Strona 1 z 1

E-cross ala Surron CNC

: 13 mar 2024, 22:23
autor: hetm4n
Witam. Przedstawiam moją konstrukcję zrobioną całkowicie od podstaw. Jest to elektryczny cross z silnikiem MIDDRIVE. Geometria podobna do surrona. Rama narysowana w Corelu i frezowana z aluminium lotniczego 7075(10mm korpus, 20mm wahacz).

Sterownik Fardriver ND72360 (190A/360A-13kWmax) obecnie ustawiony na 120A/240A
Silnik QS165 + przekładnia z surrona + tylna zębatka 58
Wyświetlacz DKD display
Bateria zrobiona na ogniwach Samsung 40T w konfiguracji 18s9p 36Ah , druga bateria w trakcie budowy na ogniwach NMC LG Chem E61v 60Ah.
Amortyzacja przód Fastace ALX13RC (200mm)
Amortyzacja tył FOX VAN Performance 2018 241/76 (230mm)
Hamulce Magura estop MT5 z tarczami 200mm
Koła moto 19" z oponami 70/100
Waga ok 65kg

Na obecnych ustawieniach Vmax 80kmh, bardzo ładnie się wspina pod górki :)

Koszt budowy (części) ok 13tysięcy.

Obrazek ObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek



Re: E-cross ala Surron CNC

: 15 mar 2024, 10:41
autor: mitusm
Piękny sprzęt, bateria na LG chem ile razy wyjdzie taniej niż pierwsza ? :)
Fajnie ogniwa ale ciężko dopaść mniejsze wartości żeby zrobić 'normalną' baterię do e-bike. U mnie 13s waży 14kg...

Re: E-cross ala Surron CNC

: 16 mar 2024, 2:10
autor: hetm4n
mitusm pisze:
15 mar 2024, 10:41
Piękny sprzęt, bateria na LG chem ile razy wyjdzie taniej niż pierwsza ? :)
Fajnie ogniwa ale ciężko dopaść mniejsze wartości żeby zrobić 'normalną' baterię do e-bike. U mnie 13s waży 14kg...
Ale za to jaka pojemność :D
Z ta pojemnością to 1/2 ceny w porownaniu z ogniwami 21700. Moja na samsungach wazy 15kg, ta druga bedzie ważyć ok 21kg. Porownujac te same pojemnosci to o wiele lzejsza byłaby bateria na lg chem.