Witam. Panowie czy jest ktoś z was kto używa tego silnika? Macie jakieś doswiadczenia z tym midem? planuje zakup jego i założeniu do ramy falcon v2 slim. I na zebatkach i łańcuchu od moto dospawanych do koła z ? Czy to dobry pomysł? https://gmoto.pl/zebatka-przod-tyl-lanc ... 77289.html
Ten łańcuch jest Japońskiej produkcji dodatkowo wzmocniony. Czy macie jakieś inne lepsze pomysły? Za Rady będę bardzo wdzięczny.
Cyc motor 5kw mid
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 22 lut 2018, 11:59
- equid
- Forumowicz
- Posty: 783
- Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
- Lokalizacja: zory
Re: Cyc motor 5kw mid
To jnie j est zbyt dobry pomysł, zmarnujesz potencjał tym silnikiem, te 5kw realnie bedzie pewnie jechac jak 2,5, to jest dobre do lekkiego przerobionego roweru a nie do ciężkiego customa. Po zatym najpewniej zjesz zeby jak co chwile bedzie Ci sie przegrzewał jesli planujesz tym jedzic w terenie. Jak chcesz robic prawilnego mida to chyba aktualnie najlepiej na silniku QS138
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Cyc motor 5kw mid
Mam go ale od niedawana i przez baterię 52V ustawiony max na 1500W, zamiast na 5000W. Na tym forum nie pytaj za mało użytkowników, a wypowiedzi osób które nie miały z nim odczynienia nie mają sensu... Ja osobiście mam Mxusa 3K z Sabkiem, 3 MIDy TSDZ2, jeździłem na Bafangu, ostatnio miałem drobny incydent z SURRON. Dla mnie CYC miażdży Mxusa 3K tym że możesz żyłować go pod pionową górę i zaraz Ci go nie odetnie bo się przegrzał, ale ja jeżdżę dużo w górach. Co do HUBa to wszystko super ale bezwładność takiej masy gdzie masz ponad 10kg nieamortyzowanej masy w kole dla mnie była tragedia, najbardzej na ostrych zjazdach w lesie / górach gdzie na wystającym głazie / korzeniu wybija Ci tylne koło mega do góry, zamiast mieć przyjemność z jazdy w głowie masz myśl rama wytrzyma taki strzał? Koło się nie rozwali (zapomnij o oponie rowerowej snejk za snejkiem). HUB jest spoko jeśli chodzi o brak awarii ale jeśli fizyki nie oszukasz tak ogromna masa nieamortyzowana dla mnie zdyskwalifikowała ten typ silnika, a gwóźdź do trumny przegrzewanie się przez pionowe długi podjazdy... Najlepiej dołącz do grupy CYC Motor Owner Group masz tam ponad 800 użytkowników od nich się wszystkiego dowiesz. Myślę że rama falcowa v2 + CYC to będzie ogień. Jedyne co musisz to użyć naprawdę grubego łańcucha, ale przy singlu nie będzie to problemem.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- tas
- Administrator
- Posty: 3003
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Cyc motor 5kw mid
czy rama wytrzyma strzal w nie amortyzowane kolo? czy oby na pewno masz tego mxusa?annkaa pisze: ↑11 cze 2020, 22:13Co do HUBa to wszystko super ale bezwładność takiej masy gdzie masz ponad 10kg nieamortyzowanej masy w kole dla mnie była tragedia, najbardzej na ostrych zjazdach w lesie / górach gdzie na wystającym głazie / korzeniu wybija Ci tylne koło mega do góry, zamiast mieć przyjemność z jazdy w głowie masz myśl rama wytrzyma taki strzał?
wybija Ci "mega do gory" kolo na kamieniach? dopuszczasz choc najmniejszy cien szansy, ze powodem takiego czegos moze byc problem z amortyzacja w Twoim rowerze?
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- 2kola
- Forumowicz
- Posty: 278
- Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56
Re: Cyc motor 5kw mid
Jakieś porównanie CYC do TSDZ2?
Moc to wiadomo, że CYC lepszy ale jak wygląda porównanie płynności i zakres kadencji wspomagania?