Modernizacja fat bike e-bike

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: andy101 »

Po roku użytkowania silnika 7x9 Nine Continent pora na tuning. Właśnie dotarł do mnie profesjonalnie zapleciony w dostarczoną przeze mnie obręcz MXUS V3 3K-TURBO 3000W 45H (16X4) TYŁ. Polecam każdemu usługę w Nexun.pl . Profesjonalne wykonanie i błyskawiczna wykonanie i przesyłka. Teraz czekam na blokadę obrotu osi na M14 i montaż.
Załączniki
zaplecione2.jpg
zaplecione.jpg
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: EV-Maniak »

Mam takie pytanie techniczne bo się nie znam na fatach:

Jaki model fatbike'a ( koniecznie fulla ) ma największą ramę?
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: EV-Maniak »

Chyba nie ma większej ramy full do fat bike jak ta http://carverbikes.com/frames/trans-fat ... ike-frame/

I to jeszcze z lekkiego amelanium.

Zastanawiam się czy ktoś już przerobił fat-bike fulla ale tak jak Konę, czyli w dwa rzędy ogniw. Wydaje mi się, tak na oko, że nawet blisko 400 ogniw by weszło do takiej skrzynki i mama fajny, mocny rower na pograniczu moto ;)

Dobrze myślę?
granada
Forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 13 gru 2018, 13:57

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: granada »

Ale rowerek :) Wygląda super heh. To chyba na plażę wymyślony a kolega jeździ wszędzie ?
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: andy101 »

Używam fata do jazdy turystycznej, przede wszystkim leśne ścieżki Beskidu Niskiego. Przy ciśnieniu w oponach ok 1,5 atm zachowuje się identycznie jak każdy rower górski. Dzięki szerokiej oponie bezproblemowo radzi sobie z miejskimi dziurami i zapadniętymi studzienkami. Po prostu wszechstronna maszyna do wszystkiego.
Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 1346
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: Umbur »

andy101 pisze:
26 lut 2019, 13:03
Używam fata do jazdy turystycznej, przede wszystkim leśne ścieżki Beskidu Niskiego. Przy ciśnieniu w oponach ok 1,5 atm zachowuje się identycznie jak każdy rower górski. Dzięki szerokiej oponie bezproblemowo radzi sobie z miejskimi dziurami i zapadniętymi studzienkami. Po prostu wszechstronna maszyna do wszystkiego.
Masz możliwość porównania "spalania" przy normalnym ciśnieniu i 1,5atm?
Awatar użytkownika
Iceman
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: Iceman »

andy101 pisze:
06 gru 2018, 8:35
Po roku użytkowania silnika 7x9 Nine Continent pora na tuning. Właśnie dotarł do mnie profesjonalnie zapleciony w dostarczoną przeze mnie obręcz MXUS V3 3K-TURBO 3000W 45H (16X4) TYŁ. Polecam każdemu usługę w Nexun.pl . Profesjonalne wykonanie i błyskawiczna wykonanie i przesyłka. Teraz czekam na blokadę obrotu osi na M14 i montaż.
Zmieniałeś może również akumulator, czy zostawiłeś 13S11p? Miałeś już okazję pojeździć z tym nowym silnikiem? Jakie wrażenia w porównaniu z NC 7x9? Jak ten Mxus sprawdza się na takim napięciu (13S, duża grupa osób jeździ jednak na 16S)?
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: andy101 »

Cały czas używam poprzedniego akumulatora 13s11p i na razie nie mam żadnego wyświetlacza oprócz woltomierza przy stacyjce. W przypadku napompowanych opon różnice na moim testowym dystansie ok 36 km z Krosna do skansenu Bóbrka i z powrotem oceniam na ok 1 volt różnicy. przy ciśnieniu 0,6 atm spadek napięcia wynosi z 53v do 50v na 36 km. W przypadku ciśnienia 1,5 atm z 53v na 51v. Trasa w większości po lekko zniszczonym asfalcie. Mxus w porównaniu do NC jest o wiele zrywniejszy przy tym samym napięciu. Dla mnie rewelacja. Sterownik to GT 1500, w NC miałem sinusa KT36/48SVPRCL, 36-48V, 30A
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: Vegasnight9 »

Andy jak oceniasz komfort jazdy na facie? Te duże opony potrafią zastąpić amortyzator?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Modernizacja fat bike e-bike

Post autor: tatar »

Amortyzatora nie zastąpią,ale pewna amortyzacja jest.Piszesz o ciśnieniu 0.6-1.5 atm. to dosyć niskie ciśnienie.Ja jeżdziłem na 2.5 Atm. i na ,,spalanie nie narzekałem.Czasem po mieście pompowałem nawet 3 atm. i spoko. ;)
ODPOWIEDZ