Cześć,
szukam informacji o obrotach nominalnych tego mida (obroty trybu z przodu na minutę) w przypadku natywnego oprogramowania w zależności od napięcia (36V vs 48V). Oczywiście mam tu na myśli maksymalne obroty przy których silnik wspomaga, a po przekroczeniu których przestaje wspomagać. Czy ktoś może ma wiedzę na ten temat i mógłby się podzielić?
Pozdrawiam.
TSDZ2 36V vs 48V obroty
-
- Forumowicz
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 lis 2021, 11:09
Re: TSDZ2 36V vs 48V obroty
W obu przypadkach tyle samo. Oba silniki mają maksymalne obroty 4000 obr/min, co przy przełożeniu wewnętrznym licząc po ilości zębów wszystkich przełożeń (od silnika począwszy): 41,4 co w daje 96,6 obr/min (4000/41,4). Teoretycznie.
Tu nie ma prostej zależności: wyższe napięcie -> wyższa prędkość silnika. Sterownik silnika dba o to, żeby silnik uzyskiwał odpowiednie obroty. Na OSF można podnieść maksymalne obroty silnika o ok. 1 tys. poprzez osłabienie pola o 25% co da w efekcie 120 obr/min na korbie (kosztem osłabienia o 25% mocy silnika). Jednak to nie dotyczy oprogramowania fabrycznego.
Tu nie ma prostej zależności: wyższe napięcie -> wyższa prędkość silnika. Sterownik silnika dba o to, żeby silnik uzyskiwał odpowiednie obroty. Na OSF można podnieść maksymalne obroty silnika o ok. 1 tys. poprzez osłabienie pola o 25% co da w efekcie 120 obr/min na korbie (kosztem osłabienia o 25% mocy silnika). Jednak to nie dotyczy oprogramowania fabrycznego.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 kwie 2022, 13:01
Re: TSDZ2 36V vs 48V obroty
Po pierwsze chciałbym się przywitać.
I teraz pytanie laika, czy zakupiony napęd TSDZ2 na 48V do się przeprogramować na 36V? (mam taki akumulator z odzysku, ale błędnie zamówiłem napęd 48V, panel vlcd5).
I teraz pytanie laika, czy zakupiony napęd TSDZ2 na 48V do się przeprogramować na 36V? (mam taki akumulator z odzysku, ale błędnie zamówiłem napęd 48V, panel vlcd5).
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 kwie 2022, 13:01