Re: Electric cruiser
: 07 mar 2018, 16:00
Pewnie masz racje, jednak za 1,1 zł można zaryzykować. Tym bardziej że to jeden z zakupów bez wpływu na cenę wysyłki. Dla pewności zamówiłem 4 . Zobaczymy co są warte.
Forum poświęcone tematyce rowerów i innych pojazdów elektrycznych
https://pojazdyelektryczne.org/
Po co chcesz aktywować regena przyciskiem ? Powinno to być podpięte pod czujniki hamowania na kontaktronie lub inne. Chyba, że to ma być włącznik on=off, który ma umożliwiąc aktywacje regena podczas hamowania lub nie. Tylko jaki to sens ? Albo się ma regen na stałe albo nie używa się.
Ja osobiście lubię regen w przycisku. Wg. mnie jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Ja sobie zrobiłem nie na chwilowym tylko na stałym.elektrotonus pisze: ↑08 mar 2018, 1:38Po co chcesz aktywować regena przyciskiem ? Powinno to być podpięte pod czujniki hamowania na kontaktronie lub inne. Chyba, że to ma być włącznik on=off, który ma umożliwiąc aktywacje regena podczas hamowania lub nie. Tylko jaki to sens ? Albo się ma regen na stałe albo nie używa się.
Jeździłeś z regenem na guzik? Wydaje mi się, że nie. Ja nie jeździłem z regenem na klamkach.djmarcin56 pisze: ↑08 mar 2018, 15:56Tak jak pisze elektrotonus co wy macie z regenem na przycisk? w ogóle nie pojmuje takiego wynalazku i to mega nie potrzebne zawracanie sobie gitary i zagracanie kiery regen macie jak wciśniesz klamkę hamulcową z automatu jak jest czujnik zainstalowany i finito a jak ktoś nie ma to trzeba zainstalować majątek nie kosztuje i z głowy zamiast bawić się w dziwne guziki o których potem trzeba pamiętać żeby wciskać.
elektrotonus pisze: ↑08 mar 2018, 14:13Panowie, tylko regen w niektórych sterownikach jest na stałe aktywowany, w innych trzeba zewrzeć przewody odpowiednie. Jak jest włączony to aktywuje sie wraz z wykryciem hamowania , zaś jak jest wyłączony to podczas wykrycia hamowania sterownik tylko wyłącza silnik. Cały czas nie przekonuje mnie jak można raz chcieć używać regena raz nie.
Tsport pisze: ↑08 mar 2018, 16:48Jeździłeś z regenem na guzik? Wydaje mi się, że nie. Ja nie jeździłem z regenem na klamkach.
Każdy ma swoje preferencje i przyzwyczajenia. Lubię sobie zwalniać samym regenem odpowiednio wcześniej. Prawie w ogóle nie używam hamulców. W mieście na płaskim, na twardym - fajnie mi się z tym jeździ.
Wszystko zależy też od sposobu użytkowania i przeznaczenia ebika.
A jak jest ślisko to używacie regena?
Jasne, że nie jeździłem bo po co? od tego są klamki hamulcowe, wciskasz lekko i masz hamowanie silnikiem i regen i dopiero dalsze wciśnięcie klamki powoduje zaciskanie klocków hamulcowych. Jak nie próbowałeś nigdy to zamontuj czujniki w końcu to zrozumiesz i głupie guziki olejeszTsport pisze: ↑08 mar 2018, 16:48Jeździłeś z regenem na guzik? Wydaje mi się, że nie. Ja nie jeździłem z regenem na klamkach.djmarcin56 pisze: ↑08 mar 2018, 15:56Tak jak pisze elektrotonus co wy macie z regenem na przycisk? w ogóle nie pojmuje takiego wynalazku i to mega nie potrzebne zawracanie sobie gitary i zagracanie kiery regen macie jak wciśniesz klamkę hamulcową z automatu jak jest czujnik zainstalowany i finito a jak ktoś nie ma to trzeba zainstalować majątek nie kosztuje i z głowy zamiast bawić się w dziwne guziki o których potem trzeba pamiętać żeby wciskać.
Każdy ma swoje preferencje i przyzwyczajenia. Lubię sobie zwalniać samym regenem odpowiednio wcześniej. Prawie w ogóle nie używam hamulców. W mieście na płaskim, na twardym - fajnie mi się z tym jeździ.
Wszystko zależy też od sposobu użytkowania i przeznaczenia ebika.
A jak jest ślisko to używacie regena?
To masz jakiś dziwny sterownik ( jaki napiszesz ? ) albo zwierasz przy okazji razem z regenem jednocześnie czujniki hamulca. W przeciwnym razie regen by zawsze hamował silnik po odpuszczeniu manetki.Tylko to tak chyba nie powinno działać.Tsport pisze: ↑08 mar 2018, 19:51@elektrotonus - jak zwalniać regenem bez hamulca - proste regen działa gdy wcisnięty jest guzik. Wyłączasz guzik regen nie działa. Dojeżdżasz do skrzyżowania naciskasz wcześniej regen i rower Ci zwalnia. Działa to podobnie jak retarder - dodatkowy hamulec w pojazdach ciężarowych (dobry kierowca przejeżdża kilometry bez naciskania pedału hamulca)
regen w moim przypadku jest zwarty na stałe, Steruje tylko brake low.elektrotonus pisze: ↑08 mar 2018, 19:57To masz jakiś dziwny sterownik ( jaki napiszesz ? ) albo zwierasz przy okazji razem z regenem jednocześnie czujniki hamulca. W przeciwnym razie regen by zawsze hamował silnik po odpuszczeniu manetki.Tylko to tak chyba nie powinno działać.Tsport pisze: ↑08 mar 2018, 19:51@elektrotonus - jak zwalniać regenem bez hamulca - proste regen działa gdy wcisnięty jest guzik. Wyłączasz guzik regen nie działa. Dojeżdżasz do skrzyżowania naciskasz wcześniej regen i rower Ci zwalnia. Działa to podobnie jak retarder - dodatkowy hamulec w pojazdach ciężarowych (dobry kierowca przejeżdża kilometry bez naciskania pedału hamulca)
Ja używam jak pisałem klamek z czujnikiem oraz na przycisk tempomatu.
Możesz się miło rozczarować albo zdziwić. Jak pisałem może Ten sterownik ma fabrycznie aktywowany regen. Czasem w środku są odpowiednie punkty na płytce złączone przewodem.Masz foto sterownika ?
Ice już wszystko wie, sterowniki sinus regen reguluja przez lcd, wyzej pisałemelektrotonus pisze: ↑08 mar 2018, 23:13Możesz się miło rozczarować albo zdziwić. Jak pisałem może Ten sterownik ma fabrycznie aktywowany regen. Czasem w środku są odpowiednie punkty na płytce złączone przewodem.Masz foto sterownika ?