Re: Merida Lightn̶i̶n̶g̶
: 12 lip 2018, 20:10
P1 jak robić to bez śruby górnej bo nic nie daje i inaczej ulokować szczelinę odprężająca tak by oba ramiona były jednakowo grube bo przy obecnym ulokowaniu cieńsze będzie pracować mocniej i może pęknąć , P2 na dwie śruby gwarantuje najściślej przylegające ramiona blokady ( w opcji P1 w wyniku sciskania szczelina przybiera kształt trapezu w P2 bedzie to prostokat i dlatego lepiej obejmuje oś ten typ blokady)jesli dasz odpowiednio gruby materiał ( minimum 8mm optymalnie 10/12mm )tak by weszła śruba minimum M5 a najlepiej M6 i jeśli dasz je w klasie twardości co najmniej 8.8 lub wyższej nie ma opcji by się zerwały . Swoje blokady zrobiłem pierwsza na szybko z pręta kwadratowego stalowego 12x12mm ( w przypływie weny zastąpię go "dziełem sztuki " z PA9 ), druga juz z premedytacja wykonałem z kawałka płyty 12mma ze stopu PA9 , w obu przypadkach to są blokady na dwie śruby i sa katowane przez silnik mocy ciagłej 1,5kW z regenem puki co nie zauważyłem jakichkolwiek luzuw zrobie 1000km rozkrece temat i zobacze czy i jakie pietno oś odcisneła zwłaszcza na amelinium