi. Między 2, a 3 różnica jest niewielka. Trzeba by to zmierzyć dokładnie.
Jaką masz manetkę? Może to taki rodzaj....
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: KT-LCD3 ustawienia manetki i odzysku energii

Post autor: andy101 »

Miałem już serdecznie dość zabaw z tym sinusem i wymieniłem sterownik na GT 1500W, 48-84V, 45A, planuję zamówić na wiosnę baterię 16s11p i cieszyć się większą mocą sterownika. Poza tym wymianę wymusiło ciągłe wyświetlanie Error 3 na wyświetlaczu. Silnik tylko lekko drgnął i się zatrzymywał. Od dłuższego czasu słyszałem w silniku lekkie tarcie po każdym pełnym obrocie koła. Po wymianie sterownika na GT 1500 silnik działa bezproblemowo. Być może któryś czujnik halla o coś ocierał. Silnika nigdy nie rozbierałem. Skoro bezproblemowo działa na GT 1500 nic nie ruszam.
Manetka jest modelem tego typu : połówkowa, ze stacyjką i woltomierzem
stacyjka.jpg
ODPOWIEDZ