Tak, w jednym wkładzie masz jedną miskę z wkładem lewym i prawym.
Nie pamiętam teraz, zasada jest taka że musisz tak mieć dobrane gwinty aby pracowały na dokręcanie. Obie miski można przekręcić tak aby dobrać pracę gwintu na dokręcanie. Jak pisałem mając części w rekach łatwiej to zrozumieć niż wytłumaczyć obrazowo.
Do korby. Dla ułatwienia możesz pomysleć o https://magma.sklep.pl/product-pol-1143 ... utera.html na to musisz zrobić adapter blatów i wtedy całość nakręcić na korbę. Przeczytaj mój opis budowy, tam jest wszystko opisane.
Przykręca, dokładnie jak piszesz. Jeden do pedałowania drugi pod silnik
Nie, po to masz 2 wolnobiegi. Co to daje:
1. jedziesz na nogach, silnik stoi w miejscu.
2. Jedziesz na silniku, ramiona korby stoją w miejscu.
3. Jedziesz na silniku i pedałujesz - oba wolnobiegi są wtedy posprzęgane.
Jak byś nie miał wolnobiegów to obroty korby spowodowane pracą silnika w najgorszym przypadku mogły by połamać stopy. Zobacz co to jest ostre koło to zrozumiesz o co chodzi.
To jest całkiem nie istotne, istotna jest szerokość suportu. Przykładowo w rowerze z suportem o długości 120mm aby założyć miga potrzebowałem suportu w okolicach 138mm.
Całej masy, jak nie jesteś cierpliwy to rzucisz to w pierony Tak to jest jak się robi napęd od podstaw. Będzie trzeba - ustawić osiowość silnika, osiowość zębatek, zrobić dobry napinacz łańcucha etc.
Dla fata jest szansa że fabryczna może okazać się wystarczająca ale głowy nie daję, trzeba zbudować i pomierzyć.