Mid z NuVinci

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
Awatar użytkownika
tatar
Posty: 835
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42

Mid z NuVinci

Post autor: tatar » 12 kwie 2018, 23:52

Zastanawiam się nad budową mida z przekładnią NuVinci. Widzę problem w tym, czy przekładnia zniesie obciążenie silnikiem 1kW.

Awatar użytkownika
noisuee
Posty: 155
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:00
Lokalizacja: Poznań

Re: Mid z NuVinci

Post autor: noisuee » 13 kwie 2018, 8:28

Może być słabo, przekładnie rowerowe przystosowane są do mocy generowanych przez człowieka. Te 400W jeszcze dałaby radę ale 1kW będzie wg mnie za dużo. Nie ryzykowałbym przy cenie NuVinci.

Awatar użytkownika
tatar
Posty: 835
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42

Re: Mid z NuVinci

Post autor: tatar » 13 kwie 2018, 10:24

...i w tym sęk.Niby jest to przekładnia prawie hydrokinetyczna,silnik Bosch 400W,ale w extremalnych warunkach różnie bywa z mocą na kole przy zewnętrznym sterowniku.

Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 733
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Mid z NuVinci

Post autor: tas » 14 kwie 2018, 22:57

Na endless robili swojego czasu midy do 1500W na piastach Nexus... Nie wiem czy jakakolwiek konstrukcja wytrzymała 200km bo poza dziennikiem z budowy to wątki umierały jeden po drugim :P
Silniki, sterowniki, BMSy: SKLEP tel: 792-304-416
Kod rabatowy dla forumowiczów: "FORUM"
Tanie akumulatory i ogniwa: SKLEP
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: BLOG

TOFT
Posty: 110
Rejestracja: 20 lut 2018, 21:39

Re: Mid z NuVinci

Post autor: TOFT » 16 kwie 2018, 22:36

po Gliwicach jezdzi bafang bbso2 z nuvinci.

Awatar użytkownika
tatar
Posty: 835
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42

Re: Mid z NuVinci

Post autor: tatar » 16 kwie 2018, 23:14

TOFT pisze:
16 kwie 2018, 22:36
po Gliwicach jezdzi bafang bbso2 z nuvinci.
Tas pełen pesymizmu.Tak z cicha zapytam;długo jeżdzi? :?

TOFT
Posty: 110
Rejestracja: 20 lut 2018, 21:39

Re: Mid z NuVinci

Post autor: TOFT » 17 kwie 2018, 14:28

Nie wiem. Wlasciciel mowil ze znosi moment. To jest jakas wersja 180 czy cos. Tak zrozunialem w rozmowie. Co ciekawe, pierwszy w tandemie bafang nuvinci poddal sie bafang. Padł sterownik. Wg słów własciciela.

Awatar użytkownika
tatar
Posty: 835
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42

Re: Mid z NuVinci

Post autor: tatar » 17 kwie 2018, 16:15

Dzięki @TOFT za cenne info.Moja NuVinci jest sterowana elektronicznie w dwóch trybach pracy/bajer i wygoda/ i żal byłoby jeżdzić fajnie,ale krótko.

TOFT
Posty: 110
Rejestracja: 20 lut 2018, 21:39

Re: Mid z NuVinci

Post autor: TOFT » 17 kwie 2018, 17:10

Jak go spotkam na trasie to dopytam bo po lekturze wychodzi ze sa różne te nuvinci. I np 380 ponoc znosi 1300W z bbs02 a 330 juznapewno nie nie? Ponoc 360 jest delikatniejsz niż 380. Jest tez jakas starsza kobyła 170 chyba? To znosi tyle ile mu się poda. Ponoć. Może ma tę? W jakiejs specyfikacji jest moc max 5kw??? https://electricbike-blog.com/2016/03/0 ... 400-watts/
tyle ze to kloc.

Awatar użytkownika
tatar
Posty: 835
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42

Re: Mid z NuVinci

Post autor: tatar » 17 kwie 2018, 17:51

:o @TOFT-postraszyłeś,moja oznaczona N360,Pogadaj z użytkownikiem mida,może coś więcej dowiemy się.

ODPOWIEDZ