Silnik przekładniowy proponował ktoś inny, nie ważne.
Przy małych predkosciach sprawność silników bezprzekładniowych jest słaba.
Dla Twoich 24V silnik 10T wykręci ponad 16km/h
Dla kawiarni może to być za dużo, a dla silnika za mało.
Chyba że średnica koła będzie mniejsza jak na przykład w skuterze elektrycznym 12"
Inną sprawą jest to że w Twojej kawiarni są akumulatory ołowiowe.
Z nich można pobierać mały prąd przez dłuższy czas lub duży ale bardzo krótko.
Taka charakterystyka nie bardzo pasuje do silnika w kole.
Czy w kawiarniach o których Wspominałeś źródłem prądu są żelówki?
Dodanie napędu elektrycznego do kawiarni rowerowej.
-
- Forumowicz
- Posty: 433
- Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28
-
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 cze 2019, 23:04
Re: Dodanie napędu elektrycznego do kawiarni rowerowej.
powoli przechodzi mi sztywne wykorzystanie tych akumulatorów jakie mam.
mam hazze ev 18ah 12v to żelowe Vra gel. nie AGM
podejrzewam że pakietowe są we franczyzowych ale z tego co wiem to nim podpiszesz umowę, podpisujesz zobowiązanie ze siedzisz cicho o nie opowiadasz o sprawach technicznych:)
raczej stawiam na pakiety. mówimy o zasilaniu jazdy, bo zasilanie sprzętu,pompy i młynka to raczej Vra gel.
pewnie skończy się kompletem, silnik w kole,i reszta gratów
mam hazze ev 18ah 12v to żelowe Vra gel. nie AGM
podejrzewam że pakietowe są we franczyzowych ale z tego co wiem to nim podpiszesz umowę, podpisujesz zobowiązanie ze siedzisz cicho o nie opowiadasz o sprawach technicznych:)
raczej stawiam na pakiety. mówimy o zasilaniu jazdy, bo zasilanie sprzętu,pompy i młynka to raczej Vra gel.
pewnie skończy się kompletem, silnik w kole,i reszta gratów