tsdz8 / turbo
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: tsdz8 / turbo
Offset tej Ori zębatki to bodajże 15-20mm. Będzie trudno to czymś lepszym zastąpić
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: tsdz8 / turbo
Oryginalna psia micha ma offset 16,3mm. Będzie adapter pod zębatki 130bcd z offsetem 11,4mm ale trzeba będzie wymienić oryginalne śruby z łbem walcowym na półkuliste. Najmniejsza zębatka na 130bcd to 38t. Jeszcze mniejsze zębatki to już jedynie bez offsetu.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Zasadnicze pytanie jest jaki jest nam najbardziej potrzebny rozmiar blatu korby. Jeśli się jeździ głównie po górkach z niskimi prędkościami to faktycznie coś mniejszego niż 40T ma sens. Również jeśli ktoś chce używać manetki to mniejszy rozmiar blatu jest uzasadniony. Całkiem uniwersalnym rozmiarem jest 40T a taki bez problemu można założyć do tego silnika chociażby z tych aluminiowych gotowców NW od BBS01/2 lekko rozwiercając otwory. Zawsze można sobie założyć kasetę 11-51 przy napędzie 11 rzędowym z przerzutką Deore M5100 lub 11-50 z 10 rzędowym i przy gear ratio w okolicy 0,8 z takim wspomaganiem będzie można wspinać się na strome podjazdy.
Do jazdy w około komina 44T z przodu jest całkiem ok.
Te chińskie alu blaty mają offset około 5mm mniejszy niż ten stalowy talerz 44T TSDZ8.
Do jazdy w około komina 44T z przodu jest całkiem ok.
Te chińskie alu blaty mają offset około 5mm mniejszy niż ten stalowy talerz 44T TSDZ8.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
jak chcesz sie duzo wspinac i robic NAPRAWDE strome podjazdy to z kaseta 50t 34t z przodu to jest takie minimum . w analogowych goralach masz nawet 18t blat na kasecie 52...
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Nasz rodzimy dystrybutor dał zdjęcia z teardownu
https://ebikestuff.eu/pl/content/15-roz ... GbcR15lJEY
https://ebikestuff.eu/pl/content/15-roz ... GbcR15lJEY
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
ja tam czekam na test grzania sie . marek dz41 ma taki sam protokół dla tsdz2 i tsdz8 ? czy on ma fabrycznie 5 stopni wspomagania ?
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Ekipa z ebikestuff.eu napisała na fejsbuku, cytuję:
"Jesteśmy w trakcie testów, ale na razie warunki na zewnątrz są niesprzyjające. Próbujemy zrobić testy na trenażerze."
Trenażer owszem, ale teraz na zewnątrz są idealne wręcz warunki moim zdaniem, może poza temperaturą.
Woda, błoto pośniegowe i błoto standardowe, przecież to coś pięknego do testów silnika.
Testy z temperaturą będą bardziej interesujące latem jak myślę, chyba żeby wstawić trenażer do sauny to wtedy można załatwić przy okazji test z wilgotnością powietrza.
"Jesteśmy w trakcie testów, ale na razie warunki na zewnątrz są niesprzyjające. Próbujemy zrobić testy na trenażerze."
Trenażer owszem, ale teraz na zewnątrz są idealne wręcz warunki moim zdaniem, może poza temperaturą.
Woda, błoto pośniegowe i błoto standardowe, przecież to coś pięknego do testów silnika.
Testy z temperaturą będą bardziej interesujące latem jak myślę, chyba żeby wstawić trenażer do sauny to wtedy można załatwić przy okazji test z wilgotnością powietrza.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Pisałem już. Dwa miesiące jeżdżę w śniegu, błocie, solance i tym syfie który leży na drogach, chodnikach i ścieżkach. Nie wybierałem się na single tracki i strome długie i wymagające techniczne trasy. Zajechałem dwa łańcuchy. Jeden z własnej winy bo woskowalem zamiast oliwić a drugi KMC EPT zaczął pękać z jakiegoś powodu.
Poza zadziorów na blacie silnika które powstały gdy zaczął pękać łańcuch to nic niepokojącego się nie stało. Zaliczyłem dwie gleby w tym jedną całkiem konkretną i nie miało to wpływu na pracę silnika. Ja jestem póki co bardzo zadowolony. Silnik jest cichy, nie taki znowu duży i łatwo się integruje z ramą. Samo przeniesienie momentu obrotowego jest bardzo gładkie naturalne. Nie widzę potrzeby montownia hamulców z czujnikami. Manetki nie używam.
Poza zadziorów na blacie silnika które powstały gdy zaczął pękać łańcuch to nic niepokojącego się nie stało. Zaliczyłem dwie gleby w tym jedną całkiem konkretną i nie miało to wpływu na pracę silnika. Ja jestem póki co bardzo zadowolony. Silnik jest cichy, nie taki znowu duży i łatwo się integruje z ramą. Samo przeniesienie momentu obrotowego jest bardzo gładkie naturalne. Nie widzę potrzeby montownia hamulców z czujnikami. Manetki nie używam.
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: tsdz8 / turbo
Tak oba silniki mają ten sam protokół, na 860c który jest w zestawie jest 5 stopni wspomagania. Jak się nie mylę to podpinając vlcd5 nie będzie drugiego. Do sprawdzenia. Tak Dz41 ma 5 stopni.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Wybacz ale Twój sposób ma mało współnego z testem, wręcz przeciwnie, próbujesz chronić silnik przed warunkami zewnętrznymi np. zakładając osłonę z butelki.adamtorba pisze: ↑20 sty 2024, 15:38Pisałem już. Dwa miesiące jeżdżę w śniegu, błocie, solance i tym syfie który leży na drogach, chodnikach i ścieżkach. Nie wybierałem się na single tracki i strome długie i wymagające techniczne trasy. Zajechałem dwa łańcuchy. Jeden z własnej winy bo woskowalem zamiast oliwić a drugi KMC EPT zaczął pękać z jakiegoś powodu.
Poza zadziorów na blacie silnika które powstały gdy zaczął pękać łańcuch to nic niepokojącego się nie stało. Zaliczyłem dwie gleby w tym jedną całkiem konkretną i nie miało to wpływu na pracę silnika. Ja jestem póki co bardzo zadowolony. Silnik jest cichy, nie taki znowu duży i łatwo się integruje z ramą. Samo przeniesienie momentu obrotowego jest bardzo gładkie naturalne. Nie widzę potrzeby montownia hamulców z czujnikami. Manetki nie używam.
Po normalnym teście (czytaj: katowaniu) w takich warunkach jak o tej porze roku, wypadałoby rozebrać silnik i zbadać ewentualne zniszczenia.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
No to powodzenia. Chyba nie mówisz na poważnie, że na Twoje życzenie ktoś silnik będzie rozbierał by zbadać ewentualne zniszczenia Mówię jak jest i nikogo nie będę przekonywał bo nie mam żadnego w tym interesu. Z resztą wszystko i tak wyjdzie w praniu. Faktycznie mam osłonę bo chcę jak najdłużej jeździć bezawaryjnie co nie zmienia faktu że silnik i tak jest mokry od solanki i śniegu.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Ebikestuff rozebrał silnik aby ocenić jego budowę, więc podejrzewam że po testach również go rozbebeszą by ocenić zużycie i ewentualne zniszczenia.
Solanka to jest dziadostwo straszne. Obudowa silnika to pewnie jakiś stop amelinium, inne elementy są także pewnie ze stali (śruby, nakrętki, oś itp.). Jak wiadomo woda+sól+amelinium+stal=ogniwo galwaniczne.
Takie ogniwo galwaniczne przytrafiło mi się kiedyś na połączeniu ramy stalowej i amelinowej sztycy podsiodłowej. Rama została zniszczona poprzez korozję ("zaspawana" sztyca na wieki). To był mój błąd, gdybym co jakiś luzował sztycę, pewnie dałoby się tego uniknąć.
Solanka to jest dziadostwo straszne. Obudowa silnika to pewnie jakiś stop amelinium, inne elementy są także pewnie ze stali (śruby, nakrętki, oś itp.). Jak wiadomo woda+sól+amelinium+stal=ogniwo galwaniczne.
Takie ogniwo galwaniczne przytrafiło mi się kiedyś na połączeniu ramy stalowej i amelinowej sztycy podsiodłowej. Rama została zniszczona poprzez korozję ("zaspawana" sztyca na wieki). To był mój błąd, gdybym co jakiś luzował sztycę, pewnie dałoby się tego uniknąć.
- zyggi
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 11 sie 2022, 6:42
Re: tsdz8 / turbo
zaspawana na wieki - sa na to rozne sposoby np. mrozenie albo "kret do rur" za okolo 10zl lub soda kaustyczna czyli "mocniejsza" wersja kreta - jest troche zabawy ale dziala co sam ostatnio przerabialem
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: tsdz8 / turbo
Tak chociaż to szybko nie nastąpi, aby miało to sens trzeba parę tysięcy nakręcić. Nam zależy po pierwsze na sprawdzeniu i porównaniu ori oprogramowania tsdz8 do osf dostępnego na tsdz2. Wiadomo że ustawienia osf każdy ma inne tak jak i percepcję, jednemu będzie pasować innym nie, dlatego też chcemy zrobić testy na trenażerze, sprawdzić na jakich stopniach jaka moc jest podawana, przy jakich kadencjach, jak z temperaturą, jak z odcięciem itp itd. Musimy opierać się na liczbach a nie tylko własnym widzimisię.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: tsdz8 / turbo
Kolejny raz u mnie się rozjebało lozysko jednokierunkowe to od strony blatu.TSDZ2. Dam do syna do roweru ten silnik i mam zamiar kupić ten silnik. Jest tu ktoś kto jezdził na tsdz2 z otwartym softem i jeżdził na tym nowym tsdz8 żeby porównać jak to działa. Czy może ten nowy silnik działa tak samo jak podstawowy tsdz2, chodzi o responsywność i limit kadencji do 90.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
musisz pytać markkara albo zioma adamtorba . btw ja zamontowalem ich już kilkanaście i tylko jedna fuka ale z mojej winy bo za mocno skręciłem silnik w ramie i obudowa była skrzywiona . jakiś dziwny jestem że się mi nie psują
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: tsdz8 / turbo
U mnie z awaryjnością też nie jest źle, bo zrobilem na nim z 15k km i go mocno tłukłem po górach i nie oszczędzałem wogole. W sumie to drugi raz padło to łożysko, wcześniej padła mi zębatka niebieska, bo gałąz mi weszla w szprychy. Ogólnie to jestem zadowolony z tego silnika ale mam obawy że jak pojadę na wyprawe to padnie znow to lozysko jednokierunkowe i będę uziemiony. Pozatym ma już takie luzy, że zebatka trze o obudowe i zaraz ją wytrze na wylot Syn mało jezdzi, mało waży nie ciśnie roweru tak jak ja więc może pojezdzi jeszcze.
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
- Lokalizacja: Łódź
Re: tsdz8 / turbo
Jednokierunkowe jakie montowałeś poprzednio? Chińczyk?
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
Wgrywam osf
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: tsdz8 / turbo
Chyba chińczyk. Teraz szukam coś lepszego w necie ale nie ma. Widziałem że są KYK Japan ale niedostępne. Widzę że masz jakieś łożyska do tsdz2. Masz to jednokierunkowe może jakieś lepsze ?
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
- Lokalizacja: Łódź
Re: tsdz8 / turbo
Mam Stieber, lepszych i droższych nie ma. Jak potrzebujesz - pw.
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
Wgrywam osf
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lut 2024, 19:46
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
mocno skręcić i od razu oprzeć obudowe o ramę? plus nacięcie mufy i nakrętki oraz klej do gwintów?
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Ja nie nacinałem nakrętki czy krawędzi bottom bracketu i się nie obraca. Podstawa to oprzeć o dolną rurę ramy i konkretnie dokręcić. Faktem jest że dałem też klej do gwintów.
-
- Forumowicz
- Posty: 186
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:01
Re: tsdz8 / turbo
Czy wyświetlacz DZ41 lub nowszy wariant EKD01 będzie pasował obojętnie jaki, czy trzeba szukać wersji pod TSDZ? Większość jest opisana pod bafanga. A tak w ogóle to już jest dostępny TSDZ8 na Ali z wysyłką z Francji! https://pl.aliexpress.com/item/10050065 ... pt=glo2pol
To się nawet bardziej opłaca niż z Alibaby, bo do mnie jeszcze płyną i dopłacę kilka stów, a tutaj miałbym szybciej, z lepszym wyświetlaczem. Cóż cierpliwość popłaca...
To się nawet bardziej opłaca niż z Alibaby, bo do mnie jeszcze płyną i dopłacę kilka stów, a tutaj miałbym szybciej, z lepszym wyświetlaczem. Cóż cierpliwość popłaca...
Ostatnio zmieniony 04 mar 2024, 23:23 przez sannis, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Ja mam EDK01 ale od razu kupiłem z tym LCD. Mam parę zdjęć. Mega jest ten ekran i bluetooth i nawigacja, procentowe lub cyfrowe wyświetlanie napięcia, język polski. Ma od groma bajerów i szczerze polecam go.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Też mnie interesuje gdzie można kupić EDK01 pod Tongshenga. Póki co jest dostępna wersja tylko pod Bafangi.
-
- Forumowicz
- Posty: 186
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:01
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 lis 2021, 18:59
- Lokalizacja: Wrocław
Re: tsdz8 / turbo
Czy ten silnik działa z baterią 52v ? Nabyłem , czekam na dostawę , ale baterie do roweru już bym sobie zamontował. Doczytałem , działa
Ostatnio zmieniony 06 mar 2024, 10:54 przez Cormi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: tsdz8 / turbo
Mała obsuwa spowodowana zawirowaniami z oprogramowaniem ale w końcu jest, wyjaśnienia w artykule:
Test silnika TSDZ8 oraz porównanie do TSDZ2 z OSF (TSDZ8 vs TSDZ2 OSF)
Test silnika TSDZ8 oraz porównanie do TSDZ2 z OSF (TSDZ8 vs TSDZ2 OSF)
-
- Forumowicz
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14
Re: tsdz8 / turbo
Brawo!
Tylko jedna mała uwaga. "Sprawność silnika była w okolicy 73%." to nie jest sprawność silnika tylko całego "systemu" - sterownik-silnik-przekładani zębata-przekładania łańcuchowa. Jest to już sprawność po wszystkich stratach od akumulatora do koła.
Tylko jedna mała uwaga. "Sprawność silnika była w okolicy 73%." to nie jest sprawność silnika tylko całego "systemu" - sterownik-silnik-przekładani zębata-przekładania łańcuchowa. Jest to już sprawność po wszystkich stratach od akumulatora do koła.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Dobry test. Dziękuję. Ładnie wyjaśnia odczucia ze zbyt dużą różnicą wspomagania pomiędzy 2 a 3 poziomem. Rozumiem w takim razie, że masz już programator i wgrywasz poprawiony soft?markkar pisze: ↑06 mar 2024, 10:36Mała obsuwa spowodowana zawirowaniami z oprogramowaniem ale w końcu jest, wyjaśnienia w artykule:
Test silnika TSDZ8 oraz porównanie do TSDZ2 z OSF (TSDZ8 vs TSDZ2 OSF)
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: tsdz8 / turbo
Słuszna uwaga, poprawimy.rezystor1990 pisze: ↑06 mar 2024, 11:10Brawo!
Tylko jedna mała uwaga. "Sprawność silnika była w okolicy 73%." to nie jest sprawność silnika tylko całego "systemu" - sterownik-silnik-przekładani zębata-przekładania łańcuchowa. Jest to już sprawność po wszystkich stratach od akumulatora do koła.
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: tsdz8 / turbo
Tak, mamy programator i świadczymy usługę wgrania poprawionego oprogramowania.adamtorba pisze: ↑06 mar 2024, 11:31Dobry test. Dziękuję. Ładnie wyjaśnia odczucia ze zbyt dużą różnicą wspomagania pomiędzy 2 a 3 poziomem. Rozumiem w takim razie, że masz już programator i wgrywasz poprawiony soft?markkar pisze: ↑06 mar 2024, 10:36Mała obsuwa spowodowana zawirowaniami z oprogramowaniem ale w końcu jest, wyjaśnienia w artykule:
Test silnika TSDZ8 oraz porównanie do TSDZ2 z OSF (TSDZ8 vs TSDZ2 OSF)
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Znowu przyżydzili na czujniku temperatury. Ile kosztuje termorezystor? Dolar czy mniej? Teraz poprosimy o test DM02. Tam na bank jest zabezpieczenie bo nawet w opcjach można sobie ustawić jak mocno ma silnik ograniczyć moc po dobiciu do temperatury krytycznej.
Rozwala mnie to jak chińczyki piszą firmware do tych silników. Toseven też walczy jakby to był soft do rakiety balistycznej. Generalnie wszystko takie na odpie.rdol się. Czy oni w ogóle testują to co napisali w boju? Żeby nie wyłapać problemu z poziomami 1 i 2? Idę o zakład że tryby 1 i 2 miały podniesiony bazowy poziom napięcia na czujniku nacisku i dlatego dopiero po mocniejszym depnieciu silnik się w ogóle załączał. Ciekaw jestem czy tongsheng przypadkiem nie podpie.rdolił kodu z osf skoro działa to wszystko zaskakująco identycznie.
Rozwala mnie to jak chińczyki piszą firmware do tych silników. Toseven też walczy jakby to był soft do rakiety balistycznej. Generalnie wszystko takie na odpie.rdol się. Czy oni w ogóle testują to co napisali w boju? Żeby nie wyłapać problemu z poziomami 1 i 2? Idę o zakład że tryby 1 i 2 miały podniesiony bazowy poziom napięcia na czujniku nacisku i dlatego dopiero po mocniejszym depnieciu silnik się w ogóle załączał. Ciekaw jestem czy tongsheng przypadkiem nie podpie.rdolił kodu z osf skoro działa to wszystko zaskakująco identycznie.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2024, 0:24 przez Atak_Snajpera, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Gdzie takie informacje zdobyłeś? Podasz źródło?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Nie pytany, wszystko wiedzący, czytałem test Marka po tym jak to napisałem. Coś jeszcze czego nie wiem? Już cyc jest ble i tsdz8 za nieco ponad tysiaczka interesuje? Zapraszam na priv, mam kilka silniczków na stanie
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Brak konfiguracji TSDZ8 to jest póki co "deal breaker".
Jakby była taka konfiguracja jak w toseven to bym brał ale od chińczyka niż od Janusza za 2x ceny.
Jakby była taka konfiguracja jak w toseven to bym brał ale od chińczyka niż od Janusza za 2x ceny.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Załóż fabrykę silników i pokaż chińczykom jak się robi porządne silniki i jak się pisze fachowo softy do takiego silnika.Atak_Snajpera pisze: ↑06 mar 2024, 23:42Rozwala mnie to jak chińczyki piszą firmware do tych silników. Toseven też walczy jakby to był soft do rakiety balistycznej. Generalnie wszystko takie na odpie.rdol się. Czy oni w ogóle testują to co napisali w boju? Żeby nie wyłapać problemu z poziomami 1 i 2?
Ciekaw jestem czy tongsheng przypadkiem nie podpie.rdolił kodu z osf skoro działa to wszystko zaskakująco identycznie.
Na krytyce i temacie nie trzeba się znać wystarczy dowolne forum. Może brak termistora to świadome działanie producenta, zmniejszające przynajmniej trochę, nieuprawnioną ingerencję w firmowe (zapewne chronione) oprogramowanie. Nie dość że to działanie niezgodne z prawem (gdybyś to zrobił z Apple miałbyś zapewne od razu pozew), to jeszcze masz czelność mieć pretensje o to do producenta.
Co do testu "cacy".
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Widać że nigdy niczego nie programowałeś. Zawsze jak się coś pisze to potem się to testuje i debuguje. Choćby z czystej ciekawości! Nie wyobrażam sobie sytuacji , w której coś zmieniam w kodzie a potem "dobra! kompilujemy i fajrant! "tkoko pisze: ↑07 mar 2024, 7:40Załóż fabrykę silników i pokaż chińczykom jak się robi porządne silniki i jak się pisze fachowo softy do takiego silnika.Atak_Snajpera pisze: ↑06 mar 2024, 23:42Rozwala mnie to jak chińczyki piszą firmware do tych silników. Toseven też walczy jakby to był soft do rakiety balistycznej. Generalnie wszystko takie na odpie.rdol się. Czy oni w ogóle testują to co napisali w boju? Żeby nie wyłapać problemu z poziomami 1 i 2?
Ciekaw jestem czy tongsheng przypadkiem nie podpie.rdolił kodu z osf skoro działa to wszystko zaskakująco identycznie.
Na krytyce i temacie nie trzeba się znać wystarczy dowolne forum. Może brak termistora to świadome działanie producenta, zmniejszające przynajmniej trochę, nieuprawnioną ingerencję w firmowe (zapewne chronione) oprogramowanie. Nie dość że to działanie niezgodne z prawem (gdybyś to zrobił z Apple miałbyś zapewne od razu pozew), to jeszcze masz czelność mieć pretensje o to do producenta.
Co do testu "cacy".
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
no ja też jestem zdania że oprogramowanie jest nie do obrony . tym bardziej że mogli skorzystać z kodu osf i nikt by się nie obrazil a nawet społeczność by chętnie to przyjęła. mając fundusze na maszyny i ludzi tak spaprac kwestie softu to trzeba być artystą. ale kto z chińczykiem kiedyś pisał na alibabie , ten się w cyrku nie śmieje
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: tsdz8 / turbo
Soft - temat rzeka, Toseven robi to samo. Osobiście za to podoba mi się działanie softu w CYC-u choć dźwięk już nie bardzo
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2