Mam sterownik GT 1500W, 48-84V, 45A + zestaw z mojej stopki wraz z rowerem downhillowym z linka również ze stopki. Chciałbym przejść na przejściem na Sinus:
KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A (sinus) 295zł
lub
Sabvoton SVMC072100 990zł
Pomożecie mnie przekonać do tego Sabvoton?? Z jednej strony moja rama ma swoje ograniczenia wytrzymałościowe z drugiej jestem lekki 62kg...
Sabvoton czy KT60SVPRCK-XFC15E2 (sinus)
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Sabvoton czy KT60SVPRCK-XFC15E2 (sinus)
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- MateuszSz
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
- Lokalizacja: Koniaków
Re: Sabvoton czy KT60SVPRCK-XFC15E2 (sinus)
Ja też miałem taki dylemat i mimo że mi odradzali że nie warto to ja i tak kupiłem sabvotona dla płynnego hamowania .
Szczerze powiedziawszy nie warto !
Później nawet żałowałem bo blokowy się lepiej zbierał i bardziej cieszył.
Sabvoton jest już dla falconów gdzie puszczamy te min.70-80a z baterii i jest impreza.
Na zwykła ramę to jest strata kasy . Ten sterownik za 295 zł będzie odpowiedni ,albo zostań przy blokowcu .
Szczerze powiedziawszy nie warto !
Później nawet żałowałem bo blokowy się lepiej zbierał i bardziej cieszył.
Sabvoton jest już dla falconów gdzie puszczamy te min.70-80a z baterii i jest impreza.
Na zwykła ramę to jest strata kasy . Ten sterownik za 295 zł będzie odpowiedni ,albo zostań przy blokowcu .
-
- Forumowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 20 lut 2018, 6:15
- Lokalizacja: Białystok
Re: Sabvoton czy KT60SVPRCK-XFC15E2 (sinus)
W zasadzie to zależy kto czego oczekuje. Ja mam Sabvotony na silnikach 9C i sobie chwalę.
do plusów jak dla mnie należy:
- Kultura pracy
- Płynne starty
- Bezgłośność
- Możliwość konfiguracji
- Płynne hamowanie silnikiem
Także jeśli wymienione cechy są pożądane, a wady jak cena i wielkość do przełknięcia to warto.
do plusów jak dla mnie należy:
- Kultura pracy
- Płynne starty
- Bezgłośność
- Możliwość konfiguracji
- Płynne hamowanie silnikiem
Także jeśli wymienione cechy są pożądane, a wady jak cena i wielkość do przełknięcia to warto.
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Sabvoton czy KT60SVPRCK-XFC15E2 (sinus)
Ja bym został przy blokowcu, szkoda kasy. Oprócz efektu tramwaju to naprawdę kawał dobrego sterownika.
Dopiero jak ci padnie albo bodziesz robił nowy sprzęt to się zastanawiaj.
No chyba ,że masz zamiar dać więcej mocy to wtedy sabek ma sens. Tylko w takim przypadku sprawdź wszystkie komponenty łącznie z mocowaniem silnika czy nie zrobisz sobie więcej problemów potem.
Dopiero jak ci padnie albo bodziesz robił nowy sprzęt to się zastanawiaj.
No chyba ,że masz zamiar dać więcej mocy to wtedy sabek ma sens. Tylko w takim przypadku sprawdź wszystkie komponenty łącznie z mocowaniem silnika czy nie zrobisz sobie więcej problemów potem.
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- tas
- Administrator
- Posty: 2995
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Sabvoton czy KT60SVPRCK-XFC15E2 (sinus)
Moim zdaniem nie opłaca się dawać sabvotona do normalnego roweru. Szkoda kasy. Każdemu to mówię. Lepiej sinus + inwestycja oszczędzonej kwoty w akumualtor
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1287
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: Sabvoton czy KT60SVPRCK-XFC15E2 (sinus)
odkopię trochę, a mini sabek vs tradycyjny sterownik? Cenowo bliżej, a czy w mini sabku można dowolnie ustawiać odcięcie akumualatora i prąd? Zwykły rower, silnik 1.5kw nominał, ale spora kolekcja różnych akumulatorów i szkoda by czasem nie użyć.