Blokada jest, mozna zobaczyć na zdjęciach 3 i 4, tyle, że jest od środka przy widełkach od strony tarczy, na zdjęciach widać przy zacisku hamulca takie srebrne coś to opaski metalowe skręcane na śrube które trzymają blokadę. Blokada to płaskownik wzdłuż górnej rurki od tylnych widełek, niestety jest tylko z jednej strony gdyż oś jest okrągłą i tylko w tym jednym miejscu była możliwość założenia, z drugiej strony blokada musiała by mieć otwór na nakrętkę trzymającą oś, myślałem o tym ale narazie jest cały czas ok póki jest ta blokada, śruby są bardzo mocno dokręcone i kontrolowane co troche.
Wcześniej w zimę na początku jak pojeździłem trochę na śniegu bez tej blokady ale wtedy jeszcze na baterii lipo 10-12s to któregoś razu jak przyjechałem do domu a wcześniej w głębokim śniegu trochę rył na maksa to nakrętki się poluźniły i musiałem dokręcać, w porę to sprawdzałem, teraz moc większa i nic nie drgnie .
Tatar właśnie myślałem już o wyłączniku w razie czego i samym czujniki temp. do umieszczenia w środku sterownika żeby wiedzieć do ilu tam temp. dochodzi teraz, myśle o ev computer jeszcze i tak chwile się wstrzymałem o wentylatorach też myślałem, póki co mam otwartą torbę przy rurce podsiodłowej na prawie całej długości i trochę pomaga, w czasie jazdy też kontroluję palcami dotykowo czy nie parzy.
Może ktoś sie pochwali takimi modyfikacjami wykonanymi bo ja mimo wszystko nie tego się spodziewałem jeźdząc większość czasu z stałą 1/3 mocy, że będzie się tak sterownik grzał, myślałem też o dodaniu większego radiatora do rozpraszania ciepła.