No tak jak zwykle.. wszystko się przedłuża
Generalnie jeśli się uda ogarnąć tokarza to tylny zawias powinien powstać z końcem tego tygodnia.
W kwestii przedniego zawieszenia, postanowiliśmy zaadoptować rozwiązanie z motocykla do speedwaya, foto poniżej. Niestety, zatrzymały nas braki magazynowe. Znalezienie samych "hokejek" graniczy z cudem a nie bardzo chcę wydawać kasę na cały przedni widelec bo nie jest potrzebny. W przyszłym tygodniu jest duża szansa na dostawę, czekam na info.
Kolejną rzeczą jaką zmienimy to przednia piasta. Rezygnujemy z niej, z tarczy hamulcowej i zacisku. Będzie bęben od Simsona. Hamowania co prawda będzie troszkę gorsze ale bęben ma dużo większą żywotność i nie trzeba bawić się w jego ustawienie, jest bezobsługowy. Kolejny pomysł który jest realizowany to rozkręcana kierownica a konkretnie możliwość odkręcania jej końcówek. Teraz żebym mógł zmieścić wozidło do samochodu muszę zdjąć wszystko z kierownicy następnie rozkręcić hamulec, wybić sterówkę, zdjąć cały widelec. Po zmianach wystarczy że odkręcę końcówki kierownicy z dwóch stron po 10 cm, wyjmę linkę z bębna, odkręcę dwie śruby trzymające koło i po złożeniu drugiego rzędu foteli spokojnie mieszczę wozidło do osobówki. Co jest świetnym rozwiązaniem bo bardzo podnosi mobilność. Chwila moment, wozidło w samochodzie, ruszamy z żonką tam gdzie chcemy, złożenie parę minut i już możemy sobie zwiedzać dane miasto i to jest super
Waga, ciężko określić sądzę że faktycznie 80 raczej nie przekroczymy. Może nawet w 70 uda się zmieścić? Dobrze by było gdyby była zbliżona do wagi Simsona, wtedy tylny zawias powinien działać tak jak jego producent to wymyślił.
P.S. i niestety nie ma już tego od czego zaczął się cały projekt czyli siedzenia od Simsona. Będzie podobne ale dłuższe robione od początku do końca wedle naszego projektu