Rama KOBA SENTIERO

Dział z częściami rowerowymi - ramy, amortyzatory, hamulce itp
ODPOWIEDZ
wladek312
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34

Rama KOBA SENTIERO

Post autor: wladek312 »

Witam
Powoli rozglądam się za niedrogą ramą amortyzowaną z dużym trójkątem w który bym zmieścił mój pakiet 16s6p w kształcie trójkąta, sterownik i przetwornice. Na allegro znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/nowa-rama-26-koba-se ... 95766.html co myślicie o tylnym trójkącie? wytrzyma chwilowo 3KW? trochę mnie martwi płytkie wycięcie na oś :roll:
Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1322
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: Koba Sentiero

Post autor: Yasiu77 »

Też temat przerabiam bo mam mxusa 3kw w giant nrs2 i rama jest wg mnie za słaba do tego silnika nawet na 3kW a mogę dać 4kw.
Nie znam się na ramach i dla bezpieczeństwa kupuję cały rower kona stinky.
Teraz żałuję wcześniejszej decyzji zakupu ns2 no ale się nie znałem( w sumie dalej się nie znam ) i zaoszczędziłem z pięć stówek co przy ogólnej elektryfikacji jest małą kwotą.
Może też szukaj ramy do dh/fr i będziesz miał komfort psychiczny i fizyczny? I z czego będzie ten pakiet co wytrzyma 45A z 6p? jakie ogniwa tam planujesz?

do czegoś takiego chcę dążyć tylko z ciut większa mocą https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=7556
wladek312
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34

Re: Rama KOBA SENTIERO

Post autor: wladek312 »

Dzięki za odpowiedź, pakiet jest z roweru na którym cały czas jeżdżę, jest na ogniwach Sanyo ga. Wiem że praktycznie 30A ciągłego dla tego pakietu to max(aktualnie sterownik 25a) ale 45a to będzie tylko chwilowo i mam nadzieję że da radę bo nie chce co rok zmieniać pakietu. Może i masz rację z tą ramą i lepiej dopłacić kilka stówek żeby mieć spokój na lata.
Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
janukar
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 17 cze 2018, 16:03
Lokalizacja: Bydgoszcz