Silnik w osi przelotowej - może tak?...
: 23 sty 2019, 14:57
Ciekawe czy ktoś próbował w ten sposób... Taka idea...
Typowa sztywna oś (142x12) i silnik z osią M12.
1. Rozwiercamy otwór z gwintem w widekłach do 13/14mm aby przeszła oś silnika.
2. Rozginamy widełki ile się da i o tyle obcinamy oś silnika. Musi to być tyle aby złapać gwint po włożeniu przez otwór. Prawdopodobnie wystarczy mniej niż 10mm. Może nawet 7mm.
3. Rama 142x12 teoretycznie jest 7mm szersza od 135mm silnika więc po włożeniu drugiej strony doginamy widełki spowrotem o to co wyżej+7mm. Oś silnika powinna wyjść z drugiej strony 14mm-szerokość ramy co powinno wystarczy na nakrętkę.
4. Z pierwszej strony osi robimy i nakręcamy na oś silnika gładką nakrętkę 13/14mm która uzupełnia luz rama-oś.
5. Z tej samej strony montujemy blokadę.
Jakie widzicie przeszkody?
Typowa sztywna oś (142x12) i silnik z osią M12.
1. Rozwiercamy otwór z gwintem w widekłach do 13/14mm aby przeszła oś silnika.
2. Rozginamy widełki ile się da i o tyle obcinamy oś silnika. Musi to być tyle aby złapać gwint po włożeniu przez otwór. Prawdopodobnie wystarczy mniej niż 10mm. Może nawet 7mm.
3. Rama 142x12 teoretycznie jest 7mm szersza od 135mm silnika więc po włożeniu drugiej strony doginamy widełki spowrotem o to co wyżej+7mm. Oś silnika powinna wyjść z drugiej strony 14mm-szerokość ramy co powinno wystarczy na nakrętkę.
4. Z pierwszej strony osi robimy i nakręcamy na oś silnika gładką nakrętkę 13/14mm która uzupełnia luz rama-oś.
5. Z tej samej strony montujemy blokadę.
Jakie widzicie przeszkody?