... Przed otwieraniem sterownika należy mu rozładować kondensatory główne poprzez chwilowe zwarcie PLUS i MINUS zasilania sterownika.
Piwko na zlocie
Niestety nie będzie mnie, może za rok uda się wreszcie pojawić,
ale w ramach rękompensaty dorzuciłem coś tam zeltomowi na zlot - tak czy siak, nie bede cie męczył "daj się kacnąć falkonem"
Witam,
Czy ktoś orientuje się, czy sterownik kupowany razem z zestawem z ebikera pl z zestawu 3000 posiada możliwość zastosowania blokady obrotu koła? Kabel nie wychodzi ze sterownika, natomiast na podstawie tego, co Tas powiedział na filmiku, być może ta opcja istnieje, tylko ze trzeba podłączyć kable samemu z wewnątrz sterownika.
Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam
Witam,
Czy ktoś orientuje się, czy sterownik kupowany razem z zestawem z ebikera pl z zestawu 3000 posiada możliwość zastosowania blokady obrotu koła? Kabel nie wychodzi ze sterownika, natomiast na podstawie tego, co Tas powiedział na filmiku, być może ta opcja istnieje, tylko ze trzeba podłączyć kable samemu z wewnątrz sterownika.
Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam
Nie znajdziesz tutaj raczej osób, które korzystają z tych zestawów, więc o pomoc też będzie ciężko.
Podlutowalem sie w sabku pod wskazane miejsce i sukces połowiczny. Sterownik sygnalizuje mruganiem diody ze jest aktywna funkcja, kolo jest blokowane - ale bardzo ulomnie i można nim kręcić.
Podlutowalem sie w sabku pod wskazane miejsce i sukces połowiczny. Sterownik sygnalizuje mruganiem diody ze jest aktywna funkcja, kolo jest blokowane - ale bardzo ulomnie i można nim kręcić.
Ja dodam że lutowanie zostało wykonane w Sabku SVMC72100 (M) kupionym u Tasa. Tas masz na to pomysł? mega zależy mi na tej funkcji, dużo serca zostało włożone w ten rower chce mieć go maxymalnie zabezpieczonego.
Jak widac stare GT1500 mają kabelek zalutowany, nowe wersje nie mają i trzeba sobie dolutować samodzielnie
Ostrzegam. Przed otwieraniem sterownika należy mu rozładować kondensatory główne poprzez chwilowe zwarcie PLUS i MINUS zasilania sterownika.
Piwko na zlocie
Witam,
posiadam sterownik GT1500 wersja: GT20170409-15G100, czy jest może Osoba, która posiada wiedzę w którym miejscu należy wyprowadzić kabel ze sterownika, aby uzyskać BLOKADĘ OBROTU KOŁA ?
Na zdjęciach wnętrze sterownika
Podlutowalem sie w sabku pod wskazane miejsce i sukces połowiczny. Sterownik sygnalizuje mruganiem diody ze jest aktywna funkcja, kolo jest blokowane - ale bardzo ulomnie i można nim kręcić.
Ja dodam że lutowanie zostało wykonane w Sabku SVMC72100 (M) kupionym u Tasa. Tas masz na to pomysł? mega zależy mi na tej funkcji, dużo serca zostało włożone w ten rower chce mieć go maxymalnie zabezpieczonego.
Blokada obrotu koła nie blokuje koła tylko powoduje, że cię ciężko obraca i nigdzie się nie da odjechać
Ja dodam że lutowanie zostało wykonane w Sabku SVMC72100 (M) kupionym u Tasa. Tas masz na to pomysł? mega zależy mi na tej funkcji, dużo serca zostało włożone w ten rower chce mieć go maxymalnie zabezpieczonego.
Blokada obrotu koła nie blokuje koła tylko powoduje, że cię ciężko obraca i nigdzie się nie da odjechać
Tylko że to nie jest opór jak zwarte ze sobą fazy tylko takie szarpanie, jakby nie wiedział co z kołem się dzieje.
Tas blokada obrotu kola po zalaczeniu ma dzialac w taki sposob jak na ponizszym filmie? Co kilka metrow czasem przyblokuje kolo ze sie zablokuje, coprawda nie da sie za bardzo pedalowac, ale pchac jak widac sie juz da. ten dzwiek towarzyszy tylo wlaczonej blokadzie:
Myślałem że to ma polegać na zablokowaniu koła na stałe, ale odjechać się szybko nie odjedzie. Da się go prowadzić spacerowym tempem wtedy oporu brak. Ale jeśli tak to ma wyglądać to ok. Dzięki.
Czy ktoś wyczaił pod które pole w sterowniku gt1500 podłączyć - wyprowadzenie pod aktywację funkcji antykradzieżowej?
Tas chyba wrzucił jakieś zdjęcie w którejś z powyższych odpowiedzi ale zdjęcia już nie da się otworzyć.