Nie przypominam sobie na forum, tematu bezpośrednio związanego z problemami związanymi z użytkowaniem takich sterowników, więc będę zapewne pierwszy.
Sterownik GT-100 z wyświetlaczem GT-100
https://pl.aliexpress.com/item/40001431 ... 5c0fH53AjQ
dotychczas korzystałem ze sterowników konfigurowanych ręcznie, lecz ostatnio używam powyższe zestawy (cena, kolorowy wyświetlacz). Dotychczas nie miałem z nimi problemów, lecz dzisiaj przy podłączeniu zewnętrznej manetki do sterownika (w wyświetlaczu jest manetka na palec) wystąpiły problemy. Po polutowaniu przewodów i sprawdzeniu działania manetki wszystko było OK, więc zabezpieczyłem termokurczem przewody. Przy ponownej próbie działania silnik przestał pracować poprawnie. Silnik się co prawda kręcił lecz "szarpało/przerywało" nim co jakiś czas (tak co sekundę). Dodatkowo działanie manetki w wyświetlaczu zostało wyłączone. Po odlutowaniu zewnętrznej manetki silnik na manetce w wyświetlaczu i na PAS'ie nadal zachowywał się podobnie czyli "szarpał". Dopiero kilkukrotne wykonanie "samonauki" poprawiło działanie silnika, chociaż nadal sporadycznie występują chwilowe/minimalne "szarpania".
Mam więc do osób/Tas'a które częściej miały kontakt z takimi sterownikami kilka pytań.
1. czy spotkali się kiedykolwiek z podobnym problemem, czy jest to problem tego sterownika.
2. czy przy "samonauce" zdarza się "gwizd" lub "warczenie" sterownika/silnika.
3. czy przy "samonauce" na HUB'ach przekładniowych silnik zawsze startuje "w tył".
4. czy po przeprowadzonej "samonauce" silnik miewa różną moc/prędkość. Przy dotychczasowych testach z silnikiem Sunstar 03, maksymalna moc/prędkość na luzie była na poziomie ~60 km/godz. Po ostatnio przeprowadzonej "samonauce" wzrosła do ~75 km/godz.
Sterowniki z "samonauką" problemy, opinie
-
- Forumowicz
- Posty: 5045
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice