Tsdz2 - przebiegi.
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49
Tsdz2 - przebiegi.
Panowie i Panie może zrobimy jakąś listę bez serwisowych przebiegów na TSDZ2?
Bardzo jestem ciekawy ile km zrobiliście na swoich bez zaglądania do środka.
Ja na razie mam niewiele to się nie wypowiadam
Bardzo jestem ciekawy ile km zrobiliście na swoich bez zaglądania do środka.
Ja na razie mam niewiele to się nie wypowiadam
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Jak dobije do 1000 bezawaryjnie, to się odezwę, puki co śmieszne 210km.
Myślę, że w tym silniku znacznie poprawiło by żywotność skasowanie luzów na osi/łożyskach + dobre łożysko jednokierunkowe ze sprzęgłem. Ewentualnie uszczelnienie, żeby syf sięnie dostawał i mosiężna zębatka.
Myślę, że w tym silniku znacznie poprawiło by żywotność skasowanie luzów na osi/łożyskach + dobre łożysko jednokierunkowe ze sprzęgłem. Ewentualnie uszczelnienie, żeby syf sięnie dostawał i mosiężna zębatka.
tsdz2 w miejskim turladle.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
tuning na pewno + termopady , ale zębatka nylonowa robi za bezpiecznik ścinowy ...redwater pisze: ↑18 cze 2020, 11:49Jak dobije do 1000 bezawaryjnie, to się odezwę, puki co śmieszne 210km.
Myślę, że w tym silniku znacznie poprawiło by żywotność skasowanie luzów na osi/łożyskach + dobre łożysko jednokierunkowe ze sprzęgłem. Ewentualnie uszczelnienie, żeby syf sięnie dostawał i mosiężna zębatka.
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Przy oprogramowaniu OS niebieska zębatka jest bezpieczna, mam tylko zastrzeżenia co do jakości zastosowanych łożysk. Poza tym sadzę że przy normalnej eksploatacji bez szaleństw to napęd wytrzyma podobnie do Bafanga.
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 wrz 2018, 19:10
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Ja osobiscie mam 450 km.
Spasowane łożyska, OS, seryjny nylon (jeden mam w zapasie)
Spotkałem ostatnio w parku człowieka który rozwozi pizze rowerem z tym napędem. Miał przebieg lekko ponad 5 tysięcy.. I nic nie robił do tej pory z silnikiem.
Spasowane łożyska, OS, seryjny nylon (jeden mam w zapasie)
Spotkałem ostatnio w parku człowieka który rozwozi pizze rowerem z tym napędem. Miał przebieg lekko ponad 5 tysięcy.. I nic nie robił do tej pory z silnikiem.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2020, 15:53 przez Pawel.1000w, łącznie zmieniany 1 raz.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
-
- Forumowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 10 cze 2020, 14:10
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Nie straszcie mnie z eprzeglad co 1k km, bo ja mam rower od niecalych dwoch tygodni i juz prawie 300 nabite. Wakacje ida to 2 tysie chcialbym zeby pekly, ale troche lipa jak w polowie bede musial go rozbierac i serwisowac. wolalem to zrobic na koniec sezonu na jesien
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Używaj z głową tzn start na miękkim biegu i jazda bez nadmiernego obciążania i raczej nie masz się oco martwić. Możesz ewentualnie zmniejszyć Max prąd do 12aszalonyfacet pisze: ↑24 cze 2020, 22:19Nie straszcie mnie z eprzeglad co 1k km, bo ja mam rower od niecalych dwoch tygodni i juz prawie 300 nabite. Wakacje ida to 2 tysie chcialbym zeby pekly, ale troche lipa jak w polowie bede musial go rozbierac i serwisowac. wolalem to zrobic na koniec sezonu na jesien
-
- Forumowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 10 cze 2020, 14:10
Re: Tsdz2 - przebiegi.
ale max prad nie tylko zabezpieczy mnie przed awaria, ale i ograniczy max predkosc tak? czy ten silnik przy wysokiej kadencji nigdy nie podaje powyzej 12 A i duzo pradu bierze tylko na mocne wzniesienia. jesli tak to mialoby to senspxl666 pisze: ↑24 cze 2020, 22:44Używaj z głową tzn start na miękkim biegu i jazda bez nadmiernego obciążania i raczej nie masz się oco martwić. Możesz ewentualnie zmniejszyć Max prąd do 12aszalonyfacet pisze: ↑24 cze 2020, 22:19Nie straszcie mnie z eprzeglad co 1k km, bo ja mam rower od niecalych dwoch tygodni i juz prawie 300 nabite. Wakacje ida to 2 tysie chcialbym zeby pekly, ale troche lipa jak w polowie bede musial go rozbierac i serwisowac. wolalem to zrobic na koniec sezonu na jesien
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Oczywiście że zmniejszenie prądu zmniejszy również prędkość maksymalną, bo silnik generuje mniejszą moc. Przy szybkiej jeździe, i dużym przełożeniu (5X i więcej), silnik będzie podawał podobną moc co podczas stromego podjazdu. Jak na razie i w MID'ach nie ma "Perpetum mobile", i działają prawa fizyki.szalonyfacet pisze: ↑24 cze 2020, 22:51..... ale max prad nie tylko zabezpieczy mnie przed awaria, ale i ograniczy max predkosc tak? czy ten silnik przy wysokiej kadencji nigdy nie podaje powyzej 12 A i duzo pradu bierze tylko na mocne wzniesienia. jesli tak to mialoby to sens
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Tak ale skoro kolega się boi to zmniejszenie mocy to najprostszy zabieg...ew. jazda na najniższym dostępnym stopniu wspomagania
-
- Forumowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 10 cze 2020, 14:10
Re: Tsdz2 - przebiegi.
zle mnei zrozumiales. ja wiem ze wiekszy prad znaczy wieksza moc a to oznacza wieksza sila lub wieksza predkosc jesli opor mneijszy to normalne. Tylko jakby sprawdzic rozklad natezenia pradu to wyszloby ze pod gorke tensometr wykrywa sile 150Nm na pedale i da 18A na silnik zeby to wspomoc, podczas gdy jadac szybko na asfalcie nawet na wysokim przelozeniu i wysokiej kadencji nie dasz rady docisnac pedal z sil 150Nm bo kadencja bedzie za wysoka i silnik wtedy obliczy ze potrzeba 10-12A prad do wspomagania. I wtedy twoje ustawienie ma sens bo na wysokiej gorce mi odetnie prad ale wciaz bede mial max na prostym asfalcie. czyli i wilk syty i owca cala. Ale do tego trzeba pomiarow ktorych ja nie widzialaem, a sadzilem ze ty widziales i mozes zmnie utwierdzic ze z doswiadczenia wiesz ze odciecie na poziomie 15A zabezpiecza przed stroma gorka, wciaz dajac ci wystarczajaco mocy na prostej:)tkoko pisze: ↑25 cze 2020, 6:51Oczywiście że zmniejszenie prądu zmniejszy również prędkość maksymalną, bo silnik generuje mniejszą moc. Przy szybkiej jeździe, i dużym przełożeniu (5X i więcej), silnik będzie podawał podobną moc co podczas stromego podjazdu. Jak na razie i w MID'ach nie ma "Perpetum mobile", i działają prawa fizyki.szalonyfacet pisze: ↑24 cze 2020, 22:51..... ale max prad nie tylko zabezpieczy mnie przed awaria, ale i ograniczy max predkosc tak? czy ten silnik przy wysokiej kadencji nigdy nie podaje powyzej 12 A i duzo pradu bierze tylko na mocne wzniesienia. jesli tak to mialoby to sens
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Tyle tylko że przy przełożeniu powyżej 5X dla koła 26 - 28", zmniejszy się kadencja na korbie, co skutkuje większym prądem, oraz automatycznie zwiększy się nacisk, a tym samym jeszcze większy prąd. W innym wątku opisywałeś spostrzeżenia z użycia zębatki 50T. Jaki jest prąd przy prędkości 43 km/godz dla zębatki 42T i 50T, możesz łatwo sprawdzić i porównać.szalonyfacet pisze: ↑25 cze 2020, 10:15....... Tylko jakby sprawdzic rozklad natezenia pradu to wyszloby ze pod gorke tensometr wykrywa sile 150Nm na pedale i da 18A na silnik zeby to wspomoc, podczas gdy jadac szybko na asfalcie nawet na wysokim przelozeniu i wysokiej kadencji nie dasz rady docisnac pedal z sil 150Nm bo kadencja bedzie za wysoka i silnik wtedy obliczy ze potrzeba 10-12A prad do wspomagania. I wtedy twoje ustawienie ma sens bo na wysokiej gorce mi odetnie prad ale wciaz bede mial max na prostym asfalcie. czyli i wilk syty i owca cala. .....
-
- Forumowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 10 cze 2020, 14:10
Re: Tsdz2 - przebiegi.
chyba sie znowu rozmijamy bo prad jest zalezny od sily nacisku bezposrednio a nie od predkosci. mozna leciec 43km/h pod gorke z pradem 18A albo 43km/h z gorki wogole z wylaczonym silnikiem. Tu jets tensometr wiec doskonale wiesz ze prad wynika z sily nacisku a nie repdkosci. cozywiscie masz racje ze wieksza korba to inne przelozenie ktore spowoduje podniesienie wykresu sily nacisku bo duzo czesciej dojdzie do sytuacji gdzie musisz mocno depnac w pedaly. ale ja koncze bo uciekamy od glownego watku. takie dyskusje mozna toczyc przy piwie
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Ja piszę o próbie w dokładnie tym samym terenie, w tych samych warunkach, tym samym rowerem. Jedyna różnica to;szalonyfacet pisze: ↑25 cze 2020, 13:10chyba sie znowu rozmijamy bo prad jest zalezny od sily nacisku bezposrednio a nie od predkosci. mozna leciec 43km/h pod gorke z pradem 18A albo 43km/h z gorki wogole z wylaczonym silnikiem. ......
- pierwsza próba z korbą 42T z ustabilizowaną prędkością na np. 40 km/godz, zmierzyć prąd.
- druga próba z korbą 50T z ustabilizowaną tą samą prędkością, zmierzyć prąd.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Przy powrocie do domu z pracy sprawdzę ile RPM kręci silnik na 8 biegu z blatem 52z, przy 40 km/h, to Wam napiszę. Bo chyba chodzi o obroty silnika, czy są optymalne.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Tu chodzi o różnicę w prądzie PRZY TEJ SAMEJ PRĘDKOŚCI PRZELOTOWEJ np 40 km/godz, między blatem np. 52T, a "typowym" 42T. Z tego co pamiętam masz podwójny blat, więc chodzi o porównanie prądu/mocy ( zależy co pokazuje wyświetlacz) przy obu blatach i tej samej prędkości (zmieniasz tylko przedni blat).
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Ja mam pojedynczy, wcześniej miałem 42, teraz 52. Wcześniej 40 to były stany górne predkości, kadencja wysoka. Teraz 40 bez problemu się osiąga.tkoko pisze: ↑25 cze 2020, 14:04Tu chodzi o różnicę w prądzie PRZY TEJ SAMEJ PRĘDKOŚCI PRZELOTOWEJ np 40 km/godz, między blatem np. 52T, a "typowym" 42T. Z tego co pamiętam masz podwójny blat, więc chodzi o porównanie prądu/mocy ( zależy co pokazuje wyświetlacz) przy obu blatach i tej samej prędkości (zmieniasz tylko przedni blat).
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
To wiem, tyle że szlonyfacet chce "sprawdzonych pomiarów." Ja co prawda mam takie pomiary, ale z Yoch'a, a nie z TSDZ2, stąd wiem że i w TSDZ2 będzie podobnie, ale to musi sprawdzić ktoś kto w TSDZ2 ma obie zębatki.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Przy 40km/h na 7 i na 8 biegu szlo ok 14A, tylko na 7 trzeba szybciej pedalować . Max dzis robiony to 48,5km/h.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2020, 16:38 przez redwater, łącznie zmieniany 1 raz.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Podaj jakie zębatki masz na 7 i 8, przecież bardzo łatwo "zasymulować" przełożenie z 42T z odpowiednio dużą zębatką z tyłu.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
To jest nexus8 z zębatką 19, koło 28" (opona 45-622)
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Przełożenia nexus8:
1 : 0.527
2 : 0.644
3 : 0.748
4 : 0.851
5 : 1.0
6 : 1.223
7 : 1.419
8 : 1.615
1 : 0.527
2 : 0.644
3 : 0.748
4 : 0.851
5 : 1.0
6 : 1.223
7 : 1.419
8 : 1.615
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Jeżeli możesz to zmierz pobór prądu/moc i RPM korby na siódmym i piątym biegu.
Z obliczeń mam że na siódmym biegu, 40 km/godz będzie przy 75 RPM korby, a na piątym biegu będzie przy 100 RPM korby. Prąd przy siódmym biegu już podawałeś (14A), przy piątym biegu obstawiam z 2 - 4A
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Ponad 4000km bez serwisu oprócz zmielonego nylonu przy 2500 ale to ze względu na wkręconą gałąz w szprychy. Teraz zaczyna coś trzeszczeć i trzeba będzie rozkręcić i zobaczyć. Pozatym chodzi jak ta lala. A i od poczatku jezdze na Open Source lcd3.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
OK dzis sprawdze przy powrocie do domu.tkoko pisze: ↑25 cze 2020, 21:59Jeżeli możesz to zmierz pobór prądu/moc i RPM korby na siódmym i piątym biegu.
Z obliczeń mam że na siódmym biegu, 40 km/godz będzie przy 75 RPM korby, a na piątym biegu będzie przy 100 RPM korby. Prąd przy siódmym biegu już podawałeś (14A), przy piątym biegu obstawiam z 2 - 4A
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
No więc tak: Test zrobiony, ten sam stopień wspomagania co wcześniej, 40 km/h bieg 5 (myślałem że nogi pogubię), jedynie teren wczoraj delikatne wzniesienie, dziś płasko. Wyszło 11-11,5 amper. Czyli mniej, ale nie wiem czy nie ma błedu że wtedy było lekko pod górkę. Ale to nic, zrobiłem też test stopień wspomagania 7 czyli to co na korbe to samo dodaje silnik, predkosc 25 km/h i teraz zaskoczenie lekkie, bo na 5 biegu i na 7 tyle samo szło prądu, czyli 2-2,5 A.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Z tymi 11A na piątym biegu, przy 100 RPM korby, jestem trochę zaskoczony, ale stąd wniosek że oprogramowanie ma bardzo duże możliwości konfiguracji.redwater pisze: ↑26 cze 2020, 17:37No więc tak: Test zrobiony, ten sam stopień wspomagania co wcześniej, 40 km/h bieg 5 (myślałem że nogi pogubię), jedynie teren wczoraj delikatne wzniesienie, dziś płasko. Wyszło 11-11,5 amper. Czyli mniej, ale nie wiem czy nie ma błedu że wtedy było lekko pod górkę. Ale to nic, zrobiłem też test stopień wspomagania 7 czyli to co na korbe to samo dodaje silnik, predkosc 25 km/h i teraz zaskoczenie lekkie, bo na 5 biegu i na 7 tyle samo szło prądu, czyli 2-2,5 A.
Co do stopnia wspomagania 7, czyli jednakowej mocy z nóg i silnika, to świadczy tylko o prawidłowym działaniu tego wspomagania. Skoro prędkość dla biegu piątego i siódmego była ta sama (25 km/godz), to i sumaryczna moc musi być ta sama. Zmienia się tylko RPM korby dla obu biegów.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Nowe oprogramowanie wspomaga do kadencji 120, wcześniej na 90 się kończyło wspomagnie.tkoko pisze: ↑26 cze 2020, 22:04Z tymi 11A na piątym biegu, przy 100 RPM korby, jestem trochę zaskoczony, ale stąd wniosek że oprogramowanie ma bardzo duże możliwości konfiguracji.redwater pisze: ↑26 cze 2020, 17:37No więc tak: Test zrobiony, ten sam stopień wspomagania co wcześniej, 40 km/h bieg 5 (myślałem że nogi pogubię), jedynie teren wczoraj delikatne wzniesienie, dziś płasko. Wyszło 11-11,5 amper. Czyli mniej, ale nie wiem czy nie ma błedu że wtedy było lekko pod górkę. Ale to nic, zrobiłem też test stopień wspomagania 7 czyli to co na korbe to samo dodaje silnik, predkosc 25 km/h i teraz zaskoczenie lekkie, bo na 5 biegu i na 7 tyle samo szło prądu, czyli 2-2,5 A.
Co do stopnia wspomagania 7, czyli jednakowej mocy z nóg i silnika, to świadczy tylko o prawidłowym działaniu tego wspomagania. Skoro prędkość dla biegu piątego i siódmego była ta sama (25 km/godz), to i sumaryczna moc musi być ta sama. Zmienia się tylko RPM korby dla obu biegów.
ps. dziś osiągnąłem 50km/h
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Tsdz2 - przebiegi.
To wiem, tylko że na piątym biegu przy RPM korby 120, masz wspomaganie do max 45km/godz. tylko że wówczas silnik osiąga swoje maksymalne obroty "na luzie", i wówczas prąd silników ~0.5kW, to 0.5 - 1A. Tak więc przy ~90 % maksymalnych obrotów silnika (przy 40 km/godz), nominalnie prąd powinien być mniejszy niż te 11A z Twojego pomiaru.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: Tsdz2 - przebiegi.
Mój rower to kloc ciężki ok 33 kg.tkoko pisze: ↑27 cze 2020, 14:31To wiem, tylko że na piątym biegu przy RPM korby 120, masz wspomaganie do max 45km/godz. tylko że wówczas silnik osiąga swoje maksymalne obroty "na luzie", i wówczas prąd silników ~0.5kW, to 0.5 - 1A. Tak więc przy ~90 % maksymalnych obrotów silnika (przy 40 km/godz), nominalnie prąd powinien być mniejszy niż te 11A z Twojego pomiaru.
tsdz2 w miejskim turladle.
- Zmachany
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 lip 2019, 22:02
- Lokalizacja: Kraków/Zamość
Re: Tsdz2 - przebiegi.
820 km z czego 602km na OS. Ostatnie 50km to jakieś podejrzane nieregularne pykanie przy naciskach pedałami (coś ala naciągnięty kawałek materiału po puszczeniu uderzający w coś innego, może pękł czujnik nacisku? Chociaż wszystko działa prawidłowo...)
Zauważone dopiero po dokręceniu korb na większe ramie niż sam imbus. 800 km na korbach przykręconych na połowę dostępnego gwintu to wyczyn
Tak to żyłbym w błogiej nieświadomości...
Zauważone dopiero po dokręceniu korb na większe ramie niż sam imbus. 800 km na korbach przykręconych na połowę dostępnego gwintu to wyczyn
Tak to żyłbym w błogiej nieświadomości...
Merida Matts Miami, TSDZ2 48V
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 kwie 2020, 18:53
Re: Tsdz2 - przebiegi.
A już miałem napisać że póki co 500 km bezawaryjnie. Nieaktualne niebieska zebatka napewno,czekam na cześć na wymianę. Ale mam wrażenie że os silnika straciła nieco swoją osiowosc. Wczesniej brak objawów, chyba że przeskakiwanie które wiazalem z wymianą łańcucha miało związek z zebatką. Zęatka jest całkiem mocna mimo wszytko bo najpierw pękła blokada obrotu. Wszystko stało się na starcie ze stopu pod górę, gdy dodatkowo rower nieco się staczał, po przypadkowym naciśnięciu manetki.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
- Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 22 cze 2020, 20:32
- Lokalizacja: Rabka
Re: Tsdz2 - przebiegi.
1000 km. OSF, LCD3, bez manetki. Póki co bez awarii. OSF bardzo fajnie dozuje moc przy starcie i oszczędza nylon. Do niedawna miałem porównanie z TSDZ2 mojej żony na oryginalnym sofcie, który ostro wyrywał od samego startu. Teraz już też ma wgrany OSF, tylko że pod VLCD5. U siebie mam czujnik temperatury i modyfikację odprowadzania ciepła. Dużo jeżdżę po górach i nie ma opcji, żeby przegrzać napęd. Nieraz brałem gości na szlaku z kilkukrotnie mocniejszymi hubami, którzy co chwilę robili odpoczynek na ostygnięcie Ma wady, jest dość głośny i ma luzy na osi jak u wszystkich, ale idzie się przyzwyczaić. Nigdy mnie nie zawiódł w trasie i daje dużo frajdy z jazdy. Zobaczymy jak dalej. W sumie chyba nie chciałbym innego