Mam dokładnie takie same efekty jak napisał Artur i Pawel - czyli brak efektów. ZArówno z manetka, jak 5v zwarty z sygnałowym.
Przy zwiększaniu na manetce w oprogramowaniu widać jak "Weaken current fbk" rośnie do do wartości prądu ustawionego na hamowanie, ale wspomagania hamowania nie czuć.
Dzieje się tak przy pełnym akumulatorze. Musi być ustawiona większa wartość overvolt na BMSie lub sterowniku. Wyjeździj trochę aku i sprawdź jeszcze raz pod obciążeniem.
Masz ustawione więcej amper niż puszcza BMS.
Mam takie "wrażenie" że może czułem coś wspomagającego hamowanie gdy aku trochę wyjeździłem - ale muszę to bardzie poobserwować - na razie zrobiłem 1,2 cykle ładowania od kiedy włączyłem to hamowanie regeneracyjne.
Nowe wersje Sabvotona nie wymagają Hi break do aktywacji manetki hamowania (czyli manetka jest aktywna cały czas).
Jest kilka nowych/super nowych/ I najnowszych. O ktorej mowisz? Stare nowe manetka dzialala sama, nowsze z hibreak (8-12V) i najnowsze ze zwarciem do masy.
czesc, to u mnie problem rozwiązany. Rzeczywiście ustawienie overvolt na 95v rozwiązało problem.
Mam teraz dohamowywanie na manetce. Musze podać Hi-Break, żeby dohamowywał.
Wersja bez Hi-Break nie działa z moim Sabkiem.
Jeszcze pytanko, jak nie mam włączonego slide recharge to aku nie jest doładowywane podczas hamowania wspomaganego silnikiem?