Display KT LCD do sterowników sinus

Tematy związane z kontrolerami do silników BLDC. Sposoby podłączenia, chłodzenie, prądy itp.
Vegasnight9
Posty: 48
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10

Re: Display KT LCD do sterowników sinus

Post autor: Vegasnight9 » 09 cze 2018, 17:02

Instrukcja po POLSKU do LCD3. Może się komuś przyda.
https://drive.google.com/open?id=1HM-qu ... FM5Wz81oVX

szczepan-k
Posty: 34
Rejestracja: 22 lut 2018, 20:06

Re: Display KT LCD do sterowników sinus

Post autor: szczepan-k » 17 cze 2018, 18:21

Witam, od czego jest ta kostka z kablami czarny zielony ta z znakami ??

Vegasnight9
Posty: 48
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10

Re: Display KT LCD do sterowników sinus

Post autor: Vegasnight9 » 20 lip 2018, 20:51

Czy parametr P1 - ilość magnesów w silniku ( jeśli silnik przekładniowy P=współczynnik redukcji przełożenia silnika X ilość magnesów) wpływa w jakimkolwiek stopniu na silniki bezprzekładniowe ? Co ustawić tam dla Mxus 30H 7x9 ? Ile ten silnik ma magnesów?

TwojeAuto
Posty: 40
Rejestracja: 04 maja 2018, 18:35
Lokalizacja: Kartuzy / Gdańsk

Re: Display KT LCD do sterowników sinus

Post autor: TwojeAuto » 22 lip 2018, 11:50

parametr P1 nie ma wpływu na pracę silnika , odpowiada za prawidłowe przeliczanie wskazywanej prędkości

Awatar użytkownika
andy101
Posty: 88
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Display KT LCD do sterowników sinus

Post autor: andy101 » 08 wrz 2018, 19:11

Dzisiaj kilkukrotnie zaliczyłem Error 3 na wyświetlaczu.
Błąd halli.
Delikatny ruch manetką, słychać lekkie szarpnięcie silnikiem i od razu error 3.
Jeden z kolegów poinformował mnie o funkcji tempomatu działającej w tym sterowniku (posiadam KT36/48SVPRCL, 36-48V, 30A (SINUS) z wyświetlaczem KT). C7 – włączenie lub wyłączenie funkcji tempomatu (dodatkowe wyjście w sterowniku) – 0 – wyłączona, 1 – włączona
Przy ruchu manetką wystarczy przez ok 2 sek przytrzymać przycisk strzałka w dół i na wyświetlaczu pojawia się duże C i załącza tempomat.
Niestety to też nie zadziałało. Identyczna sytuacja, lekkie szarpnięcie silnikiem i error 3. Wkurzony wydrukowałem całą instrukcję i podczas jazdy zmieniałem parametry odpowiedzialne za pracę manetki P4 – obsługa manetki (0 – działanie manetki od prędkości 0, 1- manetka nie działa na postoju) i C2 – identyfikacja faz silnika. Jak już wcześniej opisywałem
viewtopic.php?f=18&t=1347
paramerty P4 i C4 są ze sobą powiązane, bardzo niejednoznaczne i trudno określić jak wzajemnie na siebie wpływają.

U mnie problem rozwiązało ustawienie C2 na 5 co wygenerowało również error 3 i ponowne przestawienie C2 na 0 co spowodowało prawidłową pracę silnika bez błędów. P4 i C4 ustawiłem ponownie na 0. Ustawienia dla Nine Continent RH2809 D (7x9) Tył, KASETA i KT36/48SVPRCL, 36-48V, 30A (SINUS)

Zupełnie nie ogarniam co może powodować losowe wygenerowanie error 3

ODPOWIEDZ