Electric cruiser
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Hmm... ile to rozwiązanie kosztuje?
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Back
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lut 2018, 20:40
- Lokalizacja: CBR
- Kontakt:
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Ja już dokonałem zakupu.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Woltomierz zamówiony, jak przyjdzie to przymierzę się do tematu obudowy. Zeeltom rozumiem, że preferowane mocowanie na kierownicy?
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Ostatnie kilka dni było dość pracowite, ale info o dobrej pogodzie na niedzielę trzeba było wykorzystać. I tak po kilku miesiącach od zakupu bazowego roweru, dzisiaj odbyła się jazda próbna. Generalnie można ją podsumować jednym słowem: SUPER . Dokładnie tego oczekiwałem. Wygodna pozycja, wspomaganie do ok. 30 km/h, amortyzacja, prędkości maksymalnej jeszcze nie sprawdzałem, ale do 45 rozpędził się bez problemu.
Do zrobienia kilka regulacji, założenie dodatkowej sakwy (przyszła 1 zamiast dwóch, ale podobno już wysłali) oraz chcę użyć EV Computera.
Na tą chwilę to chyba wszystko. Jedna fotka z wyjazdu.
Do zrobienia kilka regulacji, założenie dodatkowej sakwy (przyszła 1 zamiast dwóch, ale podobno już wysłali) oraz chcę użyć EV Computera.
Na tą chwilę to chyba wszystko. Jedna fotka z wyjazdu.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Maran_hand
- Forumowicz
- Posty: 956
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa - Dolny Mokotów
- Back
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lut 2018, 20:40
- Lokalizacja: CBR
- Kontakt:
Re: Electric cruiser
Super!!! Wielki szacun.
Też jestem ciekawy tyłu i tej amortyzacji.
Też jestem ciekawy tyłu i tej amortyzacji.
Zagłębiam się w struktury, budowli z tektury.
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Dzięki Panowie.
Co do szczegółów to pod koniec tygodnia postaram się zrobić, krótką relację z budowy gdzie będzie trochę więcej szczegółów.
Co do szczegółów to pod koniec tygodnia postaram się zrobić, krótką relację z budowy gdzie będzie trochę więcej szczegółów.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 mar 2018, 23:14
Re: Electric cruiser
Hej!
Jeśli by nie sprawiło problemu dorzuć jakieś info o kosztach.
W sumie nie wygląda jak byś oszczędzał, ale pewnie wyjdzie lepiej niż sprzęt stokowy. Tym bardziej tak wypasiony
Rower wygląda pięknie, kawał dobrej roboty!
Jeśli by nie sprawiło problemu dorzuć jakieś info o kosztach.
W sumie nie wygląda jak byś oszczędzał, ale pewnie wyjdzie lepiej niż sprzęt stokowy. Tym bardziej tak wypasiony
Rower wygląda pięknie, kawał dobrej roboty!
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Dzięki Panowie!
W międzyczasie dotarł EV Computer i w oczekiwaniu na schemat połączeń który ma być w nowej instrukcji obsługi (4 kwietnia) zrobilem małą modyfikacje wyglądu. Bardziej wpisuje się w wygląd roweru.
W międzyczasie dotarł EV Computer i w oczekiwaniu na schemat połączeń który ma być w nowej instrukcji obsługi (4 kwietnia) zrobilem małą modyfikacje wyglądu. Bardziej wpisuje się w wygląd roweru.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Electric cruiser
Rower klasa!
Watomierz też fajnie przerobiony bo ten oryginalny wygląd trochę kiczowaty.
Watomierz też fajnie przerobiony bo ten oryginalny wygląd trochę kiczowaty.
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- Back
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lut 2018, 20:40
- Lokalizacja: CBR
- Kontakt:
Re: Electric cruiser
Fakt - wygląda jak rosyjska gra w jajeczka
Zagłębiam się w struktury, budowli z tektury.
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
W czwartek zamontowałem EV Computer, ale dopiero dzisiaj wybrałem się w zasadzie na pierwszą dłuższą trasę testową i dla watomierza i dla roweru. Dystans 42 km. Średnia z przejazdu wyniosła 24,1 Km/h, a średnie zużycie energii 13,5 Wh/km. Pogoda była ok, ale mocno wiało co pewnie też przełożyło się na zużycie. Generalnie jestem bardzo zadowolony, zarówno z roweru jaki i z EV Computera. Ten watomierz był dobrym zakupem.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Electric cruiser
Bardzo ładny efekt końcowy. Czytam, że z okablowaniem sobie poradziłeś. Trochę więcej danych - masa wł., Vmax.
warsztatmotocykli.pl
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Radasss witam na forum . Co do danych to opracowuje większy post z informacjami z budowy, ale idzie to wolniej niż zakładałem . Postaram się tam przekazać sporo informacji. Na szybko co do masy roweru to zakładałem poniżej 40 kg wyszło 42 ze wszystkim wyposażeniem. Procent pomyłki myśle że do przyjęcia.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Zgodnie z obietnicą chciałbym przedstawić kilka informacji dotyczących budowy mojego roweru.
Jako, że od zawsze jeżdżę dość nietypowymi rowerami z gatunku custom beachcruiser, elektryfikacji postanowiłem poddać tego typu rower. Założenia były takie (wg ważności):
1. Wygoda użytkowania
2. Zasięg z lekkim wspomaganiem min. 100 km
3. Stosunkowo dużo miejsca w ramie na baterię
4. Rama z aluminium (waga całości poniżej 35 – 40 kg)
5. Cena zakupu bazy (możliwie mała)
6. Wygląd
Poszukiwania trochę trwały od wakacji 2017, bo jednak nie chciałem wydać za dużo na to co akurat było do kupienia. Finalnie padło na model Felt-a, a konkretnie Felt MP. Rower wymagał wkładu finansowego, ale z racji jego przeróbki na elektryka nie było to najważniejsze kryterium (i tak większość, a właściwie 80% części zostanie wymieniona).
Jako że nie chciałem wykonać tylko samej elektryfikacji, postanowiłem również znacznie zmodyfikować go mechanicznie.
W pierwszej kolejności zająłem się amortyzacją przodu. Gotowych rozwiązań nie brałem pod uwagę. Dlatego skierowałem się w stronę mechanicznej amortyzacji, spotykanej m.in. w motocyklach. W oparciu o elementy ze starego widelca i zestaw nowych dorobionych, powstał amortyzator trapezowy. I powiem szczerze, że to rozwiązanie spisuje bardzo dobrze. Oczywiście nie jest to rozwiązanie do ostrej jazdy terenowej, ale i sam rower nie był z taka myślą tworzony. Jednak do jazdy rekreacyjnej rozwiązanie sprawdza się znakomicie.
Po wykonaniu przodu zacząłem się zastanawiać, a może też amortyzowany tył? Temat nie jest prosty w standardowym rowerze, a z silnikiem elektrycznym wcale się nie upraszcza zwłaszcza przy tworzeniu go zupełnie od podstaw. Pewnej wskazówki dopatrzyłem się podczas przeglądania albumu z motocyklami Harley Davidson. W jednym z modeli było zastosowane ciekawe rozwianie, które mogło się sprawdzić. Jak się okazało później stosowane również w wielu innych motocyklach (m.in. K750, czy Iż49). Decyzja została podjęta i dla pewności, że się nie wycofam rama została pocięta. Nie było odwrotu . Trochę czasu wymagało projektowanie i ostatecznie powstał model rozwiązania. Założenie było takie, że po zajęciu pozycji na siodełku, amortyzator ma się ugiąć ok 20 mm (pozycja wyjściowa) i kolejne 20 do 30 mm ma pracować podczas jazdy. Wszystkie elementy trzeba było zaprojektować i wykonać.
Dla uzyskania większej powtarzalności i dokładności postanowiłem niezbędne komponenty spawane do ramy wykonać z blachy aluminiowej wycinanej wodą, a nie z rurek. Stosunkowo trudną kwestią był dobór sprężyn. Wstępnie chciałem użyć czegoś gotowego np. sprężyn od Simsona, ale ostatecznie robiłem je na zamówienie (sprężyna od Simsona była za twarda). Pozostała kwestia dokładnego zespawania całości. Finalnie udało się wg pomiarów uzyskać dokładność ok 0,5 mm co całkowicie mnie zadowalało.
W miedzy czasie podjęta została decyzja o komponentach do elektryfikacji. Ostatecznie wybór padł na sprawdzony silnik 9C 10x6 w wersji na wolnobieg. Podziękowania dla „TAS-a” za zorganizowanie tematu zaplotu w felgę SAIKO DOOM 50 mm. Jako, że to „cywilna” wersja roweru zdecydowałem się na zasilanie 48V. Po wstępnej weryfikacji miejsca i założeń projektowych ostatecznie bateria powstała w konfiguracji 13S9P na nowych ogniwach Sanyo GA. Zatem jest ok 1460 Wh do użycia. Wielkie dzięki za pomoc w wykonaniu baterii kieruje do kolegi „Radasss”. Sam pewnie jeszcze bym z tym walczył. Bateria zgrzewana, zgrzewarką zakupioną na forum. Jeżeli chodzi o sterownik to wybór padł na sinusa - 35A.
Pewnych elementów z założenia nie chciałem wykonywać sam, więc skrzynka na sterownik i akumulator została wykonana przez chłopaków z „Elektro-bikes”. Skrzynka o szerokości ~105 mm na zewnątrz. Starłem się tak ją dobrać, aby możliwie minimalnie wychodziła z obrysu górnej rury ramy, przy jednoczesnym zachowaniu miejsca w środku. Skrzynka całkowicie spełnia moje oczekiwania. Śmiało mogę polecić. Pozostałe komponenty elektryfikacji to standardy o których nie ma co za dużo pisać.
Do hamowania zastosowałem hamulec tarczowy na tył wraz z hamulcem AVID BB7 (na razie tarcza 160 mm) z przodu została piasta z hamulcem bębnowym. Zestaw wspomagany hamowaniem regeneracyjnym spokojnie daję radę zatrzymać rower. Mocowanie tylnego koła z silnikiem jest w elementach wykonanych ze stali st3 o grubości 10 mm i dodatkowo skręconych śrubą. Na chwile obecną nie widać żeby hamowanie miało jakiś negatywny wpływ na to mocowanie.
Po wykonaniu ramy i otrzymaniu wszystkich komponentów pozostało złożyć to w całość i sprawdzić, czy to co sobie założyłem zadziała w rzeczywistości. Udało się to bez większych problemów. Jedyną rzeczą którą musiałem zmodyfikować to tuleje ślizgowe w tylnym amortyzatorze. W pierwszej wersji były to tuleje wykonane z brązu, jak się jednak okazało nie spełniły swojej roli i musiałem je wymienić na tuleje ślizgowe z IGUS-a. Systemu amortyzacji dopełnia siodełko Lepper Primus (na marginesie, mega wygodne). Później pozostała jeszcze kwestia wykonania błotników i ich mocowań (amortyzacja trochę temat utrudnia). Ostatecznie udało się je wykonać (przód z ciętego i spawanego błotnika z MZ) i można było rozbierać całość i zacząć przygotowywać do malowania.
Dla uzyskania trwałej powłoki zdecydowałem się na malowanie proszkowe.
Po zmontowaniu całości pozostała kwestia ułożenia instalacji elektrycznej i podpięcia całości. W pierwszych planach było zastosowanie zestawu sterownik + LCD3 + watomierz, ale ostatecznie zdecydowałem się na użycie EV computera.
I to był strzał w 10. Ten komputerek naprawdę robi robotę. A po informacji o planowanych zmianach w sofcie potwierdza mi się że to były dobrze wydane pieniądze. Mamy wszystko w jednym, licznik, watomierz, sterownik z limiterem, (3 profile), pomiar temperatury i wiele innych. Polecam.
Waga całego roweru (ze wszystkim) ok 42 kg. Na chwile obecną pozostało podłączyć czujniki temperatury i założyć nową przygotowaną do projektu kierownicę (jest w trakcie chromowania).
Podsumowując myślę, że założenia projektu udało się spełnić w 100%, a jazda tym rowerem naprawdę daje sporo frajdy.
Kurczę, ale się rozpisałem. Jeśli ktoś miałby jakieś pytania proszę pisać, postaram się odpowiedzieć.
Ostatecznie rower prezentuje się następująco:
Jako, że od zawsze jeżdżę dość nietypowymi rowerami z gatunku custom beachcruiser, elektryfikacji postanowiłem poddać tego typu rower. Założenia były takie (wg ważności):
1. Wygoda użytkowania
2. Zasięg z lekkim wspomaganiem min. 100 km
3. Stosunkowo dużo miejsca w ramie na baterię
4. Rama z aluminium (waga całości poniżej 35 – 40 kg)
5. Cena zakupu bazy (możliwie mała)
6. Wygląd
Poszukiwania trochę trwały od wakacji 2017, bo jednak nie chciałem wydać za dużo na to co akurat było do kupienia. Finalnie padło na model Felt-a, a konkretnie Felt MP. Rower wymagał wkładu finansowego, ale z racji jego przeróbki na elektryka nie było to najważniejsze kryterium (i tak większość, a właściwie 80% części zostanie wymieniona).
Jako że nie chciałem wykonać tylko samej elektryfikacji, postanowiłem również znacznie zmodyfikować go mechanicznie.
W pierwszej kolejności zająłem się amortyzacją przodu. Gotowych rozwiązań nie brałem pod uwagę. Dlatego skierowałem się w stronę mechanicznej amortyzacji, spotykanej m.in. w motocyklach. W oparciu o elementy ze starego widelca i zestaw nowych dorobionych, powstał amortyzator trapezowy. I powiem szczerze, że to rozwiązanie spisuje bardzo dobrze. Oczywiście nie jest to rozwiązanie do ostrej jazdy terenowej, ale i sam rower nie był z taka myślą tworzony. Jednak do jazdy rekreacyjnej rozwiązanie sprawdza się znakomicie.
Po wykonaniu przodu zacząłem się zastanawiać, a może też amortyzowany tył? Temat nie jest prosty w standardowym rowerze, a z silnikiem elektrycznym wcale się nie upraszcza zwłaszcza przy tworzeniu go zupełnie od podstaw. Pewnej wskazówki dopatrzyłem się podczas przeglądania albumu z motocyklami Harley Davidson. W jednym z modeli było zastosowane ciekawe rozwianie, które mogło się sprawdzić. Jak się okazało później stosowane również w wielu innych motocyklach (m.in. K750, czy Iż49). Decyzja została podjęta i dla pewności, że się nie wycofam rama została pocięta. Nie było odwrotu . Trochę czasu wymagało projektowanie i ostatecznie powstał model rozwiązania. Założenie było takie, że po zajęciu pozycji na siodełku, amortyzator ma się ugiąć ok 20 mm (pozycja wyjściowa) i kolejne 20 do 30 mm ma pracować podczas jazdy. Wszystkie elementy trzeba było zaprojektować i wykonać.
Dla uzyskania większej powtarzalności i dokładności postanowiłem niezbędne komponenty spawane do ramy wykonać z blachy aluminiowej wycinanej wodą, a nie z rurek. Stosunkowo trudną kwestią był dobór sprężyn. Wstępnie chciałem użyć czegoś gotowego np. sprężyn od Simsona, ale ostatecznie robiłem je na zamówienie (sprężyna od Simsona była za twarda). Pozostała kwestia dokładnego zespawania całości. Finalnie udało się wg pomiarów uzyskać dokładność ok 0,5 mm co całkowicie mnie zadowalało.
W miedzy czasie podjęta została decyzja o komponentach do elektryfikacji. Ostatecznie wybór padł na sprawdzony silnik 9C 10x6 w wersji na wolnobieg. Podziękowania dla „TAS-a” za zorganizowanie tematu zaplotu w felgę SAIKO DOOM 50 mm. Jako, że to „cywilna” wersja roweru zdecydowałem się na zasilanie 48V. Po wstępnej weryfikacji miejsca i założeń projektowych ostatecznie bateria powstała w konfiguracji 13S9P na nowych ogniwach Sanyo GA. Zatem jest ok 1460 Wh do użycia. Wielkie dzięki za pomoc w wykonaniu baterii kieruje do kolegi „Radasss”. Sam pewnie jeszcze bym z tym walczył. Bateria zgrzewana, zgrzewarką zakupioną na forum. Jeżeli chodzi o sterownik to wybór padł na sinusa - 35A.
Pewnych elementów z założenia nie chciałem wykonywać sam, więc skrzynka na sterownik i akumulator została wykonana przez chłopaków z „Elektro-bikes”. Skrzynka o szerokości ~105 mm na zewnątrz. Starłem się tak ją dobrać, aby możliwie minimalnie wychodziła z obrysu górnej rury ramy, przy jednoczesnym zachowaniu miejsca w środku. Skrzynka całkowicie spełnia moje oczekiwania. Śmiało mogę polecić. Pozostałe komponenty elektryfikacji to standardy o których nie ma co za dużo pisać.
Do hamowania zastosowałem hamulec tarczowy na tył wraz z hamulcem AVID BB7 (na razie tarcza 160 mm) z przodu została piasta z hamulcem bębnowym. Zestaw wspomagany hamowaniem regeneracyjnym spokojnie daję radę zatrzymać rower. Mocowanie tylnego koła z silnikiem jest w elementach wykonanych ze stali st3 o grubości 10 mm i dodatkowo skręconych śrubą. Na chwile obecną nie widać żeby hamowanie miało jakiś negatywny wpływ na to mocowanie.
Po wykonaniu ramy i otrzymaniu wszystkich komponentów pozostało złożyć to w całość i sprawdzić, czy to co sobie założyłem zadziała w rzeczywistości. Udało się to bez większych problemów. Jedyną rzeczą którą musiałem zmodyfikować to tuleje ślizgowe w tylnym amortyzatorze. W pierwszej wersji były to tuleje wykonane z brązu, jak się jednak okazało nie spełniły swojej roli i musiałem je wymienić na tuleje ślizgowe z IGUS-a. Systemu amortyzacji dopełnia siodełko Lepper Primus (na marginesie, mega wygodne). Później pozostała jeszcze kwestia wykonania błotników i ich mocowań (amortyzacja trochę temat utrudnia). Ostatecznie udało się je wykonać (przód z ciętego i spawanego błotnika z MZ) i można było rozbierać całość i zacząć przygotowywać do malowania.
Dla uzyskania trwałej powłoki zdecydowałem się na malowanie proszkowe.
Po zmontowaniu całości pozostała kwestia ułożenia instalacji elektrycznej i podpięcia całości. W pierwszych planach było zastosowanie zestawu sterownik + LCD3 + watomierz, ale ostatecznie zdecydowałem się na użycie EV computera.
I to był strzał w 10. Ten komputerek naprawdę robi robotę. A po informacji o planowanych zmianach w sofcie potwierdza mi się że to były dobrze wydane pieniądze. Mamy wszystko w jednym, licznik, watomierz, sterownik z limiterem, (3 profile), pomiar temperatury i wiele innych. Polecam.
Waga całego roweru (ze wszystkim) ok 42 kg. Na chwile obecną pozostało podłączyć czujniki temperatury i założyć nową przygotowaną do projektu kierownicę (jest w trakcie chromowania).
Podsumowując myślę, że założenia projektu udało się spełnić w 100%, a jazda tym rowerem naprawdę daje sporo frajdy.
Kurczę, ale się rozpisałem. Jeśli ktoś miałby jakieś pytania proszę pisać, postaram się odpowiedzieć.
Ostatecznie rower prezentuje się następująco:
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2018, 21:13 przez Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: Electric cruiser
Wow! Ale żeś się orobił! Jestem pełen podziwu
---edit----
Kurczę... jaki Ty łebski jesteś!
----edit2---
Jakie wszystko dopracowane, ja pierniczę...
---edit----
Kurczę... jaki Ty łebski jesteś!
----edit2---
Jakie wszystko dopracowane, ja pierniczę...
- Back
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lut 2018, 20:40
- Lokalizacja: CBR
- Kontakt:
Re: Electric cruiser
Chapeau bas!!! 10/10
To co zrobiłeś z tyłem... robi wrażenie. Nawet takie detale jak stacyjka i zegarek - super pomysł.
Czarny kolor zdecydowanie bardziej za mną przemawia
Jedynie ten kask...
Jak się sprawdza amortyzacja z przodu?
To co zrobiłeś z tyłem... robi wrażenie. Nawet takie detale jak stacyjka i zegarek - super pomysł.
Czarny kolor zdecydowanie bardziej za mną przemawia
Jedynie ten kask...
Jak się sprawdza amortyzacja z przodu?
Zagłębiam się w struktury, budowli z tektury.
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Dzięki Panowie
Co do kasku to czekam na czarną wersję hyban+. Zobaczę jak się sprawdzi.
Powiem szczerze że bardzo dobrze. Przy normalnym użytkowaniu roweru zarówno tył jak i przód robi robotę.
Co do kasku to czekam na czarną wersję hyban+. Zobaczę jak się sprawdzi.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Krótka fotorelacja z budowy:
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
-
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 19 lut 2018, 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Electric cruiser
Jak się korzysta z ev computera? zadowolony jesteś? jakieś szczegóły czy było warto?
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Generalnie mogę powiedzieć że w moim przypadku to jeden z lepszych zakupów. Jestem z niego bardzo zadowolony. Wszystkie informacje w jednym miejscu. Kontrola poboru prądu, napięcia, pojemność aku ipt. 3 konfigurowalne ustawienia (limity). Dzisiaj podłączyłem PAS i po konfiguracji mam jeden z trybów pełen legal. I dwa z dodatkowymi ustawieniami. Muszę jeszcze podłączyć termistory i będzie pełen komplet.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
-
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 23:26
- Lokalizacja: wawa
Re: Electric cruiser
wyszedl zajebiaszczo, komfort jazdy pewnie tez super.
BUDOWA AKUMULATORÓW
ZGRZEWANIE PAKIETÓW
E-BIKEi KARIWA USZYTE NA MIARĘ :)
ZGRZEWANIE PAKIETÓW
E-BIKEi KARIWA USZYTE NA MIARĘ :)
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
PiotrW dzięki. Co do jazdy, to dla mnie jest bardzo wygodna.Wyprostowana pozycja, amortyzacja, dobre siodełko i komfort gwarantowany. W niedzielę zrobiłem 52 km bez zatrzymania i po powrocie zero dyskomfortu.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Back
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lut 2018, 20:40
- Lokalizacja: CBR
- Kontakt:
Re: Electric cruiser
Kask już doszedł? (ja jestem bardzo zadowolony)
Zagłębiam się w struktury, budowli z tektury.
- darki
- Forumowicz
- Posty: 113
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:30
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Electric cruiser
Gratuluję projektu. Rewelacyjnie wyszło. Super. Podziwiam . Przyjemność z jazdy musi być ogromna .
Budujesz swojego Ebika.
Szukasz jakiegoś drobiazgu.
Poszukaj w mojej SZufladzie.
tel. 693 004 127
Pozdrawiam
Szukasz jakiegoś drobiazgu.
Poszukaj w mojej SZufladzie.
tel. 693 004 127
Pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 23:26
- Lokalizacja: wawa
Re: Electric cruiser
Tylko jezdzic, taki troche pożeracz kilometrów
BUDOWA AKUMULATORÓW
ZGRZEWANIE PAKIETÓW
E-BIKEi KARIWA USZYTE NA MIARĘ :)
ZGRZEWANIE PAKIETÓW
E-BIKEi KARIWA USZYTE NA MIARĘ :)
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Back kask dotarł. W niedziele przeszedł swój pierwszy test długodystansowy i generalnie jestem zadowolony. Trochę taki hokejowy ale ogólnie ok.
darki jazda faktycznie sprawia sporo przyjemności. Efekt potęguje spore zainteresowanie i ciekawość rowerem.
Właśnie zastanawiam się nad dłuższą trasą, zobaczymy wg wskazań EV i przy wspomaganiu powinienem zrobić ze 120/ 130 km. Trzeba pomyśleć gdzie się wybrać.
darki jazda faktycznie sprawia sporo przyjemności. Efekt potęguje spore zainteresowanie i ciekawość rowerem.
Właśnie zastanawiam się nad dłuższą trasą, zobaczymy wg wskazań EV i przy wspomaganiu powinienem zrobić ze 120/ 130 km. Trzeba pomyśleć gdzie się wybrać.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Electric cruiser
Wstawiłem też coś z jazdy
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- darki
- Forumowicz
- Posty: 113
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:30
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Electric cruiser
Super przyjemność
Apropo mam pytanie. Gdzie można kupić ten watomierz, komputerek EV?
Apropo mam pytanie. Gdzie można kupić ten watomierz, komputerek EV?
Budujesz swojego Ebika.
Szukasz jakiegoś drobiazgu.
Poszukaj w mojej SZufladzie.
tel. 693 004 127
Pozdrawiam
Szukasz jakiegoś drobiazgu.
Poszukaj w mojej SZufladzie.
tel. 693 004 127
Pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
- Lokalizacja: Poznań
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 kwie 2017, 22:10