Strona 1 z 1
Re: KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A
: 16 cze 2018, 0:13
autor: Vegasnight9
A jeśli chcę puścić zasilanie LCD3 przez stacyjkę to który kabel rozciąć?
Tak aby bez kluczyka w stacyjce nie można było właczyć wyświetlacza. Czerwony? A może na MASIE zrobić wyłącznik...
Re: KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A
: 17 cze 2018, 10:48
autor: asolek
Niebieski
Re: KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A
: 17 cze 2018, 11:40
autor: tas
czerwony
niebieski to wychodzący na sterownik więc jego rozwarcie umożliwi uruchomienie wyświetlacza ale bez sterownika, a czerwony uniemożliwi auruchomienie obu
Re: KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A
: 18 cze 2018, 13:09
autor: Vegasnight9
Dzięki Tas:) mam jeszcze jedno pytanie odnoście tego sterownika. Jeśli połączymy go z LCD3 i zastosujemy silnik z czujnikiem temperatury NTC10k to czy po przekroczeniu temperatury krytycznej odetnie napęd? Ewentualne jakiś alarm wyświetli?
Re: KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A
: 18 cze 2018, 16:20
autor: djmarcin56
zacznie ci migać ikona na wyswietlaczu z tego co wiem jak będzie za gorąco
Re: KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A
: 18 cze 2018, 22:09
autor: Gregorr
Czy na tym sterowniku można zrobić światło stopu według twojego poradnika Tas? Mam czujnik magury na tylnym hamulcu.
Re: KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A
: 22 cze 2018, 13:39
autor: Vegasnight9
Czy naklejony opis złączy jest 100% poprawny?
Chodzi mi o wtyczki PAS (czerwony, żółty, zielony) i manetki (czerwony, czarny, biały). Nie jest przypadkiem odwrotnie?
Re: KT60SVPRCK-XFC15E2, 60V, 45A
: 25 cze 2018, 22:34
autor: Remigiusz
Vegasnight9 pisze: ↑18 cze 2018, 13:09
Dzięki Tas:) mam jeszcze jedno pytanie odnoście tego sterownika. Jeśli połączymy go z LCD3 i zastosujemy silnik z czujnikiem temperatury NTC10k to czy po przekroczeniu temperatury krytycznej odetnie napęd? Ewentualne jakiś alarm wyświetli?
po przekroczeniu 120 C będzie migać , niezależnie od wybranej opcji wyświetlania aktualna temp