Gdyby kogoś interesowało zamieszam krótki opis podzespołów od tyłu.
Silnik MX01 – jak na razie uważam to za bardzo dobry wybór. Małe, bezoporowe, szybkie i oszczędne. Trochę przeszkadza głośna praca przekładni – no ale...
Obręcze tył oryginał electry; przód Dartmoor Blizzard
Blokada obrotu osi wykonana ze stali nierdzewnej o grubości 10mm. Do tego silnika grubość jest co najmniej przesadzona, ale może się jeszcze przydać...
Opony Kenda Flame. Jeszcze nie mam wyrobionej opinii – dopiero co zostały zamontowane. Gdyby kogoś to interesowało mogę później dać krótki opis.
Dętki moto Awina – jako mnimalna asekuracja
Tarcze tył 180 Accent Airplane; przód 203 Ashima Airotor – bo mi kolor pasował.
Sztyca siodełka amortyzowana Suntour NCX – okazało się, że moja dupa i kręgosłup bardzo się zaprzyjaźniły z NCX.
Obudowa baterii szerokości 10cm od elektro-bikes.pl – świetna robota. Na następny rok mam w planach wykonanie własne, bardziej finezyjne obudowy.
Bateria od Glebora 13s7p na Sanyo GA – pełen profesjonalizm
Sterownik S12S 500W 25A
Przetwornica 24-90V na 12V 10A z nexun.pl
Hamulce Magura MT4 wg mnie bardzo fajna modulacja. Niestety „system” odpowietrzania fatalny. Części drogie jak... np. śruby do zbiorniczka wyrównawczego w klamce 18zł sztuka – wykonane z gównianego plastiku na klucz T25 – trzeba dokręcać z wyczuciem...
Wyświetlacz LCD6 chyba nie muszę opisywać – sporo ustawień.
Amortyzator DNM USD-8 jestem naprawdę zadowolony – rączki majfrendsów odwaliły kawał dobrej roboty.
Oświetlenie moto LED Moretti – do roweru tego typu, jeśli kogoś nie przeraża waga i wymiary – szczerze polecam.
Pozostałe: szerszy support, adapter wspornika kierownicy ze względu na długość główki
W planach:
Nowa obudowa
Czerwone szprychy (wymiana lub malowanie)
Zagłębiam się w struktury, budowli z tektury.