Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
-
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 lut 2018, 10:26
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Proponuję wysłać do nas silnik, sprawdzimy co jest nie tak i załatwimy sprawę jak należy. Wyślij dzisiaj SMS oddzwonię i obgadamy sprawę.
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
A jak wygląda sprawa napełniania silnika połową szklanki oleju? Na przykład rzadki i dobrze oddający ciepło olej ATF? Byłby z głowy problem rdzy i dodatkowo bardzo znaczne zwiększenie chłozenia. Wystarczy tylko zrobić otwór 2mm blisko osi (na pokrywie bocznej) i dzięki temu mamy otwór równoważący ciśnienie i jednocześnie mała szansa wycieku przez siłę odśrodkową...
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Na i powód blokady się wyjaśnił... na szczęście silnik jest w najlepszych rękach i zostanie naprawiony. Dzięki wszystkim za pomoc, szczególnie za poradę by nie stosować siłowych rozwiązań!
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- tas
- Administrator
- Posty: 2999
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Eeee tylko rdza, żadnych tajemnych sił i demonów trzymających koło
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Gratuluje szybkiej diagnozy i do tego w punkt
A tak z ciekawości co to są za blaszki , to było tak w kole luzem?
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
-
- Forumowicz
- Posty: 558
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Wyglądają jak zegery (segery) co są na osi w środku silnika.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Najważniejsze że za chwilę będzie wreszcie rowerek sprawny, bo na razie jeżdżę świeżo złożoną konstrukcją żony, niebieską damką... Ale ta przygoda mnie nauczyła że conajmniej 1 w roku będę zaglądał do silnika.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Wow, jakim cudem dostały się tam segery? Otwierałem w ubiegłym tygodniu mxus v3 i pokrywy były bez silikonu ale chyba klejone jakimś cianoakrylem czy inna kropelką bo coś tam je trzymało. Generalnie warstwa silikonu dookoła pokrywy to chyba minimum zapobiegawcze jak ktoś nie chce prewencyjnie otwierać silnika.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Z prewencyjnych polecanych przez Tas'a:
1. Do uszczelnienia SILIKON REINZOSIL
2. A wnętrze silnika zaimpregnować preparatem app r stop
1. Do uszczelnienia SILIKON REINZOSIL
2. A wnętrze silnika zaimpregnować preparatem app r stop
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- tas
- Administrator
- Posty: 2999
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Ady pany, jak był stojan zablokowany to w środku wszystko wyżarte razem z tym segerem i nawet nieduże siłowanie się z odblokowaniem mogło go ułamać. Spokojna głowa, silnik wróci do pełni sprawności
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
To do mnie?
Jeśli tak to piszę o środkach dodatkowych, skoro już silnik został otwarty to warto zabezpieczyć lepiej niż było.
Co do segerów, to wydaje mi się że wzięły się od strony kasety przerzutki. W załączniku zdjęcia przed odesłaniem do naprawy, gdzie widać je od strony tarczy, ale od strony kasety już ich brak, jak się tam dostały nie wiem mechanikiem nie jestem. Może jak całość zaczęła rdzewieć to pękły na pół i siła obrotu je wtedy wbiła do środka. Dla mnie największą zagadką jest to że przed zimą normalnie jeździł, potem powiesiłem go na kilka miesięcy na ścianie w mieszkaniu, a potem koło było zablokowane.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- tas
- Administrator
- Posty: 2999
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Nie, w silniku są segerki trzymające stojan na osi, te na zewnątrz nie mają z tym nic wspólnego
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Tas, nie mogę się już doczekać Dzisiaj nieźle się musiałem namachać za żoną, która testowała pierwszy raz swojego elektryka, a ja próbowałem
nadążyć hulajnogą elektryczną, dodając watów nogami
No to mamy odpowiedź, najpierw koło nie drgnęło, następnie jak robiłem test z Twojego bloga odcinając fazy próbowałem nim ruszyć i wtedy mówiłem że koło drgnęło o 10% obwodu, wtedy musiałem zerwać segerki.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- Przemek
- Forumowicz
- Posty: 1008
- Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
coś mi nie pasuje jesli tak używałeś to ... skąd tyle rdzy jak po jeździe po dnie jeziora? jak jeżdżę wiosna lato jesień zima deszcz czasami ulewa śnieg mróz.. wilki jakieś .. oco chodzi
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
widac na zdjęciach spore ubytki w uszczelnieniu pokryw, zdjecie 2 miejsce przy śrubie.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- tas
- Administrator
- Posty: 2999
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Po otworzeniu silnika zostało dane mało uszczelnienia na pokrywie i tamtędy dostała się woda.
Pamiętajcie uszczelniać silnik po jego rozkręcaniu
Pamiętajcie uszczelniać silnik po jego rozkręcaniu
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Przemek
- Forumowicz
- Posty: 1008
- Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
no to jest naturalne ze jest mało uszczelnienia fabrycznie, ale w moim pytaniu chodziło o to że jak to możliwe że silnik zardzewiał jak na dnie jeziora skoro kolega pisze ze jeździł zawsze w suchym a po deszczu omijał kałuże?
- tas
- Administrator
- Posty: 2999
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
A co ja, wróżek?
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Nie no nie teraz tak Przemku zinterpretowałeś moje słowa że wynika że ten rower to wody nie widział "jeździł zawsze w suchym" Napisałem że omijałem jak ognia, że czasem drobna kałuża i że jak szlaufem to nie bezpośrednio i że jak na haku woziłem i miało lać na trasie to owijałem folią, ale dokładnie się nie dało. Zrobiłem tym rowerem z 2000km po górach i lasach. Więc miał kontakt z wodą, ale łodzi podwodnej z niego nie robiłem, podczas burzy również nie jeździłem. Z drugiej strony jak na trasa była przecięta kałużami i nie dało się ich ominąć to go nie przenosiłem )) Podsumowując normalne użytkowaniem ze zwracaniem dużej uwagi na unikanie wody, ale jak widać to i tak nic nie dało. Ale teraz jak silniczek wróci spod ręki mistrza to mam nadzieje że koniec kłopotów
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Miałem kiedyś klienta,który po każdej przejażdżce mył bardzo starannie rower karcherem,politurką z WD40 przeleciał,w oponki piardnął z cichapęk ,a chamidło rowerek strajkiem mu odpłacił.Wypłukany smar z łożysk,woda w przestrzeniach/teoretycznie/zamkniętych-wcale się nie dziwię.Rozumiem też,że po sezonie nie wstawiamy brudnego roweru na przechowanie tylko co robimy?Myjemy!Całą zimę nam się zdaje ,że to wietrzyk miło szumi,ale wiosną wiemy;to nie wietrzyk szumiał,to rdza/ta ruda/delektowała się metalem.
-
- Forumowicz
- Posty: 120
- Rejestracja: 21 lut 2018, 13:16
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Nie wiem czy to możliwe, ale wydaje mi się ze silnik po powrocie od Tas'a działa lepiej niż po zakupie... Wymieniłem jeszcze koło na moto, więc byłem przekonany że osiągi spadną odczuwalnie.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
Tas robi rzeczy niemożliwe od ręki... na cuda trzeba poczekać około tygodnia
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 maja 2018, 9:13
Re: Zablokowane tylne koło po zimie w Mxus v3 3K-Turbo 3000W
kolega kupił nowego quada i jeździł tylko po suchym w ładną pogodę. Normalnie cud miód ale gdy wrócił do domu to napierdal......... karcherem z godzinę w każdy otwór, uszczelniacz, łożysko (normalnie pedant) by grama kurzu nie było widać i co..... Po 600 km. przebiegu japońskiego quada wycieki oleju z dyfrów jak w kompletnie starym zajechanym sprzęcie. Do wymiany simmeringi i łożyska na półosiach i wałach. Niemożliwe mówili a jednak prawdziwe karcherowcy.