Projekt Viper GTS 2600W
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Ostatnio zmieniony 14 paź 2020, 18:09 przez Vegasnight9, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- andy101
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
- Lokalizacja: Krosno
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Super maszynka, widzę że również masz amortyzowana sztycę. Napisz jaki model siodełka używasz, wygląda na super wygodne
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Wygląda i jest super wygodne. Najlepsze siodełko jakie miałem w życiu. Kupiłem w Decathlon
https://www.decathlon.pl/siodo-city-900 ... s4QAvD_BwE
Polecam.
https://www.decathlon.pl/siodo-city-900 ... s4QAvD_BwE
Polecam.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Nowe LEDy do jazdy dziennej + światła mijania
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Co to za lampki dzienne, jakiś opis link?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
https://s.click.aliexpress.com/e/bE6XxGKM
Oprócz ringów świecą również bardzo mocno jako normalne światła. Ja podłączyłem je pod 12V.
Oprócz ringów świecą również bardzo mocno jako normalne światła. Ja podłączyłem je pod 12V.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Projekt Viper GTS 2600W
i wytrzymują 12v ?? producent podaje 8,4V zasilanie z pakietu li-ion pewne jest że na 12v jasniej swieca niz na 8,4V ale pewnie krócej pozyją
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
W lampkach jest sterownik i on ma tolerancję napięcia wejściowego zdaje się 7-14V z tego co czytałem. Mi zależało żeby to podłączyć pod instalacje 12V w rowerze. I działa te dwie lampki + duża z XHP 70.2 i mam 100% finalne oświetlenie na jakim mi zależało. Szeroko. Daleko. Mocno.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Projekt Viper GTS 2600W
a to zmienia postać rzeczy jeszcze gdybys mógł zapodac fote jak mocna dają "po oczach" te lampy vs duża
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Ciężko to uchwycić aparatem z racji zmiany ekspozycji ale plus/minus różnica jest taka
małe lampki:
duża:
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 maja 2019, 23:01
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Co to za oponę tam wpakowałeś, też mam Vipera ale, że Smart Sam Plus 29x2.10 w tym rozmiarze tam zmieściłeś bez problemu, to się nie spodziewałem, Unibike zaleca max 1,75 przynajmniej z '17 roku. Masz ją tylko z tyłu, przód widzę dalej seryjne 1.6, 2.1 już nie weszła jest mniej miejsca czy chciałeś specjalnie taką dysproporcję zachować?
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Przód i tył mam 29x2.1. Weszły bez problemu ale z tyłu fakt na styk
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 maja 2019, 22:47
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Standardowo myślę jak większość osób folią Carbon....
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 maja 2019, 22:47
Re: Projekt Viper GTS 2600W
a naklejałeś bezpośrednio na sklejkę czy coś z nią robiłeś przed nałożeniem folii?
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Bezpośrednio. Jedynie pomalowana bejcą. Trzyma się dobrze
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 maja 2019, 23:01
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Bardzo fajny projekcik, też mam Vipera i planuję go zelektryfikować, ale na słabszym zestawie 1kW 48V 22A bateria bidonowa 17Ah, a w niej ukryty sterownik, taka własna podróba S1100 Rapida, podoba mi się po prostu taki typ rozwiązania, bardziej niż skrzyneczki
-
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 05 mar 2018, 10:44
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Cześć.Kupiłem też te lampki co masz Ty . Spodobały mi się. Ale powiedz mi, czy też u Ciebie pali się cały czas podświetlenie przycisków na zielono?
Bo u mnie się świecą cały czas nawet jak jak wyłączę światło.
Bo u mnie się świecą cały czas nawet jak jak wyłączę światło.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Te lampki tak mają. Też mnie to wkurzało dlatego przerobiłem je po swojemu.
Zakleiłem czarną taśmą przyciski i teraz to wygląda tak:
Zakleiłem czarną taśmą przyciski i teraz to wygląda tak:
Ostatnio zmieniony 14 paź 2020, 18:12 przez Vegasnight9, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 05 mar 2018, 10:44
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Też dobry patent Ja się zastanawiam czy przed lampkami nie dać wyłącznika jakiegoś.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 lip 2018, 23:21
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Jeżeli chodzi o nawigacje na rower, polecam open street map, z bocznymi drogami nie ma sobie równych, to nie tylko drogi ale także punkty piknikowe czy ciekawe miejsca a także trasy rowerowe czego mapy google jeszcze nie mają. Widać na ostatnim zdjeciu jak cię ładnie prowadzi
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Na codzień używam mapy.cz google map tylko z doskoku.
Skoro już piszę tego posta to pochwalę się co nieco bo właśnie stuknęło mi na liczniku pierwsze 10 tys. km piękne 400 godz wyrwane z życiorysu
Myślę że nieźle jak na pierwszy rok przygody z ebike.
W tym czasie zero awarii i śmieszna łączna cena 100zł za "paliwo" .
Reasumując jedyne czego żałuję to tylko tego że tak późno odkryłem ten świat. Ale lepiej późno niż wcale
Ostatnio zrobiłem też mały tuning i zlutowałem boczniki. Teraz równe 50A w piku dostaje biedny 30h 7x9
Skoro już piszę tego posta to pochwalę się co nieco bo właśnie stuknęło mi na liczniku pierwsze 10 tys. km piękne 400 godz wyrwane z życiorysu
Myślę że nieźle jak na pierwszy rok przygody z ebike.
W tym czasie zero awarii i śmieszna łączna cena 100zł za "paliwo" .
Reasumując jedyne czego żałuję to tylko tego że tak późno odkryłem ten świat. Ale lepiej późno niż wcale
Ostatnio zrobiłem też mały tuning i zlutowałem boczniki. Teraz równe 50A w piku dostaje biedny 30h 7x9
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- chudybws
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Jak wyświetlacz reaguje na zalutowane boczniki? Pokazuje poprawnie moc? Rozdziela ją równo na trybach? Przymierzam się do lutowania blokowca kt 30A tylko czeka mnie pierw wymiana bms 30 na 45/60A
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Moc odczuwalna na każdym trybie jest większa, natomiast wyświetlacz pokazuje parametry "po staremu" czyli zaniża względem autentycznego prądu. Dla mnie to nie problem od pomiarów mam watomierz + bms z bluetooth.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 lip 2018, 23:21
Re: Projekt Viper GTS 2600W
A jak bateria po tylu kilometrach? Mi po takim przebiegu wysiadł amortyzator, a nowy tylko ok. 700zł
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Póki co nie zauważyłem żadnej degradacji. Ładuje do 66V więc wychodzi około 4.12V na ogniwo.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Właśnie minęło 5lat od kiedy zbudowałem swego elektryka i stuknęło mi już 45tys km przebiegu 🫣 szok. Zero problemów i awarii. Jednak dobrze mówili że hub to bezawaryjny i bezobsługowy napęd na lata
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:49
- Lokalizacja: Łódź
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Taki przebieg? Wow, gratulacje.
Przy takim przebiegu jedno zdanie na podsumowanie to zdecydowanie za mało
Mam dużo pytań eksploatacyjnych:
- jak żyje akumulator? Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli)? Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych?
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył?
- ile klocków hamulcowych zużyłeś?
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy?
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu?
Przy takim przebiegu jedno zdanie na podsumowanie to zdecydowanie za mało
Mam dużo pytań eksploatacyjnych:
- jak żyje akumulator? Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli)? Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych?
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył?
- ile klocków hamulcowych zużyłeś?
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy?
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu?
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
- jak żyje akumulator? -bardzo dobrze
Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli) 95% cykli to rozładowanie w zakresie 66V-58V, ładowanie do 4.1V na ogniwo z BMS Bluetooth, cykli takich było około 500
Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? -są równe, nic nie robię ręcznie, tylko BMS
Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych? -stawiam że ma około 90% pojemności początkowej spadek niezauważalny, minimalny
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył? (dużo
- ile klocków hamulcowych zużyłeś? (dużo
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy? żadnych problemów, wszystko żyje i ma się dobrze
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu? żadnych wyczuwalnych oznak zużycia, zero luzów
Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli) 95% cykli to rozładowanie w zakresie 66V-58V, ładowanie do 4.1V na ogniwo z BMS Bluetooth, cykli takich było około 500
Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? -są równe, nic nie robię ręcznie, tylko BMS
Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych? -stawiam że ma około 90% pojemności początkowej spadek niezauważalny, minimalny
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył? (dużo
- ile klocków hamulcowych zużyłeś? (dużo
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy? żadnych problemów, wszystko żyje i ma się dobrze
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu? żadnych wyczuwalnych oznak zużycia, zero luzów
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 04 lip 2019, 9:00
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 565
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Ma luzy ale czuć je tylko na postoju. W czasie jazdy się niewyczuwalne
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243