Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: tatar »

Yasiu77 pisze:
23 sty 2019, 16:15
To ile w końcu kosztuje przewinięcie? Chyba tatar pisał 300-500?
Potwierdzam ;)
grafffik

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: grafffik »

to ceny w Warszawie. tu wszystko można śmiało liczyć x2 w porównaniu do reszty naszego pięknego kraju.
ile płacicie za piwo w knajpie ? ja pod blokiem, 12km od centrum 10-12zł
misiek604
Forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 27 wrz 2018, 22:33
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: misiek604 »

I jak, czy ktoś kupił ten silnik?.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: tatar »

Żeby póżniej nie było.Nie kupować tego silnika z Ebikera.Nie jest to jak w opisie 45H tylko 30H i pękają osie zrobione chyba z żeliwa. :D .Czekam.aż Sietas będzie miał trochę więcej czasu i opisze co jest nie tak z tym silnikiem
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1317
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: Goliath »

tatar pisze:
08 lut 2019, 22:42
Czkam, aż Sietas będzie miał trochę więcej czasu i opisze co jest nie tak z tym silnikiem
Kupił... i testuje ?? :mrgreen:
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: GrzegorzS »

Waga tego silnika z nakrętkami i przewodami to 8,65kg....
Awatar użytkownika
krzychu666
Forumowicz
Posty: 148
Rejestracja: 19 lut 2018, 19:52
Lokalizacja: wiskitki

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: krzychu666 »

grzegorzus czty ty masz ten silnik bo mój jakoś warzy 10,5 kg a 8,5kg to warzy QS 35H 4,5 T którgo też nieźle opluliście
elektryczna damka MXUS 3K 18S 35ah 50 A, MAXIM -MXUS 500W 14S 20ah 25A
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: GrzegorzS »

Nikt nie opluwał tylko poruszone były problemy nowszych modeli.
Jezeli twoj m3000 waży tyle to pewnie nie ma problemu, natomiast są osoby które otrzymały towar, który nie ma za wiele wspólnego ze specyfikacją.
Dede
Forumowicz
Posty: 2065
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: Dede »

DoMaN pisze:
22 sty 2019, 22:05

Ciekawe jak wyglądała by sprawa gdyby zmienić tylko ogniwa na wyko-prądowe typu VTC5
Szybciej nie pojedzie żeby szybciej pojechać to zwiększyć napięcie więc więcej cel pakiecie.
Tak na oko średnio jest 1V na 1km prędkości.
Żeby zwiększyć o 20km to zwiększenie o 20V napięcia.
Lub zmienić nawój na szybki i zostawić napięcie co teraz masz ale przy małej prędkości silnik ma mniejszą sprawność.
Awatar użytkownika
Przemek
Forumowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
Lokalizacja: Katowice

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: Przemek »

ja bym przewoltował.
nawój t3 to na autostradę.
benju3
Forumowicz
Posty: 99
Rejestracja: 18 sie 2018, 20:26
Lokalizacja: Mysłowice

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: benju3 »

grafffik pisze:
23 sty 2019, 16:06
kup sobie u ebikera, wydaj 150zł na zmianę uzwojenia i masz piękny silnik. będzie cie to kosztować 850zł z wysyłką i masz świetny silnik w świetnej cenie. przezwojenie z tego co widzę zrobisz pod domem https://www.zumi.pl/3842132,Elektromech ... firma.html
Chetnie zmienię nawój, z 3T prosze o kontakt na priv.
benju3
Forumowicz
Posty: 99
Rejestracja: 18 sie 2018, 20:26
Lokalizacja: Mysłowice

Re: Większa prędkość Mxus 3k 4t ...

Post autor: benju3 »

Posiadam wsp. Rapid M3000 . Teraz konkluzje. wykonanie swoją drogą, krążą legendy, większość jest prawdą, obręcze rozwiercane, nie pod te silniki, szprychy łatwa się naprężaja i pekają, ze słabej stali. Temp. w trasie to 45-70 st. Celsjusza, mamy płaskie tereny, czasami pod górę trzeba wjechać. Przeważnie las' 60%,40% aslaft Koło 26" . Bateria 16s10p sanyo Ga 3450mAh(60V) . Sterownik coś pod wzrór GT 1500 tylko 48A w peaku. Zasięgi na tym zestawie i silniku robię po 140 km, ładując telefon w trasie z przetwornicy, nieraz na krótko na równym asfalcie bez ruchu publicznego odkręcając na maska manetkę. Jadąc przeważnie do 30/35 na tempomacie lub zwalniając w lesie do 20km nie da się szybciej (błoto etc ), na tej ramie hardtail. Maksymalna prędkość w idealnych warunkach to 75-78 km/h , zwyczajowo ok 68km/70km przy 67.2V ok. 72km/h (3T pozwala 1v/1,3km) przy mojej wadze 85kg i wadze rowera 34kg. Będę zmieniać sterownik na KT 45 z pasem, więc myślę że zasięg zwiększy się. Zastanawiam się czy zmieniać na siłę uzwojenie bo zasięg na tej baterii jest póki co zadowalający. W górach mam świadomość że zmniejszy się drastycznie. Podjeżdżając pod Lipowiec osiągnął pod km pod górę około 75 stopni.
Ostatnio zmieniony 01 lip 2019, 10:44 przez benju3, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ