Iksowóz
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Powiedzmy, że rekreacyjnej i do pracy, jednak z możliwością lekkiego pociśnięcia w razie czego. Teren głównie płaski asfalt, ale z opcją szutru i lasów. Jeśli uzyskam 40km/h i w miarę dobre przyspieszenie, będę zadowolony (na kole 26" i przy 13S).
Re: Projekt Iksa
jeden i drugi to praktycznie to samo. co do nawoju najłatwiej i najszybciej będzie jak jeszcze dziś napiszesz do producentów zapytanie ... a rano będziesz już miał odpowiedź. z tego co widzę to ten silnik bafanga nie jest już oferowany bezpośrednio przez producenta co mogło by znaczyć że jego produkcja jest już zaprzestana. O tej mocy jest model RM G360.500.DC https://www.bafang-e.com/en/components/ ... 500dc.html
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Projekt Iksa
Fajnie, że podzielacie moje zdanie jeżdżenia na AVIDACH Wg. mnie świetne hamulce. MR-X zastanów się nad:
MIałem tą alpinę. Może SL9 jest ciut za bardzo odchudzona. Moja na wadze wywaliła 10,5-11kg, ale SL3 czy SL5 fajny rowerek, jak szukasz lekkiego do silnika przekładniowego i do rozwijania niezbyt dużych prędkości. Okazyjnie ten lub podobny rower szukałbym w kwocie do 1500zł w dobrym stanie. Ja swoją pogoniłem za 1600zł i z tego, co kojarzę, to poza jedną tulejką od dampera wszystko hulało jak nowe.
Full to full i żaden hardtrail pod względem przyczepności i komfortu mu nie dorówna...
Waga tych alpin jest niewielka i ramy nie pękają jak w trek fuel np. są proste, nie gięte, mają wstawki w newralgicznych miejscach, a reszta ramy jest cieniutka.
Co do klamek do BB7, bajecznie hamują na tarczy 203mm + klamka:
Ogólnie długa dźwignia o finalnie niewielkim skoku linki przy 180mm chodziła mi idealnie na granicy poślizgu na suchym asfalcie przy kapciu 2,4" CST C1381.
Na 203mm byłby sztos, tyle, że potrzebna jest ośka QR20 żeby tarcza nie ocierała na zakrętach o zacisk hamulcowy. Zamówiłem QR9 i zobaczę, czy dalej obciera o zacisk, czy nie
Z przerabianiem hamulców bym nie kombinował, bo można skończyć bez przedniego hamulca i bez zębów
W podobnej kasie co bb7, hydrauliki są mierne (do ebajka) bo jak ktoś jeździ zwykłym rowerem 15-20km/h to zatrzymują go.
SLXy są drogie, zapowietrzają się, gorują puchną gumki od tłoczków, puszczają przewody. Avid też nie jest bez wad, jak ktoś jeździ w zimę, to jest to zestawienei połączenia aluminium + metal i jak się dużo jeździ w deszcz a już najgorzej po soli w śniegu, to też po 2 sezonach wymagają wymiany niektórych części. Ale normalnie są bardziej bezawaryjne niż hydraulika za 200PLN
MIałem tą alpinę. Może SL9 jest ciut za bardzo odchudzona. Moja na wadze wywaliła 10,5-11kg, ale SL3 czy SL5 fajny rowerek, jak szukasz lekkiego do silnika przekładniowego i do rozwijania niezbyt dużych prędkości. Okazyjnie ten lub podobny rower szukałbym w kwocie do 1500zł w dobrym stanie. Ja swoją pogoniłem za 1600zł i z tego, co kojarzę, to poza jedną tulejką od dampera wszystko hulało jak nowe.
Full to full i żaden hardtrail pod względem przyczepności i komfortu mu nie dorówna...
Waga tych alpin jest niewielka i ramy nie pękają jak w trek fuel np. są proste, nie gięte, mają wstawki w newralgicznych miejscach, a reszta ramy jest cieniutka.
Co do klamek do BB7, bajecznie hamują na tarczy 203mm + klamka:
Ogólnie długa dźwignia o finalnie niewielkim skoku linki przy 180mm chodziła mi idealnie na granicy poślizgu na suchym asfalcie przy kapciu 2,4" CST C1381.
Na 203mm byłby sztos, tyle, że potrzebna jest ośka QR20 żeby tarcza nie ocierała na zakrętach o zacisk hamulcowy. Zamówiłem QR9 i zobaczę, czy dalej obciera o zacisk, czy nie
Z przerabianiem hamulców bym nie kombinował, bo można skończyć bez przedniego hamulca i bez zębów
W podobnej kasie co bb7, hydrauliki są mierne (do ebajka) bo jak ktoś jeździ zwykłym rowerem 15-20km/h to zatrzymują go.
SLXy są drogie, zapowietrzają się, gorują puchną gumki od tłoczków, puszczają przewody. Avid też nie jest bez wad, jak ktoś jeździ w zimę, to jest to zestawienei połączenia aluminium + metal i jak się dużo jeździ w deszcz a już najgorzej po soli w śniegu, to też po 2 sezonach wymagają wymiany niektórych części. Ale normalnie są bardziej bezawaryjne niż hydraulika za 200PLN
Ostatnio zmieniony 16 gru 2018, 21:48 przez glebor, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: Projekt Iksa
Ja od zawsze miałem novateca na ośce 10mm a i tak podzwoni trochę na zakrętach. Na qr20 nie widziałem różnicy, ale mi to absolutnie nie przeszkadza
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Mam pierwszą część, a w zasadzie grupę części do nowego roweru.
Od razu mówię, że wybór był długo obmyślany, wiem, że nie każdy uzna za słuszny, ja jednak postanowiłem jak postanowiłem, więc proszę nie krytykować. Nie wykluczam, że w przyszłości zmodernizuję, jednak na chwilę obecną będzie tak a nie inaczej.
No to po tym wstępie przedstawiam nowy zakup od Glebora.
Znam z grubsza wady i zalety (tak, wiem, że są też wady, ale jak ze wszystkim ) i mimo wszystko jestem póki co zadowolony z zakupu. Przypominam, że to ma być rower do jazdy rekreacyjnej i do dojazdów do pracy, ma wyglądać jak rower, a nie motocykl.
Od razu mówię, że wybór był długo obmyślany, wiem, że nie każdy uzna za słuszny, ja jednak postanowiłem jak postanowiłem, więc proszę nie krytykować. Nie wykluczam, że w przyszłości zmodernizuję, jednak na chwilę obecną będzie tak a nie inaczej.
No to po tym wstępie przedstawiam nowy zakup od Glebora.
Znam z grubsza wady i zalety (tak, wiem, że są też wady, ale jak ze wszystkim ) i mimo wszystko jestem póki co zadowolony z zakupu. Przypominam, że to ma być rower do jazdy rekreacyjnej i do dojazdów do pracy, ma wyglądać jak rower, a nie motocykl.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:15 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Projekt Iksa
no jak leży w kartonie to trudno żebyś był niezadowolony
MXUS 01C na kasetę z przekładnią planetarną ? dobrze widzę ?
co do hebli, tylko hydraulika. w ogóle się nie baw w mechaniczne. robilismy ostatnio test. 2 zestawy S1300 od glebora, jeden z heblami mechanicznymi z zaciskiem tektro 1 tłoczkowym, drugi - hydraulika magura mt5.
test przy 15km/h - hamowanie do zera. różnica na korzyść hydraukliki - 6m długości.
MXUS 01C na kasetę z przekładnią planetarną ? dobrze widzę ?
co do hebli, tylko hydraulika. w ogóle się nie baw w mechaniczne. robilismy ostatnio test. 2 zestawy S1300 od glebora, jeden z heblami mechanicznymi z zaciskiem tektro 1 tłoczkowym, drugi - hydraulika magura mt5.
test przy 15km/h - hamowanie do zera. różnica na korzyść hydraukliki - 6m długości.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2018, 18:35 przez grafffik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Projekt Iksa
no i dobra. ramę już masz ?
ja moją wyrwałem za 450zł z damperem fox'a na facebookowych grupach. rama prosta i zadbana, damper trzyma 160psi przy mojej 100kg wadze a i skakać lubie mocno. budowa jak widzisz podobna do tej co wrzucił glebor. u mnie w temacie jest więcej na jej temat.
ja moją wyrwałem za 450zł z damperem fox'a na facebookowych grupach. rama prosta i zadbana, damper trzyma 160psi przy mojej 100kg wadze a i skakać lubie mocno. budowa jak widzisz podobna do tej co wrzucił glebor. u mnie w temacie jest więcej na jej temat.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Rama, którą upatrzyłem, będzie dopiero w lutym.
Co do hamulców, to tektro chyba jednak nie będą podobne do BB7, ale ja się nie znam.
Co do hamulców, to tektro chyba jednak nie będą podobne do BB7, ale ja się nie znam.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2018, 18:42 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Planuję taką: https://www.www.www
Powody takiej a nie innej opisywałem, ale z grubsza chodzi o coś, co będzie przypominać rower wyprawowy.
Powody takiej a nie innej opisywałem, ale z grubsza chodzi o coś, co będzie przypominać rower wyprawowy.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:31 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Projekt Iksa
no spoko, rozumiem.
górne prowadzenie linek to dobry wybór w sumie.
robisz zabudowę ramy czy bidonówki ? pisałeś o jak największym zasięgu w pierwszym poście. z tego co widzę ta rama powinna sporo zmieścić
górne prowadzenie linek to dobry wybór w sumie.
robisz zabudowę ramy czy bidonówki ? pisałeś o jak największym zasięgu w pierwszym poście. z tego co widzę ta rama powinna sporo zmieścić
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Na początek planuję wykorzystać moje LiPo i one są w małej skrzynce, pewnie dam na bagażnik. Z czasem jednak najprawdopodobniej zrobię skrzynkę w ramie trójkąta.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
To tak na początek tylko, bo akumulator mam gotowiec, obecnie wożę go w małym plecaku przypiętym pod siodełkiem z tyłu. Ale jak pisałem, skrzynka w trójkącie też będzie, tylko nie w pierwszej kolejności (kwestia funduszy i czasu).
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Zamówiłem hamulce Avid BB7 z tarczami 180mm i klockami metalicznymi, dziś dopiero kurier wysłał, pewnie po świętach będą. Reszta zakupów w przyszłym miesiącu dopiero, na więcej nie mam już funduszy. I tak sporo w sumie poszło, a zupgradowałem przy okazji lekko stary rower (ma to po części na celu sprawdzenie rozwiązań do nowego roweru, a są to wspornik kierownicy, kierownica, sztyca i siodełko, które na 90% trafi do nowego roweru).
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Wczoraj kurier odebrał (21.12.2018), nie sądziłem, że tak szybko będą, a już są, dziś rano odebrałem (22.12.2018 i to sobota). Oto moje nowe hamulce do roweru. Są to Avid BB7 z tarczami 180mm i klockami metalicznymi.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:18 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Waham się, czy Avid FR5, a może zwykłe Wuxing z wyłącznikiem też dadzą radę i mają od razu wyłącznik, tyle, że bez regulacji klamki. Idealnie byłoby, gdybym mógł przetestować obie. W najgorszym razie Wuxing trafiłyby do starego roweru (zamierzam go jeszcze utrzymać przy życiu, a obecne w nim klamki są tragiczne), a FR5 trafią do nowego. Pomyślę jeszcze.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Projekt Iksa
Jeżeli klamki mają być z odcięciem,to jednak Wuxing.Nie widziałem ostatnio klamek do hamulców mechanicznych z wyłącznikiem i modulacją
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Kolejne części przyszły. Są to:
- obręcz Alexrims DM18 (26") - chciałem, aby była taka sama, jak na tylnym kole z silnikiem (jedynie ma inny kolor naklejki)
- piasta Novatec D041SB
- kaseta Shimano Claris CS-HG50 8rz. 11-34 Tym razem jest ich niewiele, bo sporo gotówki poszło na różne brakujące narzędzia oraz części do upgrade'u starego roweru (chcę, aby też działał). Kolejne części kupię prawdopodobnie w lutym.
- obręcz Alexrims DM18 (26") - chciałem, aby była taka sama, jak na tylnym kole z silnikiem (jedynie ma inny kolor naklejki)
- piasta Novatec D041SB
- kaseta Shimano Claris CS-HG50 8rz. 11-34 Tym razem jest ich niewiele, bo sporo gotówki poszło na różne brakujące narzędzia oraz części do upgrade'u starego roweru (chcę, aby też działał). Kolejne części kupię prawdopodobnie w lutym.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:20 przez mr_x, łącznie zmieniany 2 razy.
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Projekt Iksa
Ile zapłaciłeś za ten zestaw?
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Nie wytrzymałem i zamówiłem jeszcze szprychy i nyple do koła przedniego. Zaplotę je teraz, a wycentruję na rowerze, gdy będę mógł rower postawić do góry nogami.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:22 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Oto efekt mojej pracy:
Jakby ktoś pytał, dałem szprychy nierdzewne Sapim 2,3mm.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:24 przez mr_x, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
A oto korba, która znacznie ułatwi mi jazdę na rowerze. Dzięki wielkie Tatarowi.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:27 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Udało się i mam jedną z najważniejszych części.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:30 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
W przyszłym miesiącu planuję zakupić amortyzator i tu zaczynają się schody. Chciałbym dość dobry do 1000zł, na 1 i 1/8", z tłumieniem odbicia (za taką cenę to chyba standard), mile widziana manetka na kierownicę do blokady amortyzatora. Możliwość przykręcenia błotnika (otwór) obowiązkowa. Skok 100mm. Raczej powietrzna sprężyna. Oczywiście pod koło 26" i szerokość opony 2,2". Macie jakieś propozycje?
Re: Projekt Iksa
Suntour XCR RL-R. Miałem już 2 takie. Nie zawiedziesz się. Sprężyna powietrzna, fajna cena, blokada w kierownicy, regulacja naprężenia i szybkości odbicia. Występuje w wersjach 80/100/120mm. Sam zajechałem 100mm po 15 000km. (ale z mojej winy - po prostu nie dbałem), a na 120mm przejechałem ponad 5000km regularnie go czyszcząc po każdej jeździe i był jak nowy, po czym sprzedałem praktrycznie bez żadnej straty.
https://www.centrumrowerowe.pl/amortyza ... r-pd15895/
Opona 2.35 wchodzi na miękko, 2.5 do DH też by weszła. Mój klient też ma taki w swoim elektryku, bardzo dużo na nim skacze po leśnych hopach, korzeniach itp i sobie również chwali. Błotnik normalnie można zamontować, no chyba że dowalisz taki kapeć że nawet szpilka nie wejdzie.
https://www.centrumrowerowe.pl/amortyza ... r-pd15895/
Opona 2.35 wchodzi na miękko, 2.5 do DH też by weszła. Mój klient też ma taki w swoim elektryku, bardzo dużo na nim skacze po leśnych hopach, korzeniach itp i sobie również chwali. Błotnik normalnie można zamontować, no chyba że dowalisz taki kapeć że nawet szpilka nie wejdzie.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Kolejne części do roweru z Nexuna (sterownik sinus 30A, wyświetlacz, PAS, klamki hamulcowe, przyciski, blokady osi, BMS i koszyki na akumulatory - było za mało, wziąłem wszystkie).
Jeśli chodzi o akumulator, nie będę od razu go budować, choć mam go w planach. Wziąłem części do niego przy okazji i w swoim czasie dokupię resztę i zbuduję sam (a na razie będę używać akumulator, który już mam).
Kupiłem jeszcze izolatory ogniw, ale na zdjęciu ich nie ma, bo za dużo zajmowały miejsca w kadrze.Jeśli chodzi o akumulator, nie będę od razu go budować, choć mam go w planach. Wziąłem części do niego przy okazji i w swoim czasie dokupię resztę i zbuduję sam (a na razie będę używać akumulator, który już mam).
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:48 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Właśnie przyszła kolejna część - manetka "z wajchą".
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:50 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Kolejna porcja części do mojego nowego roweru. Są to:
- amortyzator SR SUNTOUR Raidon XC RL-R
- Chwyty ERGON GP1
- łańcuch SRAM PC-870
- zestaw linek i pancerzy hamulcowych i przerzutkowych JAGWIRE
- amortyzator SR SUNTOUR Raidon XC RL-R
- Chwyty ERGON GP1
- łańcuch SRAM PC-870
- zestaw linek i pancerzy hamulcowych i przerzutkowych JAGWIRE
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:52 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Mam kolejną część. Jest to kierownica M-WAVE o szerokości 620mm. Kupiłem ją kilka miesięcy temu do obecnego roweru, ale jej nie wykorzystałem (do obecnego roweru dałem też M-WAVE, ale giętą). Postanowiłem więc, że użyję ją w nowym rowerze (jest nowa, nieużywana).
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:53 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Kolejne części do roweru:
- manetka Shimano Acera SL-M360 (8-biegowa)
- przerzutka Shimano Acera RD-M360 (8-biegowa)
- podkładki dystansowe sterów (mam ich więcej, niż na zdjęciu)
- manetka Shimano Acera SL-M360 (8-biegowa)
- przerzutka Shimano Acera RD-M360 (8-biegowa)
- podkładki dystansowe sterów (mam ich więcej, niż na zdjęciu)
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:55 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
Nowa dostawa.
- torba w trójkąt ramy (jest to tymczasowe rozwiązanie, bo nie mam bagażnika, ani skrzynki)
- mostek regulowany 90mm KLS
- torba w trójkąt ramy (jest to tymczasowe rozwiązanie, bo nie mam bagażnika, ani skrzynki)
- mostek regulowany 90mm KLS
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:56 przez mr_x, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
Re: Projekt Iksa
A także (musiałem dać drugi post, nie wiem czemu w jednym dwa załączniki nie przeszły, bo jeden ciągle mi usuwało)
- osłona na ramę pod łańcuch (neoprenowa)
- napinacz łańcucha Cloud Twister Taco z adapterem do montażu pod suport
- stery Cloud F1
- osłona na ramę pod łańcuch (neoprenowa)
- napinacz łańcucha Cloud Twister Taco z adapterem do montażu pod suport
- stery Cloud F1
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 21:58 przez mr_x, łącznie zmieniany 1 raz.