tsdz8 / turbo

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Dzisiaj zauważyłem, że ogniwko w nowym łańcuchu KMC X9 EPT strzeliło i ledwo się trzyma. Specjalnie założyłem nowy łańcuch z powłoką antykorozyjną bo ten który miałem wcześniej korodował niemiłosiernie. Założyłem więc kolejny quick link ale nie wiem ile to jeszcze wytrzyma..
Nie wiem czy to przypadłość KMC z powłoką EPT czy po prostu za mocno cisnąłem?
Dodatkowo tylne koło złapało mocną centrę i muszę je wycentrować. To pewnie od momentu obrotowego bo na początku mocno dawałem w palnik. Nie jeździłem po krawężnikach czy trudnym terenie.
Plan jest taki, że chcę wymienić tylne koło na coś lepszego i przy okazji wsadzić piastę Alfine 8 lub 11. Ma ktoś doświadczenie z tymi przekładniami w połączeniu z Midem? Nie zmielę tego za szybko? Ja mam tam baterię 52V więc w peaku może być pod 1000W a może i trochę więcej. Licho wie jaki tam kontroler jest w tym silniku. Może 18A a może 20A? Mowi się że to jest to samo co w TSDZ2B tylko w innej obudowie…
Awatar użytkownika
zyggi
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2022, 6:42

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: zyggi »

gdzies mi sie kiedys obilo o oczy ze 8 to ewolucja nexus 7 a 11 to zupelnie inna konstrukcja i znacznie delikatniejsza...jesli koniecznie chcesz integre to ja bym poszedl w wersje "testowa" - kupil uzywane kolo z nexus 7/8 zamontowal i testowal..koszt niewielki a bedziesz wiedzial czego sie spodziewac
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zębatka korby jest mega słaba. Dwa łańcuchy już zniszczone. Póki co zeszlifowałem zadziory by nie rozwalać kolejnych łańcuchów. Zamówiłem właśnie zębatkę aluminiową pod Bafanga BBS02 i będę ją przerabiał by pasowało pod tsdz8.
szkuba
Forumowicz
Posty: 440
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: szkuba »

Alfine/nexus 7/8 a tym bardziej 11 jest za słabe na ten silnik. Te piasty mogą przyjąć 100Nm na zębatce a silnik razem z twoim naciskiem wygenerują zapewne wiecej. Zależy więc jakie masz przełożenie główne ale do takiego mocnego mida to jedynie coś droższego typu Nuvinci 171 albo Rohloff / Kindernay. Podrzucam linka z fajnymi porównaniami http://www.electricbike.com/mid-drive-kit-igh/
A może napęd kasetowy Linkglide od Shimano? Mają nawet wersję 9biegowa...
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Racja. Ten silnik będzie za mocny na Alfine. Zmieniłem łańcuch na zwykły KMC ten który rdzewieje i jest zdecydowanie lepiej niż na EPT który po prostu zaczął pękać. Tarczę wyszlifowałem z zadziorów i jest dobrze. Póki nie mam narrow wide to będę na tym jeździł. Mam 44T bo lubię troszkę szybciej pojeździć. No i nie używam manetki.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

ja uważam że naped się nie nadaje do takich momentów i po prostu zmniejszyć należy blat na np 38t nw. lubisz szybko to będziesz płacić bo coś tu musi cierpieć
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Oryginalny blat jest słabej jakości. Nie zmieniam biegów przy pedałowaniu. No może kilka razy mi się zdarzyło ale generalnie pilnuje tego. Może dołożę czujnik zmiany biegów od Bafanga ale zasadniczo nie lubię dokładać gratów. Zaraz po przestaniu pedałowania silnik jeszcze przez moment obraca blatem. Sekundę lub mniej ale przy dużym poziomie wspomagania istotne jest by nie doszło do zmiany biegów w tym czasie.
Dla mnie 44T to optymalny rozmiar blatu. Czekam na blat NW z aluminium który będę musiał jeszcze przerobić pod nieco inny rozstaw śrub mocujących do silnika. No i wymieniłem sobie obręcze kół na szersze: 35mm bo oryginalne od Cube były za wąskie i nie wytrzymwywały momentu przez co tylne koło szybko łapało centrę. Trochę zabawy jest z zaplataniem i centrowaniem.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Ile watt wspomagania cisniesz że tak zaoraleś przednią zębatkę i po ilu km. Ja w cyc stealth po 7000 km zębatkę mam jak nową. Ale to narrow-wide...
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Po 300km. Nie wiem ile cisnę w Wattach bo nie widzę. Nie jeżdżę ostro, pogoda nie pozwala i nie mam takiej potrzeby.
Mam dwie potencjalne przyczyny:
- przedni blat jest słaby i się robią zadziory - łańcuch KMC X9 EPT
- łańcuch który mi już dwa razy pękł zaczął też niszczyć blat
- kombinacja jednego i drugiego
No i ważne: nie jeżdżę z przekoszonym łańcuchem. Linia łańcucha jest bardzo przyzwoita.
Założę narrow wide, zmienię łańcuch i mam nadzieję będzie lepiej.
szkuba
Forumowicz
Posty: 440
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: szkuba »

Ciekaw jestem linii łańcucha wtedy. Ta ori zębatka ma jakiś kosmiczny offset. Mógłbyś to zmierzyć?
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

przecież zmiana biegu ma wpływ na TYLNE zębatki nie na przednią. poprostu albo chińczyk nasypał za dużo plasteliny do do formy tej zębatki albo jak mowie moment jest za duży i obciążenie poprostu ściera zebatke podczas pracy . niewiem co ma obręcz do decentrowania koła w związku z silnikiem ale może wyjaśnisz...
btw jeśli blat z guwnostali jest tak zjadany to amelinowy pójdzie szybciej . chyba że ten oryginalny jest z wosku dobrze polakierowanego czyms twardym
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 173
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: rezystor1990 »

Nie żebym bronił chińskich wynalazków ale jak czytam że na nowym sprzęcie łańcuchy strzelają, koła się krzywią od mocy silnika to czy czasami zbyt duża moc nie jest używana na niskich kadencjach? Być może ten blat był wykonany z gównolitu ale od blatu z gównolitu koła się nie krzywią tylko od mocy/momentu i w takim przypadku zmiana blatu nie zmieni nic bo łańcuch i tak tego nie przetrzyma na dłuższą metę. Być może łańcuchy strzelały od lipnego blatu a koło się skrzywiło od innych czynników jak wjazd na krawężnik, dziurę itp. nie rozwiążemy tego. musisz jeździć, obserwować i wyciągać wnioski.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Kurcze! Piszesz że zerwałeś nawet łancuch!? Ja jeszcze nigdy w życiu nie zerwałem łańcucha rowerowego. Czy to za 80zł , czy teraz za 20 zł. Może ten silnik zbyt agresywnie przyśpiesza do zadanej mocy? Tzw. Ramp time. Nie masz wrażenia że silnik trochę za mocno wyrywa?

Ps. Jesteś pewny że ten łańcuch faktycznie zaczął rdzewieć? Mój też wygląda jak cały we rdzy, a to tylko syf po śniegu się przykleił. Gąbka z wodą i się rozpuszcza.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Oryginalny nowy łańcuch KMC który był na tym rowerze założony od nowości i nie przejechał wcześniej kilometra zaczął rdzewieć bo zamiast dać na niego oliwkę potraktowałem go woskiem jak większość moich napędów. Problem w tym, że przyszła zima i zaczęli sypiać sól i łańcuch zardzewiał. Potem założyłem KMC EPT więc nierdzewiejacy i to właśnie ten EPT dwa razy się zerwał. Po tym jak się drugi raz zerwał przejrzałem napęd i zauważyłem te zadziory na przednim blacie. Teraz jeżdżę na tym zwykłym KMC bez powłoki antykorozyjnej i nic się nie dzieje.
Faktycznie na trzecim poziomie wspomagania silnik bardzo mocno ciągnie od początku. Dobrze byłoby mieć możliwość ustawienia parametrów.
szkuba
Forumowicz
Posty: 440
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: szkuba »

Najgorsze jest właśnie takie silne szarpnięcie przy starcie silnika potem jak się wszystko napnie to już powinno być ok. Gdyby był OSF na ten sterownik to by dużo pomogło.
Apropos adaptera zamiast ori zębatki to na twoim miejscu porównał bym offsety żeby nie pogorszyć sytuacji. Swoją drogą czy pisałeś do Chińczyka apropos jakości zębatki. To zapewnie nie tylko twój problem.
W kwestii mocniejszych zębatek ta ja sobie kupiłem narrow-wide stalową i jest git. Są droższe niż alu ale moim zdaniem warto. Później wrzucę linki
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Dlatego ja nigdy nie kupiłbym tego turbo. Brak konfiguracji jest nie do przyjęcia. W Toseven nie miałbyś tego problemu. Byś wiedział ile watt ciągnie ci w danym momencie silnik. Bez problemu mógłbyś skorygować poziomy wspomagania tak aby nie wyrywało przy starcie i tak dalej. Tu masz wszystko ustawione na sztywno i "po ptokach"
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Nie ma żadnego silnego szarpnięcia. Jest bardzo naturalne odejście od początku ale moment obrotowy jest spory szczególnie na level3 i wyżej i po prostu najsłabsze elementy w napędzie widocznie tego nie były w stanie wytrzymać. Wg mnie zaczęło się od tego łańcucha KMC X9 EPT który zaczął pękać i być może to on uszkodził blat z przodu. Byłem w terenie i zaczął spadać. Zacząłem go zakładać i kilkuktornie spadł zanim ponownie pękł. Sądzę, że w tym czasie narobiło się najwięcej szkód na zębatce.
Odnośnie samego blatu oryginalnego to sprzdwaca nie odniósł się do jej jakości. Zaproponował sprzedaż nowej.
Po założeniu innego łańcucha i usunięciu zadziorów z przedniej zębatki jest all good.

Linia łańcucha:
Obrazek
Offset:
Obrazek
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Oryginalnie łańcuch też był równo na trzeciej zębatce od prawej strony?
Ps. Czy ja dobrze widzę że jedna korba jest prosta , a druga lekko wygięta?
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Linia łańcucha jest taka jak na oryginalnej korbie. Na czwartej od prawej też jest równo. Ten offset jest bardzo duży ale nie mierzyłem jeszcze.
Prawe ramię jest proste, lewe jest lekko wygięte. Niedługo będę wymieniał ramiona korby na Shimano Steps E6000 bo chce mieć 175mm.
Awatar użytkownika
zyggi
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2022, 6:42

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: zyggi »

wychodzi ze ten lancuch ept jest zbyt twardy a przez to kruchy, na sama noge pewnie wystarczy a tu nie wytrzymuje
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Coś jest na rzeczy... Kiedyś czytałem jakąś opinię że EPT są bardziej kruche ale nie miałem z nimi problemów na konwencjonalnych napędach. Przeprosiłem się ze zwykłym łańcuchem i wracam do oliwki Rohloffa na mokre zimowe warunki.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

jeśli stal jest twarda to rośnie jej sztywność ergo staje sie bardziej krucha . jednocześnie latwiej uszkadza bardziej miękką stal . noi niewiem jaka powłoka ale jeśli materiał nie jest nierdzewny to nie da się zabezpieczyć łańcucha przed korodowaniem inaczej jak regularnie czyszcząc i smarując. w porze suchej ja stosuje smary rzadkie z ptfe a w mokrej gęste jak np bloody oil . ale łańcuch jak i naped trzeba utrzymywać w czystości
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Zgadza się. Istotne by czyścić i smarować a szczególnie w takich warunkach jak dzisiaj gdy jest mokro, dużo soli i syfu na drogach.
Jestem po wymianie łańcucha, korb na proste Shimano 175mm. Zrobiłem około 50km i nic się nie dzieje. Zakładam więc, że faktycznie łańcuch KMC EPT namieszał. Zmierzyłem offset blatu korby: 19mm

Tak wygląda linia łańcucha na 5 zębatce od prawej.
Obrazek

I reszta napędu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Ty go chyba codziennie pucujesz co? Wygląda jakby ze sklepu co wyjechał. Te oponki takie cyściutkie. Mój wygląda jakby wrócił z frontu...
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Mam pod blokiem myjnie ręczną. Raz dwa i jest po kłopocie.
szkuba
Forumowicz
Posty: 440
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: szkuba »

Ręczną ciśnieniową 🙄?.! Jeśli tak to warto z tego zregnowac na rzecz spryskiwacza ogrodowego albo ostatecznie myc z daleka.
Naprawiałem sasiadowi TSDZ2 ostatnio, z zewnątrz super w środku zaczęło się robić brązowo od rdzy..... właśnie od mycia na myjni.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Na silnik nie psikam...
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

ufff... uspkoiłeś nas...
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

codo zasady każdy producent zabrania mycia nawet zanalogow karcherem . ja myłem i ostatecznie zrezygnowałem albo myje tylko części typu opony czy rama ale resztę bardzo ostrożnie tylko spryskuje
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Dobra osłona, nie chroni tyle przed wodą ile solą...
TOFT
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 20 lut 2018, 21:39

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: TOFT »

:) fajna osłonka:).
Co do Alfine. U mnie z Bbshd 52@30 jeżdzi Alfine 8 od 1500km.
Pozdrawiam.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Masz czujnik zmiany biegów założony czy zawsze przestajesz kręcić przy zmianie przełożenia?
Ja przy wyższym poziomie wspomagania na TSDZ8 staram się przestać pedałować podczas zmianiy przełożenia ale czasami mi się zapomni i wtedy jest niemiły dla ucha dźwięk z tyłu :) Obawiam się, że mógłbym tego Alfine po prostu zmielić.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

adamtorba pisze:
04 sty 2024, 9:04
Masz czujnik zmiany biegów założony czy zawsze przestajesz kręcić przy zmianie przełożenia?
Ja przy wyższym poziomie wspomagania na TSDZ8 staram się przestać pedałować podczas zmianiy przełożenia ale czasami mi się zapomni i wtedy jest niemiły dla ucha dźwięk z tyłu :) Obawiam się, że mógłbym tego Alfine po prostu zmielić.
ale sie nawet dzieje na boshu czy yamaszce ...
szkuba
Forumowicz
Posty: 440
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: szkuba »

Sąsiad zrobił około 12tys na Alfine napędzanej TSDZ2. Czujnik zmiany biegów w przypadku tych piast powinien sprawdzi się bardzo dobrze dlatego że zmiana biegu ma takiej piaście trwa zawsze tyle samo czasu a na kasecie długość zmiany przełożenia jest zmienna i to od 4 do 5 razy
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Ja nawet założyłem ten czujnik od Bafanga na próbę ale nie działał. Tam jest taka mała dioda LED która powinna mrugać ale nie dawało znaków życia. Być może jest inny pinout na tym żółtym konektorze Higo od czujnika hamulca i 5V jest na innym pinie... Nie jest to dla mnie jakiś istotny problem i po prostu staram się nie pedałować przy zmianie przełożenia. Na chwilę obecną mam najechane ponad 500km i nic się nie dzieje z TSDZ8.
tkoko
Forumowicz
Posty: 4996
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: tkoko »

adamtorba pisze:
04 sty 2024, 18:51
Ja nawet założyłem ten czujnik od Bafanga na próbę ale nie działał. Tam jest taka mała dioda LED która powinna mrugać ale nie dawało znaków życia. Być może jest inny pinout na tym żółtym konektorze Higo od czujnika hamulca i 5V jest na innym pinie... Nie jest to dla mnie jakiś istotny problem i po prostu staram się nie pedałować przy zmianie przełożenia. Na chwilę obecną mam najechane ponad 500km i nic się nie dzieje z TSDZ8.
Łatwo sprawdzić/porównać napięcie na wtyczce hamulca TSDZ ("+" i "-") z napięciem gniazda BBSxx.
Załączniki
BBSHD1.JPG
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Ja podłączyłem sterownik pod wiązkę 1T4 przerobioną pod Tongshenga. Wyświetlacz i manipulator działa. Nie używam czujników hamulca ani przepustnicy. Gdy podłączałem czujnik zmiany biegów pod złącze od czujnika hamulca to czujnik nie działał. Nie mam tak cienkich pinów testujących by sprawdzić czy to się zgadza z tym jak być powinno.
TOFT
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 20 lut 2018, 21:39

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: TOFT »

Nie mam czujnika. W piastach planetarnych (przynajmiej tych co jeżdziłem) co do zasady nie da się zmienić biegu pod obciążeniem, w każdym razie pod dużym obciążeń. Bieg poprostu się nie przełączy.
szkuba
Forumowicz
Posty: 440
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: szkuba »

Rzecz w tym że pedałując jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie odpuścić nacisk u zmienić bieg w planetarne w martwym punkcie korby. Silnik ma swój overrun typowo między pół a całym obrotem korby w zależności od softu. Dlatego czujnik zmiany biegu wydaje się jak najbardziej zasadny.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
xpD2
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: xpD2 »

Uszczelnienie tsdz8 wygląda biednie. czy tylko tak się wydaje?

https://www.facebook.com/ebikestuff
tsdz.jpg
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Ja tutaj nie widzę uszczelki. Być może zdjęta przed zrobieniem fotki. Ja używam tego silnika praktycznie na codzień od blisko dwóch miesięcy, ujeżdżając go w mokrych warunkach zimowych i póki co nie ma problemów ze szczelnością.
xpD2
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: xpD2 »

Adamtorba, jak włącza i wyłącza się limit prędkości 25km/h w tym silniku?
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Zwyczajnie poprzez wyświetlacz. Nie zakładałem VLCD5 tylko DZ41 i tam jest taka opcja w ustawieniach. W 860C tym bardziej będzie.
xpD2
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: xpD2 »

Źle się wyraziłem, jak szybko i sprawnie można to zrobić?
Czy zajmuje to "2 sekundy"? Czy można to zrobić w czasie jazdy?
adamtorba
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

No nie bardzo. Tylko po co i czemu miałoby to służyć? Na pewno nie ma dedykowanego przycisku czy szybkiej sekwencji by ustawić limit 25.
xpD2
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: xpD2 »

Zablokować dziecku i założyć case z kłódką na wyświetlacz. :lol:
Awatar użytkownika
zyggi
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2022, 6:42

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: zyggi »

pewnie po to by dawac w palnik a w razie kontroli pyk i po temacie :mrgreen:
szkuba
Forumowicz
Posty: 440
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: szkuba »

xpD2 pisze:
18 sty 2024, 10:41
Uszczelnienie tsdz8 wygląda biednie. czy tylko tak się wydaje?

https://www.facebook.com/ebikestuff

tsdz.jpg
kurde jak to dziwnie przypomina bafanga w srodku ;) łacznieze sterownikiem zalanym w osobnej obudowie....
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
markkar
Forumowicz
Posty: 271
Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: markkar »

xpD2 pisze:
18 sty 2024, 10:41
Uszczelnienie tsdz8 wygląda biednie. czy tylko tak się wydaje?

https://www.facebook.com/ebikestuff

tsdz.jpg
Uszczelnienia są, delikatne i łatwo uszkodzić podczas demontażu ale przed wodą zdecydowanie ochronią.
Całość jest bardzo dobrze wykonana, odpowiednie pasowania, łożyskowanie w najdalszych możliwych punktach, łożyska o dużych średnicach, obudowa od strony korby z aluminium w której też osadzone jest łożysko. Oś suportu bez luzów. Simeringi po obu stronach. Nawet jest łożysko oporowe na wałku cewki czujnika nacisku. W tsdz2 były podkładki teflonowe. Jest solidnie i konkretnie. Jak równie dobrze poprawili oprogramowanie będzie sztos.
Załączniki
uszczelka.jpg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

mnie sie wydaje ze on mocno odstaje na zewnątrz i będzie problem z zębatkami 34t np
ODPOWIEDZ