BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 03 cze 2018, 13:20
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
Ja nie mam nic przeciwko bbs wręcz przeciwnie. Wolałbym wydać powiedzmy 3 tys. i mieć w pełni i do tego samodzielnie serwisowalny system napędowy. Jednak ja potrzebuje mieć z przodu blat 32T współpracujący dobrze z dużymi zębatkami w kasecie, bo taki jest charakter jazdy po "jurze" i na tym polega mój problem.
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
SRAM wypuścił grupę EX01 która rozwiązuje problem zmiany biegów po obciążeniem. Miejmy nadzieję że z czasem rozwiązanie się upowszechni w normalnych pieniądzach. Na razie 1,5kPLN za napęddarol pisze: ↑15 sie 2018, 21:22Faktycznie napęd cierpi mocno podczas zmiany biegów pod obciążeniem i "wysprzęglanie" w takim systemie jest dość istotne i wpływa wyraźnie na zużycie napędu. Powoli oswajam się z tym rowerem i biegi uczę się zmieniać bez ruchu pedałami. Czyli inaczej niż na rowerze analogowym. Przestaje na chwile kręcić pedałami w tym czasie klikam manetką i kręcę dalej. Łańcuch przeskakuje wtedy miękko tak jak w zwykłym rowerze. Kiedy robię to pod obciążeniem słychać metaliczne trzaski na kasecie zębatek, a to nie jest fajne.
[film][/film]
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 03 cze 2018, 13:20
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
Udało mi się w końcu potestować zasięg na najsłabszym i najmocniejszym poziomie wspomagania. Na piątym, najmocniejszym poziomie wspomagania czyli około 70% silnik, 30% nogi zrobiłem 42 kilometry w terenie raczej wymagającym. Silnik zaczął szarpać oznajmiając koniec energii, po przełączeniu na poziom pierwszy dowiózł mnie kolejne 3km do domu. Było sporo piachu, dużo stromych podjazdów i zjazdów i trochę asfaltowych dojazdówek też z interwałami. Mocy jest stanowczo za dużo, zmęczyłem się w stopniu minimalnym, nie będę tak jeździł.
Na pierwszym, najsłabszym poziomie wspomagania ta sama trasa spowodowała zużycie energii w/g wyświetlacza na poziomie 40%. Silnik pomaga delikatnie na poziomie około 30%, rower pozwala się zmęczyć, ale podjazdy nie zabijają, a system pomaga zachować przyczepność na stromiznach - bajka, pełny zasięg pewnie ze 100km.
Na pierwszym, najsłabszym poziomie wspomagania ta sama trasa spowodowała zużycie energii w/g wyświetlacza na poziomie 40%. Silnik pomaga delikatnie na poziomie około 30%, rower pozwala się zmęczyć, ale podjazdy nie zabijają, a system pomaga zachować przyczepność na stromiznach - bajka, pełny zasięg pewnie ze 100km.
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
Hej darol jak tam wymiana zębatki na owalną? Czy korby są zawsze w tej samej pozycji do koronek?
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 03 cze 2018, 13:20
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
Hejka, zębatka owalna totalnie się nie sprawdza. Owal powstał, by zniwelować "niedoskonałość" ludzkich nóg podczas pedałowania, kiedy w różnych położeniach korb przykładamy różną moc. Silnik ciągnie tak samo na całym obwodzie i zaleta owala staje się wadą. Ogólnie czujemy podczas napędzania koła jakby falowanie mocy, nic fajnego. Założyłem narrow wide, ale okrągłe i jest super.
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
Cześć
Ja długo szukałem idealnego roweru tzw fulla z Bafangiem na pokładzie. Mając do czynienia z Bosch i Shimano trafiłem na Bafanga Max Drive - ciągle go mam, żona dostała - silnik świetny ale ciagle mi czegoś brakowało. Postanowiłem poszukać roweru z topowym silnikiem Bafang Ultra Drive g510. Okazało się, że zachodni sąsiedzi robią na tym silniku typowe enduro na ramie karbonowej. Wybór padł na Exess e-180. Powiem wam, że ten rower zostawia w tyle wszystko co jest na rynku - silniki TQ są przy tym słabe. A geometra roweru jest idealna do wszystkiego jak dla mnie. Polecam wszystkim. Naprawde jest wart tej kasy którą kosztuje. Zakochałem się w tym rowerze. Możliwości w górach i na prostej są niesamowie. Na Max drive nie dało sie wszędzie podjechac dużo mocy jest to prawda ale mała prędkośc i duza kadencja powodowała iż strome podjazdy stały się problemem bo zrzucało mnie na luźnym kamienistym podłożu i ruszenie było niemożliwe bo rower staje dęba. Manetka i olbrzymia moc ultra powoduje, że mozna tym wjechać jak jest potrzeba wszędzie - np z szyndzielni na Klimczok na kreskę bez problemu - Max drive już nie daje rady - byliśmy na dwa rowery rower ma świetny osprzęt i nie trzeba z niczym już kombinować. Mam to co chciałem rower, ebika i Sunrona w jednym polecam
Ja długo szukałem idealnego roweru tzw fulla z Bafangiem na pokładzie. Mając do czynienia z Bosch i Shimano trafiłem na Bafanga Max Drive - ciągle go mam, żona dostała - silnik świetny ale ciagle mi czegoś brakowało. Postanowiłem poszukać roweru z topowym silnikiem Bafang Ultra Drive g510. Okazało się, że zachodni sąsiedzi robią na tym silniku typowe enduro na ramie karbonowej. Wybór padł na Exess e-180. Powiem wam, że ten rower zostawia w tyle wszystko co jest na rynku - silniki TQ są przy tym słabe. A geometra roweru jest idealna do wszystkiego jak dla mnie. Polecam wszystkim. Naprawde jest wart tej kasy którą kosztuje. Zakochałem się w tym rowerze. Możliwości w górach i na prostej są niesamowie. Na Max drive nie dało sie wszędzie podjechac dużo mocy jest to prawda ale mała prędkośc i duza kadencja powodowała iż strome podjazdy stały się problemem bo zrzucało mnie na luźnym kamienistym podłożu i ruszenie było niemożliwe bo rower staje dęba. Manetka i olbrzymia moc ultra powoduje, że mozna tym wjechać jak jest potrzeba wszędzie - np z szyndzielni na Klimczok na kreskę bez problemu - Max drive już nie daje rady - byliśmy na dwa rowery rower ma świetny osprzęt i nie trzeba z niczym już kombinować. Mam to co chciałem rower, ebika i Sunrona w jednym polecam
-
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
Witam
CZy kolega może podzielić się ustawieniami jakie ma w silniku?
Wiem że masz sterownik 2,2 kW jakie napięcie baterii?
CZy kolega może podzielić się ustawieniami jakie ma w silniku?
Wiem że masz sterownik 2,2 kW jakie napięcie baterii?
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
kolega zapomniał dodac ile jego cudo kosztuje..5k ..joro
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
Wszystkie rowery, jedna cena: e-rower górski HP-E180 kosztuje 5,890, - €. Rower elektryczny jest dostępny w kolorach „Pomarańczowo-Czarny” i „Pełny-Czarny”, w
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
2,2 KW maja w fazie testów, nie jest osiągalny jeszcze. Mają wersje testową i tylko u nich można tym pojeździć na razie.Tomasz1973 pisze: ↑22 wrz 2019, 20:36Witam
CZy kolega może podzielić się ustawieniami jakie ma w silniku?
Wiem że masz sterownik 2,2 kW jakie napięcie baterii?
ja nic nie podpinałem gdyż nie mam takiej potrzeby ab sprawdzić ustawienia. Nie nic chce mieszać bo jest gwarancja.
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
5890 to cena bazowa, można parę rzeczy dorzucić to kolejne 2 tys Ojro ( np. Amor manitu czy sztyca bezprzewodowa lub inna itp.)Tomasz1973 pisze: ↑23 wrz 2019, 9:44Wszystkie rowery, jedna cena: e-rower górski HP-E180 kosztuje 5,890, - €. Rower elektryczny jest dostępny w kolorach „Pomarańczowo-Czarny” i „Pełny-Czarny”, w
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
Dodam, że już są na etapie projektu ramy też karbon ale bateria zintegrowana, też na g510 - wprowadzenie jakieś 2 lata
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BAFANG - zintegrowany mid w rowerze ENDA E-SPADA sport
jestem w zamkniętej grupie FB posiadaczy gdzie właściciel Jurgen się bardzo udziela i wiem wszystko. na tej stronie Exess to jest mało informacji w sumie to ich nie mamczarny1980 pisze: ↑25 wrz 2019, 10:36Dodam, że już są na etapie projektu ramy też karbon ale bateria zintegrowana, też na g510 - wprowadzenie jakieś 2 lata