Cześć, czy mogę prosić o dokładny model tej prowadnicy na łańcuch i jak ją przykręciłeś do wachacza. Bardzo potrzebuje takiego patentu gdyż łańcuch mi spada na wertepach.
Ręce opadają.
Wkleiłem zdjęcie w wątku. Trzeba wpisać w google "prowadnica łańcucha", zakładka GRAFIKA i szukać po wyglądzie takiej samej. PROWADNICA ŁAŃCUCHA W GOOGLE - GRAFIKA
A wiecie, że Tas nie dostał ramy Falcon od Pana Sebastiana, tylko kupił i to bez zniżki...
Nie to żebym się czepiał, ale chociaż po kosztach powinien Tas dostać tą ramę. Trochę takie przykre, bo gdyby nie Tas na bank rama Falcon by się nie sprzedawała w takich ilościach. Pewnie Pan Sebastian jakoś Tasowi się teraz odwdzięcza...
Jak jeździłem Krossem Level A2, A4, A6 na elektryku to Kross mi nie płacił
Tas, jak zwykle - urodzony dyplomata
Teraz Cykonebike powinien dać Ci chociaż ramę do testów ( tą nad którą pracują obecnie ). Przetestował byś porzednie i potem powiedział ludkom czy jest dobra
pastek zatem bardzo dziekuje za ten pomysł, jakby ktos szukał to taki gadżet w dobrej cenie 30zł mozna znaleźc na centrumrowerowe.pl/gorna-klatka-do-napinaczy-dartmoor-trail-one-trail-two-pd16268
Wszystkie 3 blaty. Zapomniałem ściągnąć. Jak przypasowywałem, za mocno nabiłem korbę i nie mogłem zdjąć. Nie mam ściągacza, więc tak zostało.
Co do suportu to nie wiem, dostałem razem z ramą.
Ja juz wymieniałem suporty ze cztery razy przez 2tys km. Łożyska idą jak ta lala, w sumie to dziwne bo suporty na kwadrat sa najtrwalsze bo mają duże łożyska i na zwykłym rowerze jeździłem na takim suporcie trzy lata. Dlaczego w tej ramie tak szybko padają suporty nie wiem
Wszystkie 3 blaty. Zapomniałem ściągnąć. Jak przypasowywałem, za mocno nabiłem korbę i nie mogłem zdjąć. Nie mam ściągacza, więc tak zostało.
Co do suportu to nie wiem, dostałem razem z ramą.
Jak nie masz ściągacza to odkręcasz śruby dociskające i pedałujesz, dociskasz pedały czy nawet skaczesz po nich i samo powinno odpaść Sprawdzone O ile nie jest przyrdzewiałe na amen ale jak widać nie
TomaS pisze: ↑
Ja juz wymieniałem suporty ze cztery razy przez 2tys km. Łożyska idą jak ta lala, w sumie to dziwne bo suporty na kwadrat sa najtrwalsze bo mają duże łożyska i na zwykłym rowerze jeździłem na takim suporcie trzy lata. Dlaczego w tej ramie tak szybko padają suporty nie wiem
Mi za to pedały szybko zaczynają cykać... nie ważne czy za 50 czy 150 po kilku jazdach już cykają
TomaS pisze: ↑
Ja juz wymieniałem suporty ze cztery razy przez 2tys km. Łożyska idą jak ta lala, w sumie to dziwne bo suporty na kwadrat sa najtrwalsze bo mają duże łożyska i na zwykłym rowerze jeździłem na takim suporcie trzy lata. Dlaczego w tej ramie tak szybko padają suporty nie wiem
Mi za to pedały szybko zaczynają cykać... nie ważne czy za 50 czy 150 po kilku jazdach już cykają
A te za 150zł to rozumiem na łożyskach maszynowych ? Dziwa się dzieję. Przecież na elektrykach dużo mniej eksploatujemy napęd mechaniczny roweru
U mnie ''pedały dostają w dupe'' przez jazdę w górach przez zahaczanie o jakieś kamienie i inne wystajace rzeczy. Nigdy nie dostały bezpośrednio, ale nie kręcą się tak plynnie.
Chociaż cały czas mam takie same od poczatku.
Druga sprawa to krzywe korby, ale to przez wywrotki ludkow co myślą że to ''rowerek''.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji viewtopic.php?f=30&t=399
To że nie kręcą sie płynnie to pół biedy, najgorsze są dźwięki jakie wydają przy tym Ja nie szaleje po górach a ciągle mi coś pada z napędu, tylko za kieszeń się trzymać ehh. Jakieś zakupy grupowe / hurtowe z chin na pedały i suporty ? :D
Panowie,a pomyśleliście,że pedały traktujecie jak podnóżki w moto enduro i podczas jazdy w terenie po prostu stoicie na pedałach? Taka awaryjność nie bierze się z nikąd/suporty i pedały/.Waga Falkona też ma znaczenie,gdy pedałujemy.
No właśnie innego wytłumaczenia chyba nie ma na te awarie jak duża waga Falcona mimo "udawania" że się pedałuje. Dodatkowo ja ważę 93kg to razem tworzy dużą masę jak na taki suport i pedały (tym bardziej z niższej półki cenowej).
Może warto wrzucić polecane modele pedały które dają radę i są polecane bo suporty to tu nie ma wyboru na ośkę 133mm. Teraz plus dla ramy Vector i chińskiego Enduro gdzie poszli we własną ośkę do korby na swoich łożyskach zamiast fabryczne dziadostwo co pada po pierwszej wycieczce.
Jeżeli oś suportu jest na łożyskach maszynowych ,nie widzę problemu,aby wymienić same łożyska na mocniejsze.Po co kupować bez przerwy nowe kpl.
Nowy suport 133mm kosztował mnie 11zł (kupiłem trzy na zapas), ....ale myślisz że łożyska tam zamontowane będą dużo gorsze pod względem trwałości (przy tych samych obciążeniach) od droższych SKF-ów ? Może to jest myśl i warto spróbować.
To samo kupić dobre pedały na łożyskach maszynowych i tylko te łożyska zmieniać.
Pedały tylko na maszynowych-unikać odlewów/przeważnie alu typu znal/Wybierać raczej te wykonane metodą CNC .Łożyska oczywiście opłaca się wtedy wymieniać.
Mam bardzo ciekawy, nowatorski sposób na zabezpieczenie i smarowanie łańcucha, goleni amortyzatora, damper, manetki, stacyjki i innych mechaniczno-elektryczno-hydraulicznych część w elektryku. Sposób czysty i trwały, bardzo dobrze smaruję i nie lepi się kurz, wręcz odpycha kurz. Dam go na forum za rysunek techniczny ramy falcon - mówię poważnie. Wystarczy, że mi ktoś jeden wyślę rysunek ramy i już zrobi dobry uczynek innym, bo henio przedstawi patent. Coś za coś. Lubisz mieć notorycznie upierniczony i skrzypiący łańcuch, zawalone golenie w syfie? Chyba tego nikt nie lubi. Patent henia jest tani i trwały. Zapraszam z rysunkami na PW
Nieraz na olx, zwłaszcza na jesieni i w zimie takie się trafiają fajne okazje, że masakra.
Jakiś czas temu wystawiona była para pedałów ( nie homosi ) za przysłowiowy barszcz i to profesjonalne, szerokie i ultra lekki pedały.
Falcon jest bardzo dobrym rodzimym produktem
Do duzych mocy I funkcji regen trzeba zamowic dodatkowe blokady osi, ale ich koszt nie jest duzy
Z czystym sumieniem moge polecic ten produkt
To znów ja korba dobrana teraz czas na ogumienie. Obręcz moto 19 przód i tył. Jakie opony polecacie pod względem marki /jakości /ceny bo na alledrogo tego jest bardzo dużo. Na przód 19x2.75 tył 19x3.00
To znów ja korba dobrana teraz czas na ogumienie. Obręcz moto 19 przód i tył. Jakie opony polecacie pod względem marki /jakości /ceny bo na alledrogo tego jest bardzo dużo. Na przód 19x2.75 tył 19x3.00
Ale jakie opony?
Asfalt? Błoto? Szuter? Turystyczne?
Jeszcze o pedałach Duża część modeli ma tak że jedno łożysko maszynowe i na końcu ośki tuleja ślizgowa. Wydaje mi się że ta tuleja ślizgowa chyba szybko się wybije przy tych obciążeniach. Tomek właśnie pisał że nawet droższe modele padały szybko ale pewnie były właśnie na łożysko+tuleja ? Są jakieś modele gdzie są daje się dwa łożyska maszynowe ? Może to jest klucz do problemów ?
Właśnie większość nawet tych droższych jest na łożyskach maszynowych (nawet podwójnych) plus tuleja ślizgowa. Czyli łożysko jest od strony korby a na drugim końcu tuleja ślizgowa