Witam. Przedstawiam moją konstrukcję zrobioną całkowicie od podstaw. Jest to elektryczny cross z silnikiem MIDDRIVE. Geometria podobna do surrona. Rama narysowana w Corelu i frezowana z aluminium lotniczego 7075(10mm korpus, 20mm wahacz).
Sterownik Fardriver ND72360 (190A/360A-13kWmax) obecnie ustawiony na 120A/240A
Silnik QS165 + przekładnia z surrona + tylna zębatka 58
Wyświetlacz DKD display
Bateria zrobiona na ogniwach Samsung 40T w konfiguracji 18s9p 36Ah , druga bateria w trakcie budowy na ogniwach NMC LG Chem E61v 60Ah.
Amortyzacja przód Fastace ALX13RC (200mm)
Amortyzacja tył FOX VAN Performance 2018 241/76 (230mm)
Hamulce Magura estop MT5 z tarczami 200mm
Koła moto 19" z oponami 70/100
Waga ok 65kg
Na obecnych ustawieniach Vmax 80kmh, bardzo ładnie się wspina pod górki
Koszt budowy (części) ok 13tysięcy.
E-cross ala Surron CNC
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
E-cross ala Surron CNC
Ostatnio zmieniony 16 mar 2024, 2:10 przez hetm4n, łącznie zmieniany 1 raz.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 263
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: E-cross ala Surron CNC
Piękny sprzęt, bateria na LG chem ile razy wyjdzie taniej niż pierwsza ?
Fajnie ogniwa ale ciężko dopaść mniejsze wartości żeby zrobić 'normalną' baterię do e-bike. U mnie 13s waży 14kg...
Fajnie ogniwa ale ciężko dopaść mniejsze wartości żeby zrobić 'normalną' baterię do e-bike. U mnie 13s waży 14kg...
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: E-cross ala Surron CNC
Ale za to jaka pojemność
Z ta pojemnością to 1/2 ceny w porownaniu z ogniwami 21700. Moja na samsungach wazy 15kg, ta druga bedzie ważyć ok 21kg. Porownujac te same pojemnosci to o wiele lzejsza byłaby bateria na lg chem.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)