GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
wolfwilk
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:26
Lokalizacja: Jaworzno

GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: wolfwilk »

Zakupiony; https://pl.aliexpress.com/item/Greentim ... 0.0.81yqIG
Trochę inaczej wygląda niż GT 1500, więc proszę o wyjaśnienie:
1. W celu zmniejszenia max natężenia prądu sterownika należy podpiłować/ wyciąć jeden z oporników wskazanych strzałką na załączonym zdjęciu?
2. Czy ten sterownik ma na stałe włączony regen, czy trzeba/można dokonać modyfikacji?



Obrazek
wolfwilk
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:26
Lokalizacja: Jaworzno

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: wolfwilk »

Miałem nadzieję, że ktoś już przerabiał i ma zlokalizowane te styki. Dlatego załączyłem url do obrazka sterownika.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: elektrotonus »

Ja bym sprawdził po montażu sterownika, mam taki jak na foto i miał regen standardowo bez dopłat czy innych opcji na życzenie.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
wolfwilk
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:26
Lokalizacja: Jaworzno

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: wolfwilk »

Dziękuję za zainteresowanie i nadzieję, że regen będzie działał. Przyzwyczaiłem się do niego, szczególnie w tym roku gdy w końcu założyłem zaciskowe zabezpieczenia wału silnika przed obrotem. Załączam tabelę którą znalazłem na endles w związku z regenem, bo wydaje mi się, że może być przydatna innym.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 mar 2018, 20:54 przez wolfwilk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: elektrotonus »

zeeltom pisze:
18 mar 2018, 4:40
A czym był regen uruchamiany? Klamką?
Tak.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 1346
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: Umbur »

Masz przecież na załączonym zdjęciu przewody do regena.
1. High Level Brake - dajesz 12V na przewód, żeby działał.
2. Low Level Brake - zwierasz przewody i załącza się hamowanie.
Przewody łączysz przez klamkę hamulca lub jakiś czujnik i tyle.
Pawel.1000w
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 11 wrz 2018, 19:10

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: Pawel.1000w »

A może mi ktoś wyjaśnic jak w tym sterowniki działa 3-speed kontrol?
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: GrzegorzS »

Pawel.1000w pisze:
28 wrz 2018, 12:27
A może mi ktoś wyjaśnic jak w tym sterowniki działa 3-speed kontrol?
Po podłączeniu przełącznika 3 pozycyjnego masz trzy różne prędkości roweru.
Witt
Forumowicz
Posty: 267
Rejestracja: 25 kwie 2018, 12:35

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: Witt »

na high podajemy 12V czy 5 V, czy wielkość napięcia ma znaczenie? Jak sterujecie mocą hamowania? Ja w swoim mam regen na 100% i trochę odzyskuje wg mnie 2-3%. Ale nie korzystam jeszcze z High Brake. Jak podłączacie do przycisku czy do drugiej manetki?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: pxl666 »

Podpinam się do pytania...skąd wziąć 12v ? Czy to działa tak że podając te 12v czy 5v AKTYWUJE regen a następnie zwierając czarny z żółtym sterownik hamuje koło? Czy oddaje wtedy napięcie do aku ? Strasznie zagmatwane sie to wydaje ...czy sterownik hamuje zwierając fazy silnika ? Bo dotychczas tak mam na przekaznikach ale to chyba słabe rozwiązanie jest...
ODPOWIEDZ