Cz widzieliście takie cudo? Nowy pomysł na przeniesienie napędu na tylne koło - bez użycia łańcucha/paska.
https://bimotal.com/elevate
Napęd z silnika zamontowanego koło zacisku tylnej tarczówki ma być przenoszony na zębatkę połączoną z tarczą hamulca.
Masa 2 funty, moc 750W
Moment 50Nm ciągły i 100Nm w piku
Cena w preorderze 1950,00USD
Dostawy od początku 2021 roku
Zastanawiam się, czy rozgrzana tarcza nie będzie negatywnie wpływać na połączoną z nią zębatkę.
Poza tym zębatka na tarczy i zębatka przy silniku chyba ciągle będą kręcić silnikiem?
BIMOTAL
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 wrz 2020, 18:46
Re: BIMOTAL
Cena rzeczywiście trochę z kosmosu.
Ale na tym etapie jest ważne aby określić czy taki układ w ogóle ma sens.
Ale na tym etapie jest ważne aby określić czy taki układ w ogóle ma sens.
-
- Forumowicz
- Posty: 5053
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BIMOTAL
Jak klient lubi harmider przekładni zębatej i podzwaniającej przy tym tarczy ham. to może ... . Plusem względnie niska masa.
warsztatmotocykli.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 gru 2019, 12:10
Re: BIMOTAL
Krecic sie bedzie caly czas - duza zebatka zintegrowana jest z tarcza. Temat ciekawy ale wylacznie na asfalty, nawet na szutrach za duze ryzyko ze piach czy nawet maly kamyk dostanie sie miedzy zebatki, i bedzie po zabawie